Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Tandstad

Medlem
21 Feb 2005
3.975
1
36
www.home.no
Ah, prøvde meg på the fifth element tidligare i kveld, var ikkje nubbesjangs! sovna etter omlag 10 minutt :p ikkje fordi filmen var dårlig, men fordi eg absolutt ikkje fekk søve i natt som var :/ prøve på'n igjen seinare!

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
teddytusen skrev:
Det er en liten happening på Klubben neste uke. Må vel være medlem av den klubben deres. Et lite sitat:

"Onsdag 29. august kl 19.00 feirer vi vår nye katalog med en skikkelig festaften for våre medlemmer, med mange gode medlemstilbud, konkurranse og litt å drikke/spise."
Fikk "tilbud" om spyder TV kalibreringssystem i mailen fra HFK. Ble litt fristet, men lurer på om jeg egentlig har bruk for det?

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Gratulerer da Kjetil. Fortjener vel en skål den ;-)

Var det i kveld du skulle synge også? Vi venter bilder da, ...av bilen ja...

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
Etaten skrev:
I mine yngre år så drev jeg og lekte med en rå fjernstyrt bil. En Tamiya "Boble" som var svinedyr og kom som byggesett.. Hmmm.. Fikk lyst på igjen jeg:

:)

En kompis av meg har denne ;) Den er morsom. Men dyr i drift :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Det er avgjort.. Har skremt cossirs ut på polet for å kjøpe noe tullamore dew slik at vi kan mekke oss noen kaffi-baileys-whisky i tillegg til all bayeren.. Dere er velkommen.. Bare å begynne å kjøre :) Så nå blir det spengsovings slik at jeg kan holde ut i kveld og kanskje fiske litt ...... :) :) :)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Når det gjelder de nye lydformatene, så har jeg ikke peiling Tom. :?

Jeg har sendt mail til Eltek i dag for å få cut-out template (hva er det på norsk?) og en ca liter-mål de Inwall-ht kan trives i. Da kan jeg lage til veggen og skjære ut hullene på forhånd. Da skal jeg heller klare å vente til 7/12 når de er på lager igjen. :) TV-en er sikkert ikke på plass før heller..... :shock:

Klarer ikke å høre på når politikerene snakker om norsk avgiftspolitikk. Blir så forbanna. Argumentet denne gang var at det ruller så mange gamle dieselbiler her i landet. Ja hvem sin feil er det?!

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
teddytusen skrev:
Heisann. Ble det litt pils i natt Kristian?

Ble bare noen kosepils til film :) Var oppe i rimelig tid i dag. Vært ute og ordna og fiksa endel.. Nå har jeg fått i meg noe mat, så nå ligger det an til en cowboystrekk før jeg tenkte jeg skulle stikke ut å se på landskampen på en pub til en bayer eller noe sånt.. :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Svantekiller skrev:
Fordi det ikke er morsomt vel...

Men datta menn..

Jeg har noen faste sider jeg er innom Hvorfor har pc`en funnet ut at jeg IKKE klarer å contecte til serveren noen ganger?? hvis jeg prøver 10 ganger så kommer det, HVORFOR?

EKSEMPEL

Firefox can't find the server at Forum - Diskusjon.no.

Hvorfor?? Jeg kommer meg ikke inn men så kommer jeg inn. Det er ikke nedetid på serveren det vet jeg. tror jeg, det gjelder masse sider egentlig
til og med vg nett

Fordi Firefox suger bigtime Kjetil... Sånn er det bare.. En annen ting det kan være er jo at dama di har lagt inn porrsperre ;)