Hvor mye er anlegget mitt verdt?

bendik_92

Medlem
3 Nov 2008
27
0
0
Hei, tenker å selge anlegget mitt hvis jeg kan få en brukbar sum for det. Skal ut å reise så snedig med litt ekstra penger.

Anlegget består av:
Dynavoice m65 ex fronter
Dynavoice Challenger C-5 EX senter
XTZ 99 W10.16 sub
Denon AVR-1908 forsterker

Usikker for hvor mye jeg skal selge det for, vil en pris på 7000 kr være mye?

Takk for svar.

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.870
0
0
Vil tippe du kan få rundt 5000kr for alt hvis det er fint brukt. XTZ subben er nok den som er lettest å selge. Recievere faller dessverre veldig fort i verdi når det kommer noko nytt, og det gjør det kontinuerlig.

Når alt kommer til alt så er det markedet som bestemmer kva du får for anlegget.

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
Espen-hj skrev:
Vil tippe du kan få rundt 5000kr for alt hvis det er fint brukt. XTZ subben er nok den som er lettest å selge. Recievere faller dessverre veldig fort i verdi når det kommer noko nytt, og det gjør det kontinuerlig.

Når alt kommer til alt så er det markedet som bestemmer kva du får for anlegget.
rundt 4-5k tenker jeg nok! blir som Espen sier, receiver synker fort! men prøv og selg hver for sitt, så får du kanskje en tusenlapp mer om du er heldig. men selg så de ikke blir for stive og du får klager! ;-)

bendik_92

Medlem
3 Nov 2008
27
0
0
Takk for svar ;) Prøver å legge det ut til 5k da, evt selge det i deler hvis noen er innteressert i det.