Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
jakv skrev:
:?: Hemmeligheter er ikke bra vet du. Noe jeg har gått glipp av nå:?:

Høres uansett positivt ut da...

Du har vel ikke gått glipp av noe, er mer noe som har dukket opp :) med meg så er det ca 2 som vet om planene :-D

Men det kan bli!! merk: KAN

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Svantekiller skrev:
Når det gjelder sub så ser du kanskje den klumpen i spon på bildet :) har stått slik siden juni nå hehe..

Hvor har du fått materialen til denne fra? Minner om noen plater jeg fant (og kastet) da jeg ryddet i kjelleren i helga. Har du vurdert å finere den, eller satser du på at den "forsvinner" når du slår av lyset :mrgreen:

Edit: Den sokkelen din ble lekker. Heldig for deg om den i tillegg virker positivt på lyden. Ser "eksklusivt" ut der fremme nå.

jalla

Medlem
15 Okt 2004
63
0
0
45
Heppsan!

Det vil bli mulighet for å prøvelytte på saker fra Morel for folk også, skal komme nærmere tilbake til det når det er aktuelt.

Bilstereo skal nok bli klart for lytting ganske kjapt, der kommer det mye godsaker snart, (Morel, RE, US Amps) men det kommer nok noe for hjemmefronten også etterhvert.

Sjekk forøvrig Morel ® Loudspeakers for mer info så lenge og spør om dere lurer på noe :)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
teddytusen skrev:
Kjetil, har du ferie nå?

Kjenner igjen flesteparten av disse ordene MEN ferie hva er det?? Fremmedord?? lokalt ord?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Har nok ikke ferie enda nei :cry: :-? :(

Har du?? :)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Enig i at det er to sider av en sak, og at en del faglige hensyn må veie tungt, men de bortforklaringene enkelte serverer for å dekke over at de mildest talt er noen idioter klarer jeg ikke.

Håper du har det bedre nå da Kjetil.

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
LogB.no skrev:
Hva med å reversere en ordinær baderomsvifte da? Finnes det reverseringsbrytere til det formålet eller de viftene kun bgget for enveis luftstrøm?

Lars.

De er bygget for enveis, men klart å bygge en reguleringsbryter som reverserer motoren er ikke noe sak, det er jo en elektrisk motor og de bruker å gå begge veier.

Problemet er hvilke "spjeld" man skal ha, løsningen er nok bare en rist på begge sider. Dette er mulig... Ble litt nysgjerrig nå :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Kanskje min gamle kjøredress til mc kommer til sin rett igjen... Den har ikke vært brukt på flere år og kg siden, så den kan jo bli en suksess.. :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Skrubaru? er visstnok bra biler dette.. ikke min stil,men skal visst være solide og driftssikre.. litt kjedelig etter min smak, men smaken er som baken :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Svantekiller skrev:

HEY!!! Var ikke den på lista mi?? :) Ser ut som det blir konjakker på Etaten om noen helger ja... Kanon!!!

Velvel, her har vi hatt "FREAK-SHOW" i kjelleren... Stor schæfer i lite dusjkabinett :) Klarte ikke å dy meg, og tok noen bilder av stakkaren... Bare å begynne å glede seg Kjetil... Hehehe..... Sjekk ut trynet på Pax i dusjen da.. Snakk om fisk på land... Siste bildet er tatt ute rett etter dusjingen, sliten men fattede gutter ut på tisse-tørke-tur...

I kveld er jeg sliten, men MEGET fornøyd.. Kommer til å nyte meg noe brunt mannevann i glasset til en film i kveld...

Vedlegg

• DSC01054.JPG
    DSC01054.JPG
    886,2 KB · Sett: 14
  • DSC01056.JPG
    DSC01056.JPG
    849,5 KB · Sett: 13
  • DSC01063.JPG
    DSC01063.JPG
    846 KB · Sett: 13
  • DSC01065.JPG
    DSC01065.JPG
    673,4 KB · Sett: 15

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
Savner disse jeg!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg solgte??

Min grunn den svake dagen.

1. selge mens de er verdt noe
2. Liten skade på den ene.
3. Enormt mye brumming
4. Vet ikke!!

Vedlegg

• Bilde 024.jpg
    Bilde 024.jpg
    506,9 KB · Sett: 13

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Får liksom ikke ånden over meg når det gjelder huset for tiden. Tror det er ryggen som gjør det. I tillegg så hadde det vært kjekt å bli kvitt sykkelen snart. Da frigjør jeg litt monetas og kan kosekjøpe litt. :mrgreen:

Tror jeg må få fatter på plass en av de første helgene. Han er flink til å få fart på sakene. :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Svantekiller skrev:
Det der så ut som en kanon tur... etaten Jr så ut til å trives også :)

Joda.. Både senior og junior hadde det meget bra... Godt å komme seg skikkelig ut avogtil og trekke inn litt frisk fjelluft... Han er nå tilnærmet i 100% form faktisk.. Godt å vite.. Nå har jeg funnet bingen, for jeg kjenner det rykker litt i kroppen og at jeg fort kan bli øltørst i kveld. Så det er best å lade batteriene litt :)

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
2
0
Sandefjord
teddytusen skrev:
Skal heldigvis tilbake noen dager i uken de to neste ukene hvertfall. Det blir fint. :)

Ble oppringt av montør i dag i det minste. Har ikke fått pakken fra CD enda, men det var bare å ringe han når den kom. :)

Det begynner å dra seg til med HD hos deg etterhvert :)

50", PS3 og Canal Digital - blir spennede saker! Hva gjør du med lyden? Er det mulig å bruke noen analoge innganger på Receiveren - eller må du oppgradere for å få tilgang til de nye "lydformatene"?

Sitter og ser på Kristin forteller om de nye avgiftene - plutselig er mange av de økonomiske fordelene med diesel borte???? Makan - kjenner en del som har kjøpt seg diesel siste året - vet det er noen som kommer å bli forbannet..... :?