Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
36
phatbull skrev:
Klart at magnesium husene har bedre kvalitet enn de billige plastikk husene. Men det betyr ikke at plastikk husene er dårlige! 8)

Det er på ingen måte det jeg sier, men et av mine ankepunkt er at de er for små til at jeg føler de blir stabile, da kan de være så bra de bare vil for min del ;) Den var litt på kanten riktignok, men prisforskjellen på 500 og 50D er ikke så stor at jeg ikke velger og invistere de ekstra kronene.

Om det blir 7D eller ikke det får lønningsposen vise fremover...

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
2
0
Sandefjord
LogB.no skrev:
Alternativt kan du sette kjettinger på hjula for bedre grep. Jeg har belter på min men den kosta over 30K !

Kompisen var her en tur med sin 10hk freser, den fikk jobbe skikkelig, men plassen her ble ryddet perfekt på en halvtimes tid.

Han hadde ikke kjetting, bare grove knastedekk, null problem med "veigrepet" :-D

Lurer seriøst nå på en slik billig sak med 5hk, får se om jeg tar en tur i morgen og titter på den aktuelle modellen.

Har ikke lyst til å måke manuelt lenger etter å ha sett denne freseren i aksjon :mrgreen:

Den Hondaen så grom ut :-D

LogB.no

Medlem
20 Mai 2007
1.833
0
0
Loffen68 skrev:
Antar at det er intergrert i hovedkortet eller ???

Nei (det liker jeg med Dell!) Under ser du en nettmodul til din Lappiz:

attachment.php

Dette er tilbehøret til din Dell:
Dell - søk - Hele Dell.com

LogB.no

Medlem
20 Mai 2007
1.833
0
0
Tandstad skrev:
Kjenner eg vart hissig berre av å skumlese dei to første sidene! var tenkt å skrive at dette er ikkje ein glipp frå begge sider, men idioti frå selger si side. Klart han må opplyse om dette! Ingen som spør om slike ting. Bra tråden vart stengt så eg slapp å bruke tid på eit innlegg der :p

Ærlig talt - nå synes jeg du er litt kravstor! Åffer skal man drive å dille med en fjernkontroll! Vær Sunn -GÅ litt !!!

;)

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
2
0
Sandefjord
Edruskapen er best dagen derpå :-D

Ellers er det jo som regel skikkelig koselig å få damma dritings hjem utpå natta når man er edru selv. :-D

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
36
Ahh, det var gutterommet sitt det Sven, blir noe ala mitt det tipper jeg :)

Vært og henta sist rest av anlegget nå, var og kalibrerte en kompis sitt HK/JBL Es oppsett idag, og da ble jeg litt inspirert til og koble opp mitt også, låter ikke så værst til film det oppsettet, ikke helt min smak til musikk, men han liker det og da legger ikke jeg meg borti det!

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
36
teddytusen skrev:
Hva skal inn på gutterommet da Per Anders? :)

100 titler allerede? Wow, det var slett ikke ille Tom. ;) Har enda ikke sett den listen med BD filmer jeg ramset opp i høst at jeg ikke hadde sett. He he. Har ikke koblet til bakht enda, og jeg har ikke lagt opp kabel til sub i stua. (satser muligens på JBL sin trådløse sub etterhvert).

I første omgang Pana 42", ps3 og xbox360'n, så blir vel yamahaen sendt dit med tid og stunder når jeg får byttet den, ser for meg noen små klipscher evnt sbs01 innpå der, bang for bucks er reglen på det rommet :)

Vi får se litt an, stresser ikke for tiden, bare koser meg egentlig!

Men ble litt usikker noen meninger om den samsung 50" til 8K? Vs LG 50ps8000 som jeg egentlig har sett for meg?

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
svennand skrev:
Hmmmmmm....
Takker:)

Tenker jeg skal være sunn å GÅ bort til Kiwien.
Slipper du å kjøre på meg, og jeg kan spise snop med god samvittighet=)

Ok. :)

Sett denne? Hentet fra Qnap-forumet.

QNAP Turbo NAS Firmware V3.3
The forthcoming NAS firmware V3.3 comes with a handful of new features and enhancements including the highly anticipated Multimedia Station v2, entirely built on the Adobe Flex/Flash technology to offer the best browser compatibility and user experience. The Multimedia Station v2 is designed with a completely new user interface with greater ease of media contents sharing.

In addition, audio playlists can now be easily created and shared among your friends and at the same time allowing you to discover new music from them. The first debut of iPhone app from QNAP – QMobile further adds mobility to the contents stored on your Turbo NAS, enables you to enjoy your media collections on the move, and publish your photo shoots instantly to the web.

svennand

Medlem
30 Nov 2004
3.001
0
0
37
LogB.no skrev:
Dette høres ut som en "MB133LL/A" altså Early 2008! Fult mulig at den kun er 6mnd. gamel (for han) men en ultrateit måte å skrive det på og extremt missvisende!! Men det er nok av dem osv... Du får sende en pm å spørre om modellnummer!

PS: Denne har IKKE unibody!!!! det er siste utgave FØR unibody!

Har spurt ørten ganger om info for å konkludere med hvor gammel den er.
Han virker rett frustert nå, klarer ikke å finne noe liksom, men kvitteringa sier 6mnder....

Nå er man tilbake på den magefølelsen igjen, og den er ikke god....

ps. sikker på at det ikke er unibody?
MacBook Pro (15-inch, Late 2008) - Tekniske spesifikasjoner

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Har noen dager til jeg og heldigvis. Har handlet øl, rødvin og Whisky, så det skal bli greit å ha litt fri ;)

Sitter og funderer på hvordan jeg skal få plassert PJ, er egentlig ei lampe i veien, om jeg flytter den blir det et stort hull i veggen så det er litt upraktisk.

Har og litt problemer med å feste i stendere om ikke jeg skal ha en vedig lang hylle ...