Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

svennand

Medlem
30 Nov 2004
3.001
0
0
36
pahf skrev:
Hah, Japanfoto go home, etter krangling i en måned om canon sin 50mm 1.4 uten å få noe svar om lagerstatus eller når den kommer sender de Sigma sitt objektiv av samme format, som er regnet som et bedre objektiv enn canon sitt. Per 1 JP 0

hihi de hadde sikkert bedre fortjeneste på det, Per 0 JP 1=P
hahaha

steike kor ekkel jeg er for tiden altsåxP

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Ja, det er ei stri tid... Jeg får låne en slik usbdongle med en kollega, også fikk jeg purret på CD så de kommer og monterer med søs og svoger på mandag.. Lønner seg å ta ett par telefoner ;)

Tandstad

Medlem
21 Feb 2005
3.975
1
36
www.home.no
Gratulerer med dame ja Etaten!

Berre å passe seg på vegane her ute no altså skjønner eg! :)

Då vart det litt forandring i planane mine her! Sist fredag trudde eg at eg hadde kjøpt ein pioneer sc lx81. Gjekk og venta og venta, men ingenting kom. Igår sendte eg ei melding om han hadde sporingsnummer på den. Fekk då melding tilbake at han hadde bestemt seg for å trekke annonsa, og ikkje selge til den prisen vi hadde avtalt, UTAN å seie ifrå noko om det! Vart litt frustrert, men gjekk på ny jakt igår, og litt idag. Fann to aktuelle kandidatar, lx55 og lx82. Har no akkurat sendt bekreftelse på at eg kjøper ein lx82, så no gleder eg meg veldig!

Har akkurat no sett "Min idrett" på nrk nett-tv. Anbefaler folket å sjå denne, vanvittig for ein fysikk ein treng for å vere ein god klatrer! Såg virkelig artig ut, så fekk litt lyst å prøve(veit at det blant anna er vegg i Sunnmørshallen/Sparebanken arena) men høgdeskrekka mi sett ein stopper for det, iallfall enda :)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
54
Kristiansund
Hmmmm, blir liksom litt stusslig med 3,5x4kvm og litt skråtak i bua da ...

Men har begynt å få bassen til å sitte der oppe, bare for å finne ut at "brystkasse"bassen er totalt fraværende :( Må begynne å tenke på å bytte ut Audioproene i et eller annet. For å gjøre det hele litt rimelig, oppussingen ble dyr, så kan det kanskje hende at et eller annet fra Klipsch kunne vært passende. 98% film der oppe, så direkt pentspillende trenger det ikke være, men dynamikk og full fres vil vi ha ;) Finnes det noen andre fornuftige alternativ egentlig?

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Tilbake fra Eidamessa. Ikke mye morro i dette været, men Kathrine, svigermor og ungene er der enda. Jeg tok bilen til svigermor og kom meg hjem til en tørr og varm stue. :)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
54
Kristiansund
Jeg bruker dette 6PCS Precision power supply regulator | eBay
Litt forskjellig fra det du linker til, og med 80V kondiser. Største forskjellen er kanskje at det ene har skruterminaler og det andre tar kabelsko. Ut fra det får jeg jord/GND og en pluss og en minusspenning. Med 45V trafo får jeg +/-63V omjeg ikke husker alldeles feil. Anbefalt til L25D er +/-70V, det får du med 50V trafo.

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Tipper du angrer på det nå Jan? ;) Her har det snødd en god del i alle fall. Hadde store planer for dagen, men ble litt matt av snøfallet. Får se hva jeg finner på. :)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Det jobbes med rør her i bygda, og de skulle bruke 3 uker. Da er det greit med familie som jobber med vann. Fikk ca 120 liter med Olden-produkter inn døra nå. :)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Mulig det blir noe brunt i glasset i morgen, men er for trøtt til noe slikt i kveld. I tillegg skal jeg forholdsvis tidlig på jobb i morgen. Slapp heldigvis å jobbe julaften. Jeg er den eneste med små barn, og det ble heldigvis tatt hensyn til. :) Ikke for det...jeg kan bestemme om jeg vil jobbe eller ikke, men det er ikke noe kjekt at andre jobber om de egentlig ikke kan/vil, istedet for meg.

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
54
Kristiansund
Svantekiller har meldt seg tidligere, StephenM har nok ikke kommet så langt ennå. Mulig jeg må tvangsinnmelde en svoger og ta med ham også. Men det er ikke sikkert han blir med på HFK, hadde en litt spesiell opplevelse der for noen uker siden.

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
54
Kristiansund
Snakket akkurat med mannen med Kappa, skulle sende meg et bilde en dag sa han. Satt og tenkte hardt på ham, og så ringte han for å spørre om noe annet :-D