Hvilken plate har du kjøpt idag?

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.929
98
48
Det kommer mer, har planer om å stikke innom platesjappa imorgen.

En Blu-ray og to CD står på lista..

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.929
98
48
Jeg bor med familie i Strömstad. Handler hos Ramjes musik. Prøver å handle mye der, og de har veldig mye forskjellig. Typiske ildsjeler.

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.441
273
83
Ullensaker
Ahh. Ok. Såg du skrev handle i platesjappa.. Jeg handler i et par butikker som heter det. Platesjappa altså. Si ifra om du kommer over noe Metallica da. :)

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.929
98
48
Ahh. Ok. Såg du skrev handle i platesjappa.. Jeg handler i et par butikker som heter det. Platesjappa altså. Si ifra om du kommer over noe Metallica da. :)
Hadde ikke tid til å se etter Metallica, men har vel kjøpt en skive der av de, tror den het -And Justice for all.
På nett handler jeg fra CDON og Amazon. Men det er mest film.

Dette fikk jeg med meg..
Laleh,David Gilmour, Dream Theater

240611

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.929
98
48
Er nok ute etter litt uvanlige ting fra Metallica.. Blir spennende å høre hva du synes om den nye DT plata.
Du har selvfølgelig Through the Never?
Konserten? Har den på bluray, og det er den Metallica skiva som har best lyd.

På Cd så er det vel The black album, og Master of Puppets som er best.

Jeg tror de andre er mye bedre på LP.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.929
98
48
Dream Theater var utrolig morsomt, kjøper ikke så mye metall lenger. Siste metall album kjøpt her var vel Kvelertak debut og deres Meir.

Jeg var veldig glad for Dream Theater, det er bra lydkvalitet, bra musikk og mye som skjer høyt og lavt i frekvens...

Jeg har et par venner som er fan og jeg fikk vel La brie soloskiva på, ? Flac eller mp3 av en av de.

Sånn jeg husker så digger jeg denne Dream Theater Distance over time sykt mye bedre.

Anbefales.

• Like
Reactions: Retep

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.441
273
83
Ullensaker
240898

Henta ny pakke på posten igår. Nå er faktisk Pantera samlingen komplett på vinyl.. Et par Opeth plater for å gi de et forsøk på vinyl og rb Green Day. RSD plate. Blir gøy å få spille av de her

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.929
98
48
Fikk en ny Klassiker Schubert Sacd fra BIS med noen sjeldne stykker.

Bra men ikke hatt tid til å spille gjennom alt.

Fikk også et tips om norske Aurora fra Dagbladet.

Jeg likte det, eneste jeg trekker på er at stemmen og litt stilen minner om Susanne Sundfør.

Tror jeg kjøper Cd bra lyd og musikk. Når de nordiske damene lager pop så er det ofte særegent.. litt Björk over det i pop med litt synth og rar autotuning.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

• Like
Reactions: Retep