Hvor kjøper man ny projektorlampe til Jvc DLA-HD350?

Griffin

Medlem
27 Des 2007
557
1
0
Takk.

Man undrar ju lite øver prisene:

Kun pære: 2444,-
Orginalpære i piratkasse: 1983,-
Orginal i orginal: 4273,-

Vet jeg sa att jeg betaler for kvalitet, men må si jeg har litt lyst å bare kjøpe pære og bytte selv....hvor vanskelig kan det vare liksom.

Griffin

Medlem
27 Des 2007
557
1
0
Det finnes dessverre ingen brukbar lampe til "hyggelig pris". De billige lampene er uoriginale, og du løper risikoen av å ødelegge projektoren din pga for høy varmeutvikling. JVC projektorene er jo spesielt sårbare på dette området. Lampene kan vel bestilles i butikkene som selger JVC projektorer, og koster vel et sted rundt 3.700,-
Hvordan er disse "GO lamps" ? Ser att AVshop selger disse og de finnes faktisk på jobben min som passer hd-350.
Er de dårlige?

https://www.avshop.no/go-lamps-go-lamp-for-pk-l2210up/cat-p/c/p6209898

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.039
62
48
51
Jessheim
Det tror jeg er en indeks-feil hos søkemotoren? Prøv å søke opp det samme produktnummeret via søkefeltet på siden til AVshop.

EDIT: Jeg har dessverre ingen erfaring med GO lamps, så kan ikke uttale meg om dem. På grunn av garanti og reklamasjonsrett har det aldri vært aktuelt å kjøpe uoriginalt. Har alltid solgt projektorene mine før reklamasjons-tiden er over.

Sist redigert:

Griffin

Medlem
27 Des 2007
557
1
0
Den går å legge i handlekurven og der ser ut til at den går å kjøpe og.

Tror dette er joks og fanteri da bedriften tydligvis heter "Genuin Original" vilket er lagt opp for å vilselede konsumenten. Det er kun det att jeg ser denne selges av Avshop samt jobben minsom gjør att jeg lurer på om noen har erfarenhet.

Ellers ett veldig bra tips å skifte hele prosjektorn oftere :mrgreen:

Sist redigert:

Griffin

Medlem
27 Des 2007
557
1
0
Bestillte en orginal-pære (kun pære) fra ett annet sted så får vi se hvordan det går. Kosta rundt 2k.

Griffin

Medlem
27 Des 2007
557
1
0
Med en gang så ser det ut å vare ganske mye trøkk i den nye pæren.

Med lav lampemodus:

nypere.jpg

nypere2.jpg

Lyser jo opp hele rommet :rolleyes:

19 Mai 2017
3
0
0
Vennligst fortell meg! Hvordan kan jeg finne ut hvilket år jvc dla-hd350. Jeg vil ta enheten, men jeg ser ingen datoer fra bildet på saken.

Og på bekostning av tilbehør, se her https://promocodius.com/no/ siden jeg kjøpte meg selv den andre dagen til en god rabatt.

Sist redigert:

ask4me2

Super Moderator
Medlem av ledelsen
11 Aug 2004
14.864
16
38
Vennligst fortell meg! Hvordan kan jeg finne ut hvilket år jvc dla-hd350. Jeg vil ta enheten, men jeg ser ingen datoer fra bildet på saken.
:confused: Vet ikke om det er riktig tolkning av spørsmålet, men hvis det er hvilke år HD350/RS10 ble produsert og solgt, var det i følge info fra projectorcentral mellom November 2008 og Oktober 2010.