Hvilken fim skal dere se ikveld?

Frink

Medlem
15 Nov 2003
581
0
0
I kveld så jeg Heat sammen med noen kamerater. Så den sammen med
faren min for mindre enn en uke siden, men det var beste filmen vi hadde ;)

mg_martin

Medlem
20 Mar 2003
3.749
0
0
30
www.minhjemmekino.no
Peakman skrev:
Seriøst? Finnes det noe mer kjedelig enn fotball. Da ser jeg heller Video Essentials en gang til eller tar en tid på DVD Aquarim 2.

Se på 22 halvnakne menn i små shorts, det er ikke noe for oss gutta. :p

:lol: mye sant i det du sier. hva er vitsen med å se på fotball egentlig? Menn kan rett og slett ikke spille, de bare kløner, nei fysj! Dame fotball er i mot er noe helt annet! men det beste er jo klart dame beach-volley. 8)

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
Kor har du fått tak i den alt? den er ikkje å finne i noen av plassene eg handler til vanlig.

Skynet

Medlem
28 Nov 2003
644
0
0
www.sportsvogn.no
Trapped

Tenkte jeg skulle se "Trapped" med Oscarvinner Charlize Theron og Bacon i et kidnappingsdrama.Tror den er spennende etter hva jeg så i traileren.

rolfn

Medlem
3 Jun 2003
279
0
0
Apocalypse Now, Redux

The Black Sheep Affair, inneholder den originale T-bane slosskampen som The Matrix rappet den fra (og gjennomførte ti ganger bedre, men alikevel) :roll:

Nemesis

Medlem
2 Feb 2004
1.841
2
38
61
avforum.no
Fikk Taken fra Playx i dag,så skal begjynne å se den.Ser at den har DD EX lyd.Lover bra på det området i alle fall! 8)

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Tenkte jeg skulle prøve meg på "The Shawshank Redemption" i dag. Den har ligget LENGE i bunken over filmer som er kjøpt, men ikke sett. ;)

Nito

Medlem
26 Mai 2003
1.175
0
0
roffe skrev:
Tenkte jeg skulle prøve meg på "The Shawshank Redemption" i dag. Den har ligget LENGE i bunken over filmer som er kjøpt, men ikke sett. ;)
Ja da er det virkelig på tide å se den, for det er en virkelig perle av en film.

Nito

Medlem
26 Mai 2003
1.175
0
0
Har akkurat sett "A beautiful mind". Kjempefilm, kan virkelig anbefales. :D

7 Apr 2004
2.885
1
0
www.ildernett.net
I kveld skal jeg først se Love Actually.... På hjemmekinoen min seff
Så skal jeg på kino med noen kompiser og se Hidalgo for andre gang..
Så skal jeg hjem og se Saving Private Ryan......

Filmkveld i dag :!: (igjen) :p :D

Ove

Medlem
25 Des 2002
223
0
0
Har nett sett Ringenes Herre Atter en Konge på DVD og det var ein kjempe film med Dolby Digital EX 5.1 lyd.
[/img]

Ove