Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Bodin

Medlem
9 Mai 2007
3.189
0
36
Idag dukket denne opp fra amazon.co.uk inneholder teatrical cut, tv cut og ulysses cut (tv cut uten sensur) og de andre sakene som er med på bildet, den nye transferen er visst helt topp også.
91pXt1tIAZL._SL1500_.jpg

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
13.471
21
38
43
Idag dukket denne opp fra amazon.co.uk inneholder teatrical cut, tv cut og ulysses cut (tv cut uten sensur) og de andre sakene som er med på bildet, den nye transferen er visst helt topp også.
Vis vedlegget 127859
Har snust på USA utgaven av denne Arrow release'en.

Håper de gjør en skikkelig oppgradering av The Postman snart, Costners beste spør du meg.

2 nye ankom idag. Hunter Killer og Nutcracker 4k er på vei med treig post med hjelp fra komisen min i USA. Nutcracker pga disney konflikten som aldri tar slutt..

Anbefaler forresten folk å se Amazon dokumentaren på NRK Urix. Selv om den har et helt vrangskrudd syn på amazon da ;)

20190201-224251-use.jpg

einis

Medlem
6 Jan 2004
16.710
0
36
husker the postman ble slaktet av pressen nesten alle steder (i likhet med de fleste costner filmer), skjønner ikke greia. syns den er helt konge.

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
13.471
21
38
43
En ny fra Amazon.co.uk idag.

Så traileren på Dog Days bluray'en sist uke, så meget interessant ut.

hurry-kane.jpg

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
13.471
21
38
43
Endelig tilbake til DHL etter 3 uker med FedEX mareritt

Smallfoot 3D fra Amazon.ca, Antman 3d fra Amazon.co.uk, Nutcracker, HunterKiller og Panda 3d med hjelp fra min gode venn @shinseiromeo, og resten fra amazon.com.

Ville normalt ikke kjøpt steelbook for en film jeg skal åpne å se, men Amazon.com kansellerte Hunter Killer 4k når det så ut som den ikke kom til å bli sluppet allikevel, og bestbuy hadde kun steelbook i butikkene..

hunter-grinch-ant-nut-panda.jpg

smallfooted-clover-girl-war.jpg

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
13.471
21
38
43
Har du sett denne? Var den noe? Er det engelsk tekst på den forresten?
Har sett den ja.

Det som ikke er engelskspråklig er tekstet. Hadde vært spesielt dersom det ikke var det på en UK utgave.

Filmen var helt ok. interessant historie fra krigen man kanskje ikke kjenner til, men det som trakk ned var at alle flyscenene var rotete og uoversiktelige. Jeg syntes det var vanskelig å holde styr på hvem som var hvem til en hver tid, og syntes actionscenene var veldig dårlig lagt opp..

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
13.471
21
38
43
Og hvordan er lyden? Like lite i senterkanalen som ellers fra de gutta der? Dog er det konsertene deres jeg tenker på - dette er jo en spillefilm.....
La ikke merke til noe spesielt dårlig senterkanal, men lyden generelt var litt tam. Var vanskelig å forstå dialog under flysekvensene.

Bodin

Medlem
9 Mai 2007
3.189
0
36
Igår dukket disse opp, en affære fra platekompaniet, de andre fra wowhd se, beklager ustødigt bilde grunnet lite lys og menneskelig svikt
240181
240182