Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere?

Shallow_

Aktiv
21 Mar 2005
9.649
102
63
45
buzzlight skrev:
Hvor hen står det nummeret da?
Jeg har kjøpt min i Norge,da er den kanskje ikke nummerert da?
Kjøpte min for 1300,- :-D

På usa utgaven er det et klistremerke bak på esken..

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
Hentelapp i postkassa i dag:

Og der lå denne fra amazon.uk. Visstnok i kun 1000 eksemplarer.

a3mlnl.jpg

1hts0m.jpg

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Xene skrev:
AndersT2: ser du har crystal skull i tysk utgave...
Her er den i norsk.. (men med engelsk eske) Kanskje du burde få deg den også :)

Edit: HMMMM linken fungerte ikke. Er hos platekompaniet i hvertfall. 99.50.-

Hvor gal tror du jeg er??? :D

Hadde den vært i Blu-ray så hadde jeg gjort det. Men tror ikke jeg gidder bare får å få en annen skrift på esken, kommer aldri til å se selve DVDen, har jo BDen fra USA uansett.

Også ser den mer spesiell ut med tysk skrift :)

Men hvis jeg bestiller noe fra Platekompaniet, så kan det jo hende den følger med i pakken en gang :)

Sjekket den på CDON som jeg normalt bruker når jeg handler norsk, kun 279,- der :(

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Det er den samme som slippes i USA: Amazon.com: Titanic Collector's Edition (Four-Disc Combo: Blu-ray 3D / Blu-ray / Digital Copy) (Amazon Exclusive): Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Billy Zane, Kathy Bates, Frances Fisher, Gloria Stuart, Bill Paxton, Bernard Hill, David Warner, V

Kun Collector's Edition utgave der. Og dessverre har vel også numrerte Limited Edition bokser blitt vannet ut veldig de siste årene også. Slik som Ben-Hur osv som er numrert, men utgis i 250.000 eksemplarer. Ikke så veldig Limited egentlig.

buzzlight

Medlem
21 Apr 2006
3.208
0
36
44
AndersT2 skrev:
På USA esken så er det en løs lapp, hvor det er bildet av innhold osv som kun sitter med ett par lette lim klatter. Se bildet under:

AlienBoks6.jpg

Er ingen sånn klistrelapp på min eske dessverre :(
Men dere andre som har kjøpt denne utgaven her i Norge,er
deres nummerert?

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
Ja, jeg aner ikke om det er noe forskjell på disse, har ikke satt meg noe inn i det. De ser ihvertfall fryktelig like ut.

Samma det egentlig, er uansett en flott sak.

Noen av de har vel DVD utgaven også, såvidt jeg vet så er det ikke noe DVD utgave i amazon.uk boksen.

Og de er ikke nummerert som sagt.

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Håper den er god nok. Min ligger nok å venter på Postkontoret. Tror dette blir min James Cameron boks nr 15 eller noe slikt :D

Har 2 Titanic bokser fra før.

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
Ny sak i går:

Som enkelte andre her, har jeg kjøpt inn denne versjonen av Watchmen fra Amazon.

Stilig sak!

f9jb43.jpg

Shallow_

Aktiv
21 Mar 2005
9.649
102
63
45
buzzlight skrev:
Finner ingenting bak på eska mi. Litt synd, men det viktigste er jo å ha den utgaven da:-D

Figuren er jo lik i alle boksene i alle land, og det er jo litt kjipt. Man vil jo helst vite at det KUN finnes de 5000.

buzzlight

Medlem
21 Apr 2006
3.208
0
36
44
Shallow_ skrev:
Figuren er jo lik i alle boksene i alle land, og det er jo litt kjipt. Man vil jo helst vite at det KUN finnes de 5000.

Litt synd at de ikke kan nummerere selv figuren istedet for embalasjen.
Har jo også Alien bysten, men vet ikke hvem nr den er siden jeg ikke fikk
eska da jeg kjøpte den(kjøpte den brukt på ebay).