Immortals bluray uk versjon er klippet, Hva med norsk versjon?

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Sikkert gammelt nytt for mange men uk versjonen er visst klippet med 18 sekunder. :(

Noen som vet om blurayen som selges i norge også er klippet istykker?

Tenkte å kjøpe den, men er lite interessert i og betale for en klippet versjon.

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.589
2
38
I følge BBFC.co.uk er Immortal uklipt.

Immortals, derimot, mangler 18 sekunder.

Shallow_

Aktiv
21 Mar 2005
9.651
102
63
45
trondmm skrev:
I følge BBFC.co.uk er Immortal uklipt.

Immortals, derimot, mangler 18 sekunder.

Regner med de fleste forstår hvilken film det er snakk om til tross for 1 bokstav feil ;)

Til trådstarter: Dette lærte jeg allerede med Golden Eye på DVD, styr unna Region 1/B! Kjøp USA så vet du hva du får :D

Og ja jeg vet det finnes en og 2 utgaver som visstnok er 'bedre', men USA utgaver er bedre i 99.9% av tilfellene mener da jeg :)

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.589
2
38
Shallow_ skrev:
Regner med de fleste forstår hvilken film det er snakk om til tross for 1 bokstav feil ;)

Vel, jeg hadde ikke hørt om noen av filmene, så jeg var i ferd med å si at han ikke hadde noe å frykte og at det bare var å bestille filmen fra England.

Shallow_

Aktiv
21 Mar 2005
9.651
102
63
45
trondmm skrev:
Vel, jeg hadde ikke hørt om noen av filmene, så jeg var i ferd med å si at han ikke hadde noe å frykte og at det bare var å bestille filmen fra England.

Oki, beklager hvis jeg fornærmet deg, var ikke meningen.

Trodde Immortals ankomst var allmenn kunnskap jeg.

Immortal dog kom jeg aldri særlig langt i :) hele 5.1 lydbildet var forskjøvet ett hakk til høyre, dvs senter lyd kom ut høyre front etc. 'litt' festbrems kan du si.

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.589
2
38
Shallow_ skrev:
Oki, beklager hvis jeg fornærmet deg, var ikke meningen.

Fornærmet? Har da ingenting med å bli fornærmet å gjøre, men jeg synes det hadde vært dumt om Dimacruz hadde kjøpt filmen fra UK på min anbefaling, og så blitt sur på meg når han oppdager at den er klipt allikevel. Derfor synes jeg det er en god ide å oppgi riktig navn på filmen man har spørsmål om.

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Beklager den feilen. Glemte visst en bokstav i farten. Er rettet opp nå.

Kjøpte også 99% av dvd filmene mine fra usa. Bluray derimot har jeg kjøpt mye i norge. spesielt på elkjøp da det hender de har tilbud på nye bluray filmer.

Hvis den norske utgaven av Immortals er uklippet så kan jeg ta sjansen på den istedenfor den amerikanske.

Shallow_

Aktiv
21 Mar 2005
9.651
102
63
45
Dimacruz skrev:
Beklager den feilen. Glemte visst en bokstav i farten. Er rettet opp nå.

Kjøpte også 99% av dvd filmene mine fra usa. Bluray derimot har jeg kjøpt mye i norge. spesielt på elkjøp da det hender de har tilbud på nye bluray filmer.

Hvis den norske utgaven av Immortals er uklippet så kan jeg ta sjansen på den istedenfor den amerikanske.

CRS pleier ha oversikten på det.

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Takk for svar alle sammen. Jeg har fått svar på det jeg lurte på men skjønner at jeg må begynne å være litt mer våken når jeg leser avforum. :D

Shallow_

Aktiv
21 Mar 2005
9.651
102
63
45
Dimacruz skrev:
Takk for svar alle sammen. Jeg har fått svar på det jeg lurte på men skjønner at jeg må begynne å være litt mer våken når jeg leser avforum. :D

Bare hyggelig å kunne hjelpe litt. Og ja, lese alle svar, og jaffal når det er din egen tråd :D