Hvilken fim skal dere se ikveld?

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.702
0
0
43
audunth skrev:
jolly skrev:
Dårlig bilde og dårlig lyd, men alikevel eit hyggelig gjensyn :)
No Retreat, No Surrender var også en av mine absolutte favoritter fra da jeg var 17-18 og trente karate 5-7 dager i uka!

En gang jeg leide denne på video for å se den igjen, fikk jeg meg en stor skuffelse, da all musikken var byttet ut, og filmen var totalt ihjelklipt.

Er den du kjøpte den gode, gamle uklipte versjonen? Og er den i WS eller 4:3?
Ja det er nok den gamle uklipte versjonen :) og orginale musikken......så sant eg ikkje såg den klippete versjonen når eg var liten og,noko eg tviler sterkt på.

Den er i 4:3 og har kun stereo lyd, men den fekk fram mange gode minner :)

borabora

Medlem
21 Okt 2003
1.636
0
36
BTW: Kjøpte No retreat no surrender for lenge siden og en del andre karate filmer jeg så når jeg var liten... Best of the best, Kickboxer, American Ninja+++++
Var gøy å se de igjen. :D

I dag skal jeg vel se LOTR-FOTR Extended for å varme opp til TT Ext.

:roll:

Snowman

Medlem
4 Okt 2003
435
0
0
Nå skal jeg se Monsterbedirften for første gang (litt flau over at jeg ikke har sett den ennå :oops: )

Hilsen Petter

Nito

Medlem
26 Mai 2003
1.248
0
0
Snowman skrev:
Nå skal jeg se Monsterbedirften for første gang (litt flau over at jeg ikke har sett den ennå :oops: )

Hilsen Petter
Jeg har heller ikke sett den, men hørt den er bra. Venter vel på at det kommer en bra pris på filmen, he he.

Dobermann

Medlem
16 Jun 2003
1.392
0
0
Jeg så LOTR 1 (extended version) i går for første gang. Lang helstøpt film men som jeg fryktet, ikke en film som begeistrer meg. Jeg har aldri hatt særlig sans for eventyrgenren, og jeg "hater" det bløte trynet til Frodo :D I kveld blir det Battle Royale.

audunth

Medlem
9 Jun 2003
4.224
0
0
Jeg ventet også svært lenge før jeg så LOTR 1, så den først i jan.-feb. i år. Jeg har heller aldri likt eventyrfilmer av den typen, så jeg så den først og fremst for effektene. Men jeg ble hekta...:)

borabora

Medlem
21 Okt 2003
1.636
0
36
Fikk T3 i går jeg oxo, og den nye Steve-O filmen.
T3 hadde jeg sett før så den måtte vente..

Steve-O er ikke god, men det er ikke noe nytt. :lol:

Håper på å få Pirates of the Caribien i dag.

BTW: Steve-O filmen viste litt fra Norge, og jeg var i Oslo når han var der. :D