Hvilken fim skal dere se ikveld?

LL

Medlem
15 Jul 2003
8.139
2
38
Mithrandir skrev:
I kveld blir det "man on fire"
Synes denne er bra. Tøff klipping og meget bra soundtrack.

For min del blir det den nye dvd-utgivelsen av Veiviseren. Har ikke sett den før, så det kan blir bra.

eXa

Medlem
19 Jun 2004
7.272
0
0
36
man on fire synes jeg var kjempe bra! i kvels blir det jorden rundt på 80 dager(!)

[wcip]Angel

Medlem
2 Feb 2004
2.937
0
0
36
www.angel.fenre.org
Ikveld så jeg sesong 4 av babylon 5.

Jeg har sett *mange* TV-serier på DVD, og jeg har hørt på MANGE audio commentaries av regissører, skuespillere og diverse folk som har med produksjonen av serier å gjøre, men jeg har aldri hørt en så tilfredsstillende audio commentary som den Joe Straczynski gjorde til den siste episoden i sesong 4: The Deconstruction of falling stars. (den episoden hvor de går fremover i tid 1, 100, 500, 1000 og 1.000.000 år for å vise konsekvensene av handlingene i serien. Helt genialt. Fikk svar på mange spørsmål som jeg har hatt i årevis. Som sagt: veldig tilfredsstillende.

HFfredd

Medlem
30 Okt 2004
1.218
0
0
a|ex skrev:
Heat gjorde nettopp det enda bedre enn Collateral - men med Al Pacino og Robert De Niro i hovedrollene var det kanskje ikke så rart!
ÅÅÅÅÅ fikk så lyst til å se Heat nå, skyte scenen i sentrum er enorm ;)

Bidda

Medlem
9 Jan 2004
9.035
0
0
www.lesjo.net
Har akkurat sett Johnny Vang for 3 gang, når hjemlengselen til Fåvang blir for stor er det fint å ha bygda på film :wink:

a|ex

Medlem
29 Sep 2004
10.944
0
0
HFfredd skrev:
a|ex skrev:
Heat gjorde nettopp det enda bedre enn Collateral - men med Al Pacino og Robert De Niro i hovedrollene var det kanskje ikke så rart!
ÅÅÅÅÅ fikk så lyst til å se Heat nå, skyte scenen i sentrum er enorm ;)
Sitter her med den nye utgaven nå, bildekvaliteten har fått seg et merkbart løft med anamorf overføring og litt oppussing :wink:

Anfield

Medlem
18 Sep 2004
23.595
0
0
48
Utradisjonelt kanskje, men i kveld er det duket for: TØRRFLUELANDET 2-

En ny fiskesesong er rett rundt hjørnet, og appetitten trengs å skjerpes litt nå før fluestanga skal sleppes løs på fjellvannenes flotte og sultne ørreter....... :wink: 8) :D

akto

Medlem
28 Apr 2004
16.635
0
36
www.facebook.com
Anfield skrev:

En ny fiskesesong er rett rundt hjørnet, og appetitten trengs å skjerpes litt nå før fluestanga skal sleppes løs på fjellvannenes flotte og sultne ørreter....... :wink: 8) :D
Var du på Villmarksmessa :wink: Du sitter ikke med ett nytt abonement på Alt om Fiske også vel...

Anfield

Medlem
18 Sep 2004
23.595
0
0
48
akto skrev:
Anfield skrev:

Var du på Villmarksmessa :wink: Du sitter ikke med ett nytt abonement på Alt om Fiske også vel...
He he, nei var ikke det. Men er medlem av bokklubben Villmarksliv, så månedens tilbud traff blink gitt.... :wink:

Lars Lenth (fra Bård og Lars) er jo konge, og utrolig inspirerende da.....

Og fiske og friluftsliv har vært hobby lenger enn HiFi/HK, godt å kombinere to strålende hobbyer. Får bare håpe at jeg ikke får prestasjonsangst med ørreter på "storskjerm"....... :wink:

Whoracle

Medlem
3 Aug 2003
7.223
0
0
38
national treasure var jo en stor skuffelse, trodde den skulle være skikkelig sånn eventyrish jeg da..men ellers helt ok da..