Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.513
55
48
43
Dæven du kjøper mye Blu-ray filmer. Skjønner det godt! Bitraten er jo hinsides bedre enn streaming. Du venter vel på End Game...
Det blir litt ja, men det er nå hobbyen.

Venter alltid på noe bra, og den er jo rett rundt hjørnet. Bare synd det er tull med amazon/disney så jeg må få en kompis i usa til å kjøpe den til meg.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.713
65
48
Sorry at det er offtopic.

To dvd på brukten.

Måtte bare ha disse da jeg digger de og ikke har de.

20kr

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.513
55
48
43
Ok, dette er ikke en bluray haul, men det er halva navnet på en film, og er en ekte replica as seen on The Walking Dead, men mest på trass siden våre idiotiske politikere vil innføre forbud i nært forestående fremtid..

Våpen dreper ikke mennesker, mennesker dreper mennesker.

Ville helst hatt hele dette settet, men amazon sender ikke dette til norge, og jeg tar ikke sjansen på å få kompisen min i usa til å sende dersom noen tullinger i tollen er firkanta.. Den jeg har fått er den helt til venstre i dette settet. Alt utenom den foldbare kniven kan kjøpes på nettbutikk i norge uten problemer, men den rullbare duken til å oppbevare alt i kommer kun i Gerber Zombie Apocalypse Kit.

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.513
55
48
43
Kun en fra amazon.com denne uken.

Avengers + Alle 4k Marvel Steels ute denne uken kommer med sneglepost med assistanse fra min kompis.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.713
65
48
Har lagt inn en bestilling. Håper alle kommer på mandag. 3 bd

Sent fra min AGS-W09 via Tapatalk

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.713
65
48
Dobbel Trøbbel, uansett det er Aquaman, Bumblebee og Mortal Engines som kommer.

Edit da er de her, CDON

Skulle gjerne hatt Steelbook på Mortal Engines, men tre for 69 pr stk var bra deal.

Sist redigert:
  • Like
Reactions: Shallow_

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.513
55
48
43
Litt nytt idag også.

Fifty Shades med maske fra Amazon.fr, resten fra Amazon.com.

Fifty Shades samlingen:

Fikk også bordplate til nye unboxing/foto bordet mitt idag.

Henning

Medlem
3 Feb 2003
4.752
0
36
UPS "levering" hos meg og da vet hvordan det er kommer med hos posten uti neste uke. Har angivelig forsøkt å levere uten noen hjemme men synes ikke på kamera opptak fra inngangen. Merkelig det der..... At Amazon aksepterer at UPS (posten) fusker konsistent mhp ekspress levering er utrolig....

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.513
55
48
43
UPS "levering" hos meg og da vet hvordan det er kommer med hos posten uti neste uke. Har angivelig forsøkt å levere uten noen hjemme men synes ikke på kamera opptak fra inngangen. Merkelig det der..... At Amazon aksepterer at UPS (posten) fusker konsistent mhp ekspress levering er utrolig....
UPS funker heldigvis bra for meg, er kun FedEX jeg sliter med (men de har jeg heldigvis fått bannlyst).

Eneste er når det er onsdag før påske o.l., da har de ofte akkurat nok 'forsinkelse' til at pakke blir liggende til tirsdag etter :(

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.713
65
48
Shallow var selvfølgelig først med ENDGAME 4k.
:)