Hvilken fim skal dere se ikveld?

Thomaso

Medlem
16 Mai 2004
899
0
0
akto skrev:
I kveld skal jeg se Black Hawk Down som jeg altid gjør når jeg er fyllesyk. Sammen med en Peppes Knock out pai... Oiii, gleder meg allerede :D
En av favorittfilmene mine faktisk! Dessuten kan den dietten føre det raskere enn du aner inn på listen over småfeite folk listen :) Har allerede begynnt å rangere oss vettu ;)

[wcip]Angel

Medlem
2 Feb 2004
2.937
0
0
37
www.angel.fenre.org
Ikveld kommer det til å bli sesong 3 av Babylon 5. Dette er sesongen med krigen mot the Shadows og hver eneste episode er skrevet av samme mannen. (Fyren som laget serien.) I introduksjonen til den første DVDen i sesong 3 sa han at hver episode henger så sterkt sammen med hverandre og story arc'en for sesongen at han kunne ikke dele opp arbeidet og gi enkelte episoder til diverse manus-forfattere, for da hadde sesongen mistet særpreget sitt og sesongen hadde mistet helhets-følelsen sin.

Dette kommer til å bli bra! :)

Pogwaq

Medlem
23 Okt 2003
13.811
0
0
www.barsk.org
Sitter og stresser med skolearbeid, men fikk nettopp sesong 2 og 3 av Millennium i posten, klarer nok å presse inn et par episoder i løpet av kvelden.

wotg

Medlem
22 Apr 2004
7.726
0
0
43
Hvis jeg ikke sovner så blir det Ronin og Blade runner i kveld.

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
[wcip skrev:
Angel]Ikveld kommer det til å bli sesong 3 av Babylon 5. Dette er sesongen med krigen mot the Shadows og hver eneste episode er skrevet av samme mannen. (Fyren som laget serien.) I introduksjonen til den første DVDen i sesong 3 sa han at hver episode henger så sterkt sammen med hverandre og story arc'en for sesongen at han kunne ikke dele opp arbeidet og gi enkelte episoder til diverse manus-forfattere, for da hadde sesongen mistet særpreget sitt og sesongen hadde mistet helhets-følelsen sin.

Dette kommer til å bli bra! :)
Er hele B5-serien ute på DVD nå?

RoKo

Medlem
30 Des 2004
16.026
0
0
Starter kvelden med Collateral. Så den selv på en førpremiere, og syntes den var ganske drivende. Dessverre er kinoopplevelsene så som så etter at man selv har fått seg rimelig godt hjemmeoppsett... :p
Mange kinoer er preget av dårlig fordeling av lyd i salen, og ofte uskarpt/urene bilder.

Kona var imidlertid ikke med på denne førpremieren, så da blir det et gjensyn i kveld.

Hva som blir film nr. 2 er ikke fastsatt, men kanskje xXx som jeg ENNÅ ikke har fått sett, til tross for at den har stått i hylla en god stund... :?

Flageborg

Medlem
6 Nov 2003
15.403
0
0
avforum.no
RoKo skrev:
....men kanskje xXx som jeg ENNÅ ikke har fått sett, til tross for at den har stått i hylla en god stund... :?
D ække muuuuuuuuliiii :shock: Enhver med skikkelig utstyr (SUB) og respekt for denne "hjemmekinolidenskapen" døtter xXx i speller'n og skrur opp volumet til passe høyt og lar seg rive med.............. 8)

(PS! Hiv heller Collateral i søpla.......ække verdt tida di)

a|ex

Medlem
29 Sep 2004
10.944
0
0
Tenker det blir hele Alien-quadrilogien+AVP etter det igjen :wink:

~Chriz~

Medlem
20 Sep 2004
3.203
0
0
I dag skal jeg PRØVE og få sett en tegne film :D Så lenge siden jeg har sett en god gammeldags tegne film :D Skal prøve og få lånt tom og jerry :lol:

RoKo

Medlem
30 Des 2004
16.026
0
0
flageborg@flageborg.no skrev:
D ække muuuuuuuuliiii :shock: Enhver med skikkelig utstyr (SUB) og respekt for denne "hjemmekinolidenskapen" døtter xXx i speller'n og skrur opp volumet til passe høyt og lar seg rive med.............. 8)
Hørru, flagers...

Dette var neimen ikke mye å skryte av, handlingen i xXx tenker jeg på. Lyd og trøkk var det selvsagt masse av, men karakterskildingen da mann!

Sånn sett var dette en C-film - mye å le av, men mer grunnet lite troverdig skildring. Vin Diesel er som han pleier... :?

Jaja - så var den altså omsider sett. Takker herved for meg, og erklærer filmkvelden (og tordenværet) for over.

Flageborg

Medlem
6 Nov 2003
15.403
0
0
avforum.no
RoKo skrev:
flageborg@flageborg.no skrev:
Hørru, flagers...

Dette var neimen ikke mye å skryte av, handlingen i xXx tenker jeg på. Lyd og trøkk var det selvsagt masse av, men karakterskildingen da mann!

Sånn sett var dette en C-film - mye å le av, men mer grunnet lite troverdig skildring. Vin Diesel er som han pleier... :?

Jaja - så var den altså omsider sett. Takker herved for meg, og erklærer filmkvelden (og tordenværet) for over.
Hvis valget står mellom Colleteral og xXx, så er det enkelt. Ellers er du kanskje så kresen på filmmateriale...... :wink:
'
Når det gjelder "karakterskildringer" ......hva vil du foreslå???

a|ex

Medlem
29 Sep 2004
10.944
0
0
Heat gjorde nettopp det enda bedre enn Collateral - men med Al Pacino og Robert De Niro i hovedrollene var det kanskje ikke så rart!

[wcip]Angel

Medlem
2 Feb 2004
2.937
0
0
37
www.angel.fenre.org
roffe skrev:
Er hele B5-serien ute på DVD nå?
Ja.
Får dem billig på Play.com. De kostet £24 når jeg kjøpte dem tror jeg. Prisene i Norge ligger på rundt 700-900,- ...

edit: Jeg ser nå at de har satt opp prisen. Det er fremdeles mye billigere enn å kjøpe dem i Norge, men de er litt dyrere nå enn når jeg kjøpte dem :(

Magnera

Medlem
29 Des 2003
2.501
0
0
35
Begynte på Ford Failane igår (ble avbrutt av CSI) så jeg får se resten idag.