Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Enig med deg i det Frode.. Men, en gang i året kan jeg klare en slik tur. Bare dumt at jeg glemte å ta med ett slikt actioncam jeg har kjøpt som kan festes overalt... Samme sykkelen som min, men i S-utgave ja... Nydelige sykler, og den der er jo mer egnet til touring, i tillegg til at den jo er like "morsom" å kjøre som min ;) Litt artig å ha en sykkel som det ikke er 13 på dusinet av.. Meg bekjent, er det bare meg som har en K1200R i byen...

Jeg skal fortsette å "plage" deg Frode, men vet jo at du rent praktisk sikkert må vente en periode før det blir to hjul igjen.

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Hehe..... Det er som sagt ett budsjett-stunt, så jeg har fått meg tak i en Denon 1910, og en Dali basis 100 (en 10" sub).

Jeg vil tippe at til tross for at en 1910 ikke er den kraftigste receiveren, så vil det muligens være nok i ett såpass lite rom... Fordelen uansett, er at etasjen under dette rommet, der er det bare berggrunn.. :)

Og som tidligere skrevet, så regner jeg nok med at oppgraderings-spøkelset vil komme snikende, og da er det jo bare å selge og kjøpe for å få byttet komponenter.. Denne gangen er det hittil bare brukt som har blitt innkjøpt..

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Har en adapter til til Fein-blader som fulgte med Boschen, så det skal gå bra i tilfelle.
Når det gjelder pris så er vel Fein og Blå Bosch ikke helt ulikt priset når det gjelder 230V maskinene. Den siste Boschen har også litt større motor enn Fein, uten at det nødvendigvis gir så store utslag.

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Du vet....eplene er best om høsten. ;) Jeg er sjeleglad jeg ble kvitt epleallergien min. Alt går på skinner og alt "prater sammen". Sytalaust som vi sier her omkring. ;)

Første jobbedag på en uke i morgen. Så fire dager fri. Blir ikke mye penger i kassen av slikt gitt.

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Du er fremdeles en ung mann Frode :)

Nå... Om veien til Tyskland kun skal være mer eller mindre bare en transportetappe, hva er greiest da mener dere? Bare peise ned til Larvik og ta Superspeeden over på 3.5 timer og knappe 4 timer gjennom Danmark? Eller Fra Oslo til Køben, videre inn mot Kolding for så å fortsette nedover? Har regnet selv på det både ang tid og penger, og ender hver gang på larvik og superspeeden,men.... Greit å få litt innspill :)

chevy

Medlem
19 Mar 2007
238
0
0
e glad eg va ute med johan igår å handla for idag kom skattepapira å de va ikkje gøy, hadde ikkje blitt handla vist ej hadde fått dei før i veka

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Grattis med over 500 gpp innlegg folkens!! Og det er i tillegg til over 300 i den andre tråden også. :mrgreen:

Ellers så har du vel allerede lagt merke til at jeg har laget en tråd der jeg ønsker demo av Kappa Kjetil? :-D Har veldig lyst å høre de. Tror det er mye kvalitet for pengene. En av de feteste kinoene her inne har jo 9.2 som front. Og han hadde Usher til 100k før han bytta til disse..... (dag johnsen)

Litt fett med 9.2 fremme og 8.2 bak. Kanskje 2 stk 7.2 som liggende senter....? :mrgreen:
Problemet er faktisk ikke utlegget på selve ht-ene, men at de trenger MYE krefter for å levere. Det er der utlegget ligger.....

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Satser på at det ikke blir phobos ;-)

Tar med meg bærbar, får satse på at det er et usikret nett i nærheten, så går det sikkert bra...

Skolen slutter i morgen Kjetil, skulle kanskje tro de hadde litt trafikkvett oppe hos oss, men dengang ei. Ble ikke sjokkert over at de ikke hadde den her i byen nei...

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Velkommen skal du være. Har hørt noe om denne intellligensen...

Som Lars sier er vel ikke denne tråden veldig seriøs, men dt kommer tilstadig flere, heldigvis. De 6-700 første innleggene var vi bare tre stykker omtrent, men nå er det vel ca. 10 som er "faste" her inne på denne tråden.

Og så er AVforum det hyggeligste forumet i landet :)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Jeg er heldig ja. :mrgreen:

Du sier noe der Jan. Baccalao er en merkelig rett som er vanskelig å få VIRKELIG god. Vi har laget det 4 ganger selv, og første gangen ble det kanongodt. Siden har vi slitt med å få samme resultatet. Jeg som ellers ikke spiser fisk eller sjømat, syns Baccalao er topp 5 når det gjelder matretter.

Jeg pleier å si at "puster det i vann, så spiser jeg det ikke". :mrgreen:

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Svantekiller skrev:
hehe Jeg også, som den udødelige filmen : Ikke fortell at barnevakten er død. Er uforglemmelige film med den eksellente Christina Appelgate

Ho er jo deilig da, men ikke alltid nok det :) Kan ikke på stående fot komme på noen av de bomkjøpene mine, men det er en del av de ja :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Svantekiller skrev:
Jepp :) Men det er kun mindre ting da, som Speil og noe annet snacks, den ser veldig sprek ut ;)

Skal sies at mannen som solgte var sunnmøring :mrgreen: Kom naturligvis fra strømgjerde eller noe slikt, han oppgraderte til AMG like greit han ;)

Sånne detaljer ja.. da er det sikkert litt gromt faktisk.. Mye pæng på straumgjerde vettu, møbelfabrikkpæng :)

Det er faktisk litt delig å kjøre en ok bil, samt å ha en bil som starter hver eneste gang :)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
Jada, alt var som forventet... Den var egentlig penere i virkeligheten, og den personen som fant opp cruise kontroll skal få en stoooor bukett med roser ;)

Eneste minuset er at jeg ikke kan se tv mens jeg kjører, må stoppe bilen... :)

Alt med penger gikk i orden også, det var dette som var min hoved bekymring. Måtte sende fax med masse data hit og dit men det gikk også smertefritt.. Så nå er jeg en litt fattigere ( hvis mulig ) glad mann