Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere?

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
JohnBuer07 skrev:
Settet er kjempleflott ja. Men prisen er ikke....

Det er vel bare film cellen, tegneserien og T-skjorten som er forskjellen fra den amerikanske. Og det er jo figuerene som er greia. Regner med at T-skjorten ikke har overkroppen den vises frem på her med i boksen.

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Det var mine bokser, og de jeg fant. Har noen til ett eller annet sted mener jeg å vite.

Samt disse er på vei, eller utgis snart:

Liquid Tension Experiment - Limited Edition boks
Watchmen - Roachack boks fra Tyskland
Wizard of Oz - Collector's Edition Blu-ray
Snow White and the Seven Dworfs - Limited Editon boksen (Den store, ikke en av de små) Blu-ray
Gone with the Wind - Collector's Edition Boks - Blu-ray

JohnBuer07

Medlem
4 Jan 2011
976
1
18
AndersT2 skrev:
Saw boksen. Er det ekte metal, eller plastikk støpt og malt?

Så jo meget bra ut, og hadde vært kul å ha, men må dessverre da også betale for selve filmen :(

Den er i metall ja. Og stroppene er i lær.
Ser veldig ekte ut. Bare synd den ikke virker hehe.

Starman

Medlem
6 Apr 2006
8.704
0
0
Jeg bøyer meg i støvet AndersT2...dette var utrolig imponerende! :-D

Hadde vært moro å samle på slike bokser og spesialutgaver, men med begrenset plass så er det foreløpig utelukket desverre. :(

Takk for fine bilder.

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Bestilte også "Inception" boksen fra Amazon.

Så samtidig at de har en lignende utgave av "Kick-Ass". Men når man ser innhold og pris i forhold til "Inception", så lurer jeg på hvem som har bommet med prisen sin. Jeg kjøper ikke "Kick-Ass" boksen for å si det slik, selv om filmen er meget meget bra.

Kick-Ass Limited Edition Collector's Box Set Blu-ray 2010: Amazon.co.uk: Christopher Mintz-Plasse, Lyndsy Fonseca, Aaron Johnson: DVD

Og for de som har bestilt Alien boksen fra Fox i USA, så fikk min bror beskjed om at hans var sendt i dag. Jeg har ikke hørt noe enda, selv om jeg bestilte noen dager før ham. Men forskjellen var vel at han betalte litt for å få den kjappere tror jeg.

masterboy

Medlem
27 Mai 2012
135
0
0
Venter på disse 2 her :)

Bestilte meg disse for litt siden.. Venter venter :wink:

Vedlegg

• walkin-d.jpg
    walkin-d.jpg
    159 KB · Sett: 45
  • thunderbirds.jpg
    thunderbirds.jpg
    33,6 KB · Sett: 43

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
Bare å bøye seg i støvet og ta av hatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imponerende!

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Fikk en kjedelig mail fra Amazon.co.uk i dag.

"Back to the Future" boksen med DeLorean bilen blir ikke utgitt fordi selve bilen ikke ble bra nok. Godt med kvalitets kontroll, men kjedelig for samlere:

We have been advised by the manufacturer that, due to a third party manufacturing issue, the following product which you recently ordered from Amazon.co.uk will unfortunately no longer be released:

ASIN: B0042VK2J2

ITEM: Back to the Future Trilogy Limited DeLorean Edition [Blu-ray]

This is because the DeLorean car, that was to be included in this set, has not been produced to the manufacturer’s high standards and will therefore not be offered to customers at this time.

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.589
2
38
AndersT2 skrev:
"Back to the Future" boksen med DeLorean bilen blir ikke utgitt fordi selve bilen ikke ble bra nok. Godt med kvalitets kontroll, men kjedelig for samlere:

Kjipt. Jaja, du kan jo alltids kjøpe bilen løst fra Amazon.com

(dvs. jeg tviler på at denne selgeren sender til Norge, men man kan jo håpe :) )

CNK

Medlem
27 Mar 2005
5.166
0
0
Ikke noe vits å poste mer etter den lista der gitt!

Imponerende:p.

Reddal

Medlem
14 Des 2007
629
0
16
Huff, skummel tråd dette, har nå bestillt Alien egg og Inception koffert.

Skulle ikke begynt å lese på denne tråden.. :)

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Fikk Alien boksen i dag. Den Amerikanske, og ikke den Engelske.
Regner med at det kun er selve diskene som det er litt forskjell på.

Synd det ikke er noe numrering av slike bokser. Samt at diskene ligger i papp cover, og ikke ekte Blu-ray cover størrelse, kun CD størrelse.