Info: Nye moderatorer - Tiger og Kenti!

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.162
95
48
41
www.avforum.no
Vi har den store glede av å presentere våre to nye moderatorer, Tiger og Kenti! Kanskje ingen stor overraskelse, gutta er jo stort sett mer her "inne" enn "ute", så da er ikke veien så lang til jobben som moderator.

Tiger og Kenti overtar stafettpinnen fra Burre og Rojohan, som vi benytter anledningen til å rette en STOR takk til for innsatsen.

Moderatorjobben på AVforum er et ubetalt (selv om vi håper å ha råd til å betale litt på sikt), frivillig arbeide, og AVforum er utrolig takknemlige for at noen av våre mest entusiastiske medlemmer velger å ta på seg denne, til tider, tunge byrden. Det tror jeg også jeg på vegne av resten av forumet kan rette en stor takk for og til!

Samtidig benytter vi anledningen til å takke våre nåværende arbeidsjern og moderatorer;

-Ak
-Gorm
-Jfinneru
-Roffe
-Per Johnny
-Jan erik

VI ER DERE STOR TAKK SKYLDIG!

Vi takker på forhånd for innsatsen fra våre nye medarbeidere, og ønsker Tiger og Kenti velkommen som moderatorer på AVforum!

Anfield

Medlem
18 Sep 2004
23.595
0
0
48
Glimrende valg, Lygren!

Begge to er kilder til informasjon og inspirasjon på AVforum, så nå må dere fare vel med oss andre fanter og rask på forumet gutter....:mrgreen:

Gratulerer med jobben gutter, og "måtte hell og lykke følge dere på ferden......"

cybervision_

Medlem
22 Nov 2004
15.437
0
0
Jepp, Gratulerer begge to, tviler ikke et sekund på at dere vil gjøre en flott jobb. Bra dere kan tenke dere å bruke tid og krefter på det!

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.020
5
38
39
Nå som AVforum har blitt såpass stort trengte vi flere entusiastiske moderatorer på laget.. Velkommen !! :-D

Kokken

Moderator
1 Sep 2004
12.553
0
0
Ak skrev:
Nå som AVforum har blitt såpass stort trengte vi flere entusiastiske moderatorer på laget.. Velkommen !! :-D
Flere? Ja, da må du jo ut og engasjere flere, for hvis jeg forstod Lygren rett, så er disse to [smisk]kjernekarene[/smisk] "erstatning" for to andre...

Lygren skrev:
Tiger og Kenti overtar stafettpinnen fra Burre og Rojohan
Uansett: Flott med flere erfarne til å holde et villt forum i tøylene :-D

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.020
5
38
39
Flere? Ja, da må du jo ut og engasjere flere, for hvis jeg forstod Lygren rett, så er disse to [smisk]kjernekarene[/smisk] "erstatning" for to andre...
Jeg sa det slik siden Burre or Rojohan ikke har vært aktive på en stund :)

Kokken

Moderator
1 Sep 2004
12.553
0
0
Jeg var bare litt i det kvervulantiske hjørnet.:mrgreen: Faktisk har AVForum's medlems- og innleggsantall øket såpass at jeg er forundret over at det faktisk ikke er flere (aktive) moderatorer...

HoJ

Medlem
14 Nov 2005
18.132
1
38
42
Stavanger
Vil Gratulerer

Både Kenti og Tiger, som begge to opplyser og informerer godt her på forumet.. Som sprer kunnskap og glede til oss her på AVforum..

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
Lykke til til dere begge to :)

Etter at eg fekk ei lita jente har det vært lite tid på forumet. Det har litt med prioriteringer å gjere, vil ha med meg mest mulig av den tiden da "jenta mi" er liten. Følge med på utviklingen fra dag til dag, og gleden av nye ting som skjer heile tiden :)

I tillegg til det er me i tegnefasen på ny enebolig, som skal bygges på Austevoll (øy utenfor Bergen). Der er planen at eg skal disponere loftet på garasjen som kino, og det er noko eg ser fram til :)

Burre

Medlem
20 Apr 2003
8.532
0
0
39
avforum.no
Ja lykke til med oppdraget gutter!

Nesten samme "story" fra meg som fra Rojohan, Har fått en liten gutt som overtar brorparten av oppmerksomheten jeg tidligere ga AVforum. Dyrker ellers diverse andre interesser, i Tillegg kjøpt hus som tar mye tid å få i duganes stand.
Begynner snart med kinorombygging jeg óg, så kommer nok sikkert plutselig tilbake. :)