Hvilken fim skal dere se ikveld?

Zomb

Medlem
3 Mai 2004
846
0
0
Ble Cold Mountain med Nicole Kidman og Renee Zellweger i kveld.

Laaang film, men underholdende nok og med en litt overraskende slutt.

Frink

Medlem
15 Nov 2003
581
0
0
Tror det blir The Butterfly Effect (igjen) på meg i kveld. Fantastisk film.

Evolved

Medlem
16 Sep 2003
2.020
0
36
www.xfaktor.no
roffe skrev:
Evolved skrev:
Ikveld blir det The Ring... maken til film... :eek:
Den japanske originalen eller den amerikanske etterligningen?
Ble nok den amerikanske, takler ikke japansk eller kinesisk tale.
Blir bare satt ut av sånt, ekstrem tøff dynamikk i Hollywood versjonen da, mange stille partier med plutselig drønning og tjo og hei :)

Flageborg

Medlem
6 Nov 2003
15.403
0
0
avforum.no
Hmmmmmmmmmmmm...............

Er det ikke på tide å "kutte" denne tråden?!!!

AVforum kan heller lage en "Stem på din favorittfilm" eller "Anbefalt referansefilm for DEN store hjemmekinoopplevelsen", som en indikator for hjemmekinokvelden? Eller er det vanlig å kjøpe "noe" å se på for deretter å bli skikkelig skuffet?

DrErling

Medlem
16 Okt 2003
11.138
0
0
41
torjeodegard.blogspot.com
I kveld/natt blir det en hel rekke med forskjellige versjoner (1080/720) av demoer laget i WMVHD på en panasonic plasma vi nettopp monterte... Inntrykket er at skjermen i hvertfall er meeeget bra!

greit, man blir lei av å se filmsnutter fra grotter og ørkenrace.... eller... glem det, man blir ikke lei av å se slik kvalitet på bildet! må ha må ha :cry:

DrE

Jasse

Medlem
22 Jun 2004
297
0
0
Evolved skrev:
roffe skrev:
Evolved skrev:
Ikveld blir det The Ring... maken til film... :eek:
Den japanske originalen eller den amerikanske etterligningen?
Ble nok den amerikanske, takler ikke japansk eller kinesisk tale.
Blir bare satt ut av sånt, ekstrem tøff dynamikk i Hollywood versjonen da, mange stille partier med plutselig drønning og tjo og hei :)
Brenn! :twisted:

Du vet ikke hvor mange bra filmer du går glipp av. Men som trøst får sånne som deg nøye seg med de middelmådige remakene som kommer på løpende bånd :wink:

polkalizer

Medlem
4 Jun 2003
3.211
0
0
43
www.healthyboy.no
Nå banner jeg nok i kjerka, men uansett... jeg synes den amerikanske versjonen, med unntak av slutten var bedre enn originalen. Gleder meg til the ring 2 som jo er regissert av Hideo Nakata (som står bak ring, og den ubeskrivelig mye bedre dark water), med det amerikanske crewet. Gore Verbinski har gjort en kjempejobb med remaken, og er definitivt en regissør jeg kommer til å følge med argusøyne. At han klarte å lage storveis underholdning ut av noe så håpløst som pirates of the carribean er jo et godt tegn.

edit: jeg ser at hideo nakata skal regissere en nyinnspilling av den amerikanske tv-filmen "the entity" noen som husker den? hihi.