Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

svennand

Medlem
30 Nov 2004
3.001
0
0
37
Noen som kan tippe hva jeg endelig skal til med nå?
Forøvrig blir det Dø Hardt 5 i dag. Fruen gleder seg veldig da hun er stor Bruce fan...

Vedlegg

• Photo 22.02.13 18 07 40 (1).jpg
    Photo 22.02.13 18 07 40 (1).jpg
    243,6 KB · Sett: 17

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Noen av oss er så råtne at vi ikke tåler mer enn tre-fire timer fysisk arbeid i løpet av en dag ;)
Kos deg der ute, her har det faktisk vært OK vær noen timer idag også, har håp om å fyre opp grillen i morgen, rakk det ikke i dag :)

Tandstad

Medlem
21 Feb 2005
3.975
1
36
www.home.no
Nå syns jeg at du bør ta deg turen hit først Jo Andre, før vi snakker treff i Ålesund. ;)

Såvidt jeg husker så var rommet ditt forholdsvis lite..? Da bør du sjekke opp kasteavstand på de PJ-ene du vurderer. :)

Det hadde absolutt vore kjekt med ein tur ja, spørs berre om det blir tid no før jul :) Målte rommet i helga, og ut frå hukommelsen var det 410 langt og rundt 360 breidde. Då kan eg starte å jakte litt!

Ingenting som vart skada i heimen av Hilde heldigvis! Fekk satt opp garderobeskap på laurdag, og igår fekk eg rive ned veggar på to rom ned til panelet. Eine rommet var vinduet gåent på(det visste oss om fra før) så panelplanken under vinduet var full av larver, så eg gruer meg til å sjå om det er dyr på baksida også :/ Skal bli godt å få opp nytt vindu her uansett. Det eg skal gjere no er å åpne veggen mellom master-bedroom og eit rom som ligg på arka, slik at oss(dvs. kona) kan få walk-in, samt at det nok blir ei barneseng der inne etterkvart som slike ting meldar seg ;) Var også litt kvitt belegg på eit par plankar på hovedsoverommet, som eg mistenker er begynnande sopp, slik at eg byttar desse plankane, før eg smeller opp smartpanel, og mest sannsynleg ein fototapet på eine veggen.

Vart diverse drikkevarer på meg også fredagen, så prosjektgruppa var samla til middag og Risk, så det vart pils, vin, cognac og oppsprita gløgg :D

Gjekk AKKURAT glipp av ein Denon PMA1060 som vart gitt vekk i Ålesund også, kjipt!

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Det var jaggu meg lenge siden, men det holdes liv i tråden ser jeg.. :) Knallbra da.. Håper alle sammen er mer eller mindre i feriemodus :) Jeg for min del skal på en liten egotripp nedover til Europa, men ikke med sykkel. For jeg skal handle inn endel mcutstyr i Tyskland. Hjelm,støvler osv.. Og lurer også på i samme slengen å kjøpe ett av de større Bose-anleggene til stua. Kjøpte Dag's Dali concept 10 for ja, lenge siden, men det blir mye høyttaler av slikt på stua, så de ligger for salg på finn og har muligens en kjøper på østlandet som får gratis frakt om han makker seg til å bestemme seg.

Reiser ikke nedover med bilen full av høyttalere, for så å ikke bli salg. Da får de stå trygt hjemme til jeg er tilbake igjen. Noen av dere som har noen personlige erfaringer med disse Bose-systemene? Jeg har en kompis som har ett, og jeg ble egentlig litt sjokka over hvor velspillende det oppsettet hans er. Derfor tanken...

Vel, på tide å få seg litt søvn. Men driver og ser på hoteller i ymse land, og samtidig som jeg bruker Naf's reiseruteplanlegger, så blir turen lengre og lengre.. :p Vurderer å peise på helt nedover til Monaco og Nice.. Men fornuften tilsier nok at det blir ikke lengre sør enn Luxembourg. Har heldigvis mulighet til å ta noen faktorer litt på sparket. Samtidig så skal man prøve å spikre noen hotellovernattinger så en har litt holdepunkter... Jaujau, håper dere alle har det bra, og videre god ferie... ( Noen som vet i hvilket land det er prismessig gunstigst å handle lyd? F.eks. En stor pakke med Bose? :D )

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
teddytusen skrev:
QLN er vel HFC sitt alternativ. Artech 12 kan vel flytte luft? Har ikke hørt de selv....
Var et alternativ det også. Hørte dem på messa i Molde, og likte dem egentlig godt. Svantekiller hørte dem der også om jeg ikke husker feil?

