Hvilken fim skal dere se ikveld?

7 Apr 2004
3.267
0
0
www.ildernett.net
I kveld blir det som følger!!!
*kremt*

Første film : Ringenes Herre: Ringens Brorskap (EE)
Andre film : Ringenes Herre: To Tårn (EE)

Og sist, men ikke minst : Ringenes Herre: Atter En Konge

Dette blir den perfekte filmnatten :D :D :D :D :D :D :D :D

7 Apr 2004
3.267
0
0
www.ildernett.net
I kveld blir det først en tur på kino igjen :D Da skal jeg se Kill Bill volume 2 (dessverre 1 måned senere en det jeg hadde håpet på, men bedre sent en aldri)...
Så skal jeg hjem og se The Last Samurai!

Nok en underholdningsaften :D :D

Scirocco

Medlem
11 Okt 2003
7.398
0
0
I dag dumpa "Atter En konge" ned i postkassa så det blir vel å se den i kveld. Trodde egentlig denne filmen ikke hadde release før den 25. mai, men ser jo at der allerede er flere i denne tråden som har fått den før meg. Og i dag er det den 22..

7 Apr 2004
3.267
0
0
www.ildernett.net
Vis man forhåndsbestiller den kan man få den før, spesielt vis man har bestillt den hos bokkilden.no!
Stemmer den, lanseringen er ikke før den 25. mai.

Gleder meg til og endelig å få se Kill BIll vol. 2 :D ... venta alt for lenge :p

[wcip]Angel

Medlem
2 Feb 2004
3.352
0
0
36
www.angel.fenre.org
Jeg så deler av Pulp Fiction igår. La merke til noe nytt, dét at Vicent Vega faktisk hadde lyst til å ha sex med kona til Marcellus Wallace da de kom hjem den kvelden. Aldri lagd merke til det før.

tor rasmussen

Medlem
4 Des 2003
11.187
0
36
Har nå sett "Rundown". Positivt overrasket. En type B-film med gode kvaliteter.

Gjør meg klar for Full Metal Jacket, digital remastret.

wotg

Medlem
22 Apr 2004
8.217
1
0
43
I kveld ble det The thin red line. Veldig sober film, vakker fotografering.

roffe

Moderator
24 Apr 2003
27.929
0
0
www.invelos.com
Jeg har i løpet av de siste dagene sett "A Fistful of Dollars" og "For A Few Dollars More". Fantastiske filmer! Selv med mono lyd og 4:3 Widescreen, så er dette ur-westernstemningen. Morricones filmmusikk er den ultimate Westernmusikk! Det er akkurat slik vi liker å tenke på Det Ville Vesten. Sergio Leone har laget filmer som står som påler etter snart 40 år.

Neste film på programmet er "The Good, the Bad and the Ugly - Special Edition" som er frisket opp med 5.1 lyd og har skikkelig anamorfisk widescreen. Gleder meg.

... og "Once Upon A Time In The West - 2 Disc Collector's Edition" er på vei i posten... ;)

29 Feb 2004
600
0
0
Idag blir det The Return of the King, for første gang skal jeg se denne helt gjennom på projektor... Kan den jo utenat men hva gjør vel det? :wink: :p

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
43.320
0
0
Har pause i fotballtittingen, så i kveld står S.W.A.T på plakaten i hjemmekinoen.