Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.527
58
48
43
Shallow var selvfølgelig først med ENDGAME 4k.
:)

Sent fra min AGS-W09 via Tapatalk
Vet jo ikke om jeg var først, men fikk min for 1 1/2 uke siden fra USA ja.

Og Henning, jeg informerte UPS sjåføren om din misnøye idag, så bare gi meg beskjed dersom det ikke bedrer seg ;)

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.527
58
48
43
Denne ukes nye filmer.

Gleder meg stort til JW3 som jeg hører (og håper) er mye bedre en 2'ern var..

Og for f;rste gang p[ lenge s[ sendte Amazon en Disney tittel i releaseuke!!

• Like
Reactions: Danke

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.527
58
48
43
Kun en ny denne uken.

Hadde Batman 4k collection på preorder, men sletta den i siste liten da den ikke var gått ned i pris fra opprinnelige $89.99. $15 pr film er absolutt maxpris på 4k re-buys (med noen få unntak her og der), og mens jeg hadde forventet at denne duppa godt under 60 tallet til slippdato, så har den heller gått $1.50 OVER listepris!! Uhørt..

Men nye filmer kjøpes til veilpris så da blir det strax Jean Stark.. eh Sansa Grey.. Phoenix!! :D :D

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.527
58
48
43
Ikke f[tt tid å poste tidligere, så her er hele ukens leveringer.

Godzilla 3d på mandag, Above Shadows onsdag, og resten kom yesterday ;)

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.527
58
48
43
En til kom fredag fra Amazon.ca.

Amazon.ca bestillingene er vel de av mine som blir mest påvirket av nye tull regler, ellers ser det heldigvis ikke såå gale ut. Betaler allerede moms på nesten alt fra Amazon.com uansett..

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.527
58
48
43
Da kom det litt idag.

BB steelbookss, BB Shaft 4k exclusive og Toy Story 4 4k med god hjelp fra min gode venn i USA, @shinseiromeo. Og han heiv med en gratis samsung wireless lader som han hadde fått i mobilbutikken han jobber :D

Resten fra Amazon.com.

Heiv også med et bilde av nesten fredig marvel 4k steel samling til slutt. Far from home 4k steel er i hus i usa, og hulk er ikke ute i steel enda desverre. så lot 2 vanlige 4k ta plassen i mellomtiden.

• Love
Reactions: americanFord