Hybrid forsterker

Reptilen

Medlem
7 Jan 2013
117
0
0
Heisann .

Jeg har b&w cm9 , og har tenkt å kjøpe ny forsterker . Har eci 6ds i tankene , som også jeg har testet sammen med cm9, jeg lurer på hvordan am amr-777 ville passet sammen med cm 9 ?

Liker alt fra pop til rock til elton john . Liker også å dra litt på volumet av og til.

Håper dere kan komme med noen innspill

Reptilen

Medlem
7 Jan 2013
117
0
0
Niels Nielsen skrev:
Du mener denne : AMR AM-777
Noen har gode erfaringer med den ja.
Tiil den prisen kan du dog få mye annet bra, brukt Coda integrert f.eks.

Heisann ,

Jepp det stemmer . Er litt redd den kansje er litt i det svakeste laget , cm9 er jo relativ tungdreven høytaller .

Niels Nielsen

Medlem
28 Jun 2003
25.044
0
0
Ligger en Krell effektforsterker på bruktbørsen, se på den kanskje? Vet ikke hvordan Krell er på B&W...

zoso87

Medlem
13 Okt 2008
1.201
0
0
ullensaker
Reptilen skrev:
Meget slakk gjeng her inne , 80 views å 3 comments ..
Veldig misvisende overskrift da.
Hvorfor ikke skrevet "trenger tips til forsterker på b&w cm9".
Så hadde nok de som har kunnskap om det klikket seg inn..

Reptilen

Medlem
7 Jan 2013
117
0
0
Hei!

Fordi det er ikke det jeg er ute etter . Beklager min dårlige formulering:) , Men jeg er ute etter noen som har erfaringer med AMR , Og deres hybrid forsterkere :)

God Helg.

zoso87

Medlem
13 Okt 2008
1.201
0
0
ullensaker
Reptilen skrev:
Hei!

Fordi det er ikke det jeg er ute etter . Beklager min dårlige formulering:) , Men jeg er ute etter noen som har erfaringer med AMR , Og deres hybrid forsterkere :)

God Helg.
Okay, da skjønner jeg :)

God helg til deg også.

xnn3882

Medlem
11 Mar 2007
552
0
0
Jeg har bestilt en AMR AM-777. Denne får jeg i neste uke. Jeg har lest mye bra om denne. Grunnen til at jeg valgte denne er at jeg hadde en Sugden forsterker på hjemlån, i mitt rom på mine høyttalere var dette ren magi. I følge importør og folk som har hørt både Sugden og AMR har AMR mer kjøtt på beinet. Den har mer autoritet og bedre musikalitet. lydbildet har dybe og luftighet.

Niels Nielsen

Medlem
28 Jun 2003
25.044
0
0
Er vel ikke så mange inne her der har erfaring med ganske dyre integrerte der ikke har mange watt, det er jo en "turn off".
Hvor mange Bryston B100 SST med dac kort tror dere er solgt i Norge f.eks.?

Reptilen

Medlem
7 Jan 2013
117
0
0
xnn3882 skrev:
Jeg har bestilt en AMR AM-777. Denne får jeg i neste uke. Jeg har lest mye bra om denne. Grunnen til at jeg valgte denne er at jeg hadde en Sugden forsterker på hjemlån, i mitt rom på mine høyttalere var dette ren magi. I følge importør og folk som har hørt både Sugden og AMR har AMR mer kjøtt på beinet. Den har mer autoritet og bedre musikalitet. lydbildet har dybe og luftighet.[/QUOT

Hei

Jeg hadde også sugden (25w) på hjemlån , ble positivt overrasket selv , av den flotte lyden , men de vrengte lydbilde ganske kjapt ved litt høy musikk , høytalerene jeg brukte var cm 9 . Fikk også anbefaling av importør om å prøve amr am-777. Men føler jo dog også denne er i grenseland for å yte cm9 rettferdighet. Men for all del , jeg har ikke peiling selv , og det skal prøves ut . Skal du drive amr am-777 med de stativ høytalerene ? De er vel endel lettere å drive , så det er nok kanon match tenker jeg .