Hadde visst tenkt på noen NAD forsterkere i tillegg, så dere skjønner hvilken vei det bærer... CLSC 215, NAD 162 preamp, og to stk NAD 272 effekt var visst utgangspunktet. Hadde gjort litt andre valg for de kronene jeg, men men.

Kjøpte meg ny høytrykkspyler i stedet jeg, skikkelig manneverktøy ;-) Må nok rense terrasse i morgen, og satse på et det kan beises i løpet av påska.

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
teddytusen skrev:
At det koster å ha hus, ja det kan jeg skrive under på. :evil: Men jeg ville ikke bytta til å leige for alt i verden!! :-D

AMEN!!!

Nå har de jo tilbud over alt, jeg fant en grei en til 2k?? med oppsamler og den selvgående :) greit at den hjelper til litt selv også synes jeg. slitsom å dytte den irundt :)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
LogB.no skrev:
Det er jo mulig at han ikke "bare" har tenkt å "sove" de timene i senga dahh :mrgreen:

Natta..

Lars.

Aha.. Der har vi svaret ja :mrgreen: :mrgreen:

Men nå er det natta altså, tv er ikke bra Ikke dette forumet heller ;)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Tror ikke det Dantaxelementet veier stort over 2kG heller, men det virker da for det ;-)

Tror det blir bra med de elementene der, selv om detkanskje ikke er "state of the art";-)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
LogB.no skrev:
Nå har vi begynt å kjøpe nye filmer men når man får de gamle gode for 45.- da sier jeg ja takk.

Da er det jo greit ;) Har vært slik jeg også, men jeg ga opp etterhvert. Muligens det var flyttingen til ingenmannsland som gjorde det :) Før var det platekompaniets ta 3 tilbud som gjaldt en gang i uka minst ;)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Svantekiller skrev:
Her snakker vi lunsj ja :)

Selv om jeg ikke liker de Aller nyeste BMW de har en dårlig Karma rundt seg. De lukter dress og sigar ... det liker ikke jeg ;) Men den sølvgrå er litt min bane ;)

Jeg kommer sikkert til å "arve" pappa sin jeg også ;) En 525I ??? Med noe så spesielt som M3 styling ( litt bare ja )

Hehe... den grå er min da... Denne touringmodellen er pen faktisk... Den nye behøver en en viss tilvenning til, men kan love det at de er nydelige å kjøre samt å betrakte når en blir vant til de... :)

En 5-serie med 3-seriens styling?? Det skulle jeg gjerne sett bilde av... hmmmm :)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
reimers skrev:
har fått vite at hansen hifi/tv/bilstereo sjappa i molde skal legge ned nå... det er synd har handla en del der opp igjenom åra

Det er trist det. Det vel sikkert den koseligste butikken i molde ;) eller fylket.. Men slik er det, kanskje jeg kan kuppe noen patos da :mrgreen:

JAN: FORSLAG ( SERIØST ) Vi sender mail til en av "hifi kjedene" forklarer "problemet" og legger det frem slik at de kan tjene penger på dette.. Er ikke det en god deal

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Hei og hå på dere folkens.. Ikke vært så aktiv her de siste dagene for jeg er nå i fin form og har mye utetid å ta igjen.. Kom akkurat inn døra etter en fin to timers tur med hunden.. drittvær, men det er bare å ha på seg Norrønajakka og trø til det...... Tjobing..... Godt å være operativ igjen ja :)

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
2
0
Sandefjord
Klm er ikke helt borte - Brødrene Dal:

Engelske syken - "This is a chair! Dette er en stol"

:mrgreen: :mrgreen:

Kjøpte akkurat cden til Trond Viggo - liker Hjalmar!!!