Hvilken fim skal dere se ikveld?

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.446
0
36
Idag fikk jeg Freddy VS Jason, så det er vel ingen tvil om hva som skal ses på ikveld! :lol: 8) :lol:

Kjellis

Medlem
12 Nov 2003
272
0
0
www.hjemmekino.2ya.com
"Tomb Raider 2" og "Bruce Almighty" :)

Så "Ghost Rider" i ettermiddag - sinnsyk motorsykkelkjøring (..6.8 mil i rushtrafikk i Stockholm, snitthastighet 276 km/t. Et must å se for alle speedfreaks der ute).

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Driver og ser "Wild at Heart" på kveldstid nå. Blir litt oppstykket titting enkelte ganger, men denne filmen har jeg jo sett før og den kan trygt anbefales, spesielt for dem som liker David Lynch.
I morgen skal jeg og kona se "Secretary" som kom i posten i dag. Gleder meg! :D

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.250
0
36
49
så trainspotting definitive edition i går. sett den før men var verd ett gjensyn :D

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
I dag blir det Tottenham - Liverpool og Scarface litt utpå kvelden :)

Har også Band of brothers som eg ikkje har begynt på, og det er snart eit halvt år siden eg kjøpte den :oops:

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.250
0
36
49
hvis ikke du legger deg snart så blir det ingen av delene. skal selv på colloseum i kveld å se atter en konge 8)
band of brothers må du begynne¨å se snart. i det du er ferdig med første dvd'en, så greier du ikke å slutte 8)

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
jfinneru skrev:
hvis ikke du legger deg snart så blir det ingen av delene. skal selv på colloseum i kveld å se atter en konge 8)

:lol: :lol: :lol:

Sove kan man gjere når man blir gammel :wink:

jane

Medlem
4 Des 2003
3.496
0
0
www.veiset.net
Jeg fikk 4 filmer i posten i dag: Memento, The Player, We were soldiers og Robocop. Jeg vet ikke om det finnes en logisk rekkefølge å se disse i, men jeg antar jeg starter med "The Player". Den har jeg visse forhåpninger til...

runar

Medlem
24 Jul 2003
2.533
0
0
skal se del 6 av band of brothers......for andre gang. Første gang var for ett år siden på widescreen tv. Jeg holder liksom på å se alle filmene mine opp igjen med projektor :D :D .

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.250
0
36
49
akkurat kommet hjem fra colloseum i oslo. så atter en konge.. den var... vel... HELT KONGE 8)

Pogwaq

Medlem
23 Okt 2003
13.811
0
0
www.barsk.org
Aner ikke, men noe må de bli. Har en bunke filmer her, noen som vil foreslå en? Har:

The Changeling, Stephen King's Rose Red, Mad Max, Jabberwocky, Ichi The Killer, Shadow Of The Vampire, Juon The Grudge, Villmark, Jacob's Ladder, Braindead, Requiem For A Dream, Those Who Hunt Elves, Kagemusha og Grave Of The Fireflies.

Alle usett; en del av dem har stått i hylla en stund.