Hvilken fim skal dere se ikveld?

Happy

Medlem
12 Jul 2004
137
0
0
Hei.

I kveld blir det "Star Man". En film fra 1984 som nylig har kommet ut på DVD.
Digger litt Chi-fi ettersom jeg selv har opplevd det. 8)
Sitter oppe til 02 -04 hver natt nå ettersom pj kom i huset.

Må benytte anledningen nå. Om 1 uke har vi økt familien med 1 til. :lol:

Happy.

mephisto

Medlem
4 Nov 2003
514
0
0
Planet of the apes
xchange

Den siste vet jeg ingenting om, men coveret påstår det er "Face/Off møter Total Recall". Vi får se :)

nepse

Medlem
16 Jun 2004
229
0
0
I kveld så jeg The Texas Chainsaw Massacre, Løvenes Konge og Nemo. Hadde to damer på besøk, og de måtte ha noe ikke fullt så skremmende å se på etter motorsagmasakeren :) Roe ned nervene litt :wink:

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Tjah... Hvis kona blir med, så blir det vel Nikita i kveld. Hvis hun sovner tidlig, så blir det vel Battle Royale eller Tomb Raider. De kom i posten i dag, alle tre! :D

jane

Medlem
4 Des 2003
3.496
0
0
www.veiset.net
Etter at ungene var ferdig med Kill Bill, ble det et gjensyn med Concert for George. Mange bra musikere der: Eric Clapton, Paul McCartney, Jeff Lynn, Billy Preston, Tom Petty, Sam Brown, Monty Python med Lumberjacks og så videre og så videre :)

EivindLunde

Medlem
6 Jul 2004
1.956
0
0
Evolved skrev:
I kveld så jeg Hellboy, maken til vrøvl :twisted:
hehe, hellboy har jeg ikke sett, men er overbevist om at den er kongebra!
på meg ble det aliens, kul film men dessverre plaget av mye støy i enkelte scener.
rettogslett maurtue :(

nb. dette er versjonen som kommer i pakke med 5 element og abyss, regner med at boksversjonen har mye bedre kvalitet.

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
EivindLunde skrev:
hehe, hellboy har jeg ikke sett, men er overbevist om at den er kongebra!
på meg ble det aliens, kul film men dessverre plaget av mye støy i enkelte scener.
nb. dette er versjonen som kommer i pakke med 5 element og abyss, regner med at boksversjonen har mye bedre kvalitet.
Jeg har også den versjonen av Aliens, og er enig i bemerkningen om maurtue...

MEN ... kjøpte og så nylig Alien originalutgaven, som etter min mening er bedre både i bildekvalitet OG i story. Filmen er fra 1979, men er like bra som det som lages av Sci-fi i dag! Det er lenger mellom spesialeffektene, men det bare øker spenningen i denne filmen som er mer en thriller/grøsser enn en actionfilm. Noen av spesialeffektene er litt enkle, men det meste er svært bra. Man har heldigvis ikke forsøkt å gape over mer enn man kunne klare med datidens ressurser.
Anbefales! Kan også ses med bedre halvdel, som da garantert vil klamre seg til deg. ;)
- "Come... kitty, kitty, kitty"... :twisted:

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Og forresten:
Neste film på programmet er Matrix Revolutions.
Ser den i kveld eller i morgen. Den BØR være bedre enn Reloaded... :mrgreen: