Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

LogB.no

Medlem
20 Mai 2007
1.833
0
0
.....

Vedlegg

• benkeplate.jpg
    benkeplate.jpg
    30,1 KB · Sett: 13
Sist redigert:

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Akkurat det med planleggingen kan jeg forstå at mange "sliter" med å få til å stemme... Men det ligger i slik en tung lidelse, at man lever i sin egen verden, kall det gjerne parallellt med resten av samfunnet. Og til tross for galskapen, så kan en da være i stand til å fremstå noenlunde normal, om enn som veldig sær,tilbaketrukket osv... Og det er jo det denne karen har gjort.. Levd i sin boble, uten evne til hverken å være utpreget sosial, ha lønnet arbeid osv... Det er skremmende å tenke på, men menneskets psyke er også forferdelig innviklet..

Tro meg, det individet der kommer aldri til å se normalt dagslys igjen... Skulle han bli såpass "bra" at han kan få en slags selvinnsikt, så er det rett i ett høysikkerhetsfengsel... Det som kommer etter tvungent psykisk helsevern, det blir en forvaring.. Og den kommer nok i dette tilfellet, til å bli en forvaring som blir livet ut...

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Ser for meg rundt 5k Jan. Nypris er tross alt 9k. Du har jo en forsterker jeg har lyst på da. Kan ta den som delbetaling eventuelt.

Må legge til at min er sølv.

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Samme her... Imponerende stykke arbeid som blir lagt inn her.... Bra jeg tok meg en strekk etter idretten på nrk1 i dag... ;) Dette blir bra!!

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Ble positivt overrasket egentlig, siden jeg hadd eomtrent det samme inntrykket som deg. Nå er jeg ingen shopper, men det var greit nok å slå i hjel noen timer der. Av klær så handlet jeg boxere og sokker, slik at det gamle kan kastes, og så vet jeg at sokkene passer sammen når de er vasket. Fant også noen filmer til en billig penge, men ellers kostet disse omtrent det samme som i norske butikker. I kjelleren var det en avdeling med verktøy, fiske og campingutstyr, bilpleie og "trim". Sistnevnte holdt jeg meg langt unna, men kikket litt på dt andre, men slikt som elverktøy synes jeg ikke var spesielt lavt priset. 2300,- for en RYOBI kapp/gjærsag får jeg meg ikke til å synes er billig. I tillegg til RYOBI hadde Black&Decker el-verktøy. Bilpleieavdelingen var det mest Turtle det gikk i.

Om en ikke er alt for fashionorientert går det sikkert greit å kle seg opp også, men jeg har vel stort sett ikke fasong til å passe inn i noe av det, men det virkt som OK kvalitet, og det meste var "normale" klær. Var en egen avdeling med Umbro for den som kler seg i slikt.

Ellers var det en haug andre avdelinger, med ymse innhold, forskjellig kvalitet og forskjellige priser. Alt elektrisk syntes jeg var litt for stivt priset til at det skulle være billig, særlig kjøkkenapparater.

Utenfor var det et par skobutikker, hvor prisene på det jeg kikket på ikke var voldsomt rimelig, Det som koster 800 NOK hjemme kostet 800 SEK der, så det var ikke store besparelser. Og så hadde Netonnet lagerutsalg, men som tidligere sagt var det en skuff, ikke hadde de mye, og det som de hadde var omtrent som norske nettpriser.

Om en skal ha eg nye briller så var det en grei butikk, levering av briller i løpet av en time, synsundersøkelse 0kr, briller fra ca. 350,- og oppover. Hadde innfatninger fra flere kjente merker, men de var selvsagt dyrere. Hadde jeg funnet denne butikken tidligere hadde jeg muligens hatt med meg et par brillr hjem.

Vi leide hytte/leilighet pluss en natt på hotellet, begge deler var meget tilfredsstillende.

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Definitivt MED motor ja!!! :-D

Vet akkurat hvordan du har det. Huset som vi overtok i sept er fra -67. Blir litt fokus på det da. Sub ligger litt ned på pri-lista..... Men jeg har nesten alt jeg trenger unntatt mdf-plata. (Bruttern skal dreie ben i stål til meg og litt lim og sånn må skaffes også.) Jeg øver meg med fresen for tiden. Det blir spennende om jeg får det til.....:???:

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
Invideo Rammelerret 16:9 200cm / 84" Ble det på meg, da blir det samme størrelse som nå.
Duk: Matt grå
Gain: 1.0
Lerretmål: B:185cm H:104cm
yttermål: 200 x 119cm
Ramme: Aluminium
Mål ramme: 75 x 35mm
Vekt: 610 gram pr. kvadratmeter

Når det gjelder skolen så har jeg noe konkret å gå etter når det kommer til finans og fremgangsmåter, men det vil jeg ikke utdype på et åpent forum.

Men det er 3 års nettbasert skole og som du sier det er 25% som står. Har opprettet kontakt med en som nettopp har vært igjennom dette og som er en av de 25%. Så jeg håper at han kan fortelle meg hva det er jeg driver med :)
Det er jo galskap, men jeg har bestemt meg for mange år siden så da er det ikke noe å gjøre :)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Stakk på mc tur på lørdag. Skulle bare være en natt. Nå er jeg på Lillehammer og sykkelen er på verksted. Kommer meg ikke hjem før i morgen. Får trøste meg med de 26 varmegradene...... 8)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
Fikk litt sub inspirasjon her jeg også.... SÅ nå er det nummeret før det er 2 stk 15" i den gamle sofaen :) Heter det da Romperister eller sofarister??

Da har jeg 4 suber koblet på en kabel så jeg regner med at 2 går bra 8)

Senter sub, interesting men hvorfor? Er ikke 100% med på den tanken jeg..... kanskje 66 % med på tanken men ikke noe mer

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
2
0
Sandefjord
LogB.no skrev:
1 flaske courvoisie Konjakk
Røyksmak, litt ram, tørr. (VS)
1 flaske Braastad XO ( spent på smaken )
Lukten er noe spiss, kraftig, tørr, savner fruktighet og fylde i smak. Smaken forsvinner for fort.
1 flaske Vikingfjord
Ingen kommentar
Sigaretter
Jeg sliter med dette også!
4 flasker VIN av forskjellig sorter
Kunne vært intersant å vite hva!

Og noe som ikke er så morsomt ( godis, parfyme og slikt ;)
Smøring kaller vi det!

ps: vi var to på kvoten så det ble ikke så mye smugling

Hmm, en cognac-kjenner skjønner jeg :)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
LogB.no skrev:
No Problemo! Jeg har en 10mm linse - Da nytter det ikke å gjemme seg i et hjørne selv om rommet er 1x2 meter og du gjemmer deg i det hjørnet bildet blir tatt fra! :mrgreen:

Tja, noe av frontpartiet vil alltids stikke frem uansett...