Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere?

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Vet om det at det er bedre med den type frakt, også på forhåndsbestillinger osv så deles pakkkene opp, og det som ikke er over 200,- ikke momser for det.

Men bruker ikke det da jeg aldri er hjemme på dagtid så de treffer en låst dør.

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
Ikke noe spes og spennende, men denne kom i dag:

King Kong - Peter Jacksons Production Diaries

Uåpnet, i plast.

w1c9g.jpg

2qu3m84.jpg

jjva52.jpg

97r2vl.jpg

2zefnrn.jpg

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
buzzlight skrev:
Har du en extra da eller ;)

Neida, har ikke det. Men tankte bare å sjekke mine kontakter om de kan skaffe en til en ok pris.

Har ikke fått svar enda, kan si ifra hvis jeg kommer over en.

JohnBuer07

Medlem
4 Jan 2011
976
1
18
jeg bruker ekspress ofte selv. Er som regel aldri hjemme. men gir dem da adressen på jobb. så leveres den på jobb.

buzzlight

Medlem
21 Apr 2006
3.208
0
36
44
Millmaker skrev:
Neida, har ikke det. Men tankte bare å sjekke mine kontakter om de kan skaffe en til en ok pris.

Har ikke fått svar enda, kan si ifra hvis jeg kommer over en.

Oi, det hadde vært kjempe fint om du hadde fått til det :-D

Har finni en på ebay,som koster da 120$ inkl. frakt til Norge.
Men det er uten de dvd'ene stå det, selvom den er helt ny??:confused:
Den var fra Asia et sted.

masterboy

Medlem
27 Mai 2012
135
0
0
Noen som har denne/erfaring med denne?

Noen som eier/vært borti denne Godzilla box`n? Tenkte å bestille denne..

Vedlegg

• 41WJMNT2DNL.jpg
    41WJMNT2DNL.jpg
    29 KB · Sett: 42

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
700,- er bra pris for ett hode uten innhold. Har man filmene fra før så trenger man dem ikke, og de er kun i en dårlig papp cover.

Amazon i japan har den, men der er det 1200,-, men pluss frakt og fortolling. Ebay selgeren får du nok overtalt til å merke esken feil også.

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
trondmm skrev:
Den har ikke blitt utsatt som et resultat av søksmålet fra Luxo, da?

Det kan sikkert hende. Rart Luxo ikke har oppdaget dette før, det må da være noen med unger i den bedriften også.

Jeg bestilte 10 lamper fra dem for ett par måneder siden (For en jobb), da syntes jeg at jeg burte kunne få min kopi :)
Men det kan jo hende det er Glamox som står bak, da disse akuratt har kjøp opp Luxo.

Denne er jo rett og slett genial: If Pixar's Luxo Jr. Was a Killer Lamp ... - Cinematical

EDIT: Var litt kjapp med å svare, da nettsiden om søksmålet brukte en evighet på å starte. De har jo hatt samarbeids avtale. Dette er dårlig av Disney, ett amerikansk selskap burte være ekstremt oppmerksomme på slikt som dette, da søksmål der borte ikke akuratt resulterer i småkrav slik som her hjemme. Men hvem har vel hørt om Norge? Vi har jo ikke noe strøm og slikt vi, vi dreper jo kun hvaler og seler, samt fisker laks. Trenger ikke strøm for slikt vet du :)

Millmaker skrev:
Ikke noe spes og spennende, men denne kom i dag:
King Kong - Peter Jacksons Production Diaries
Uåpnet, i plast.

Så det er flere som har denne, og ikke har sett den :)

zeezar skrev:
Mens vi snakker om skjeldne filmer; får man tak i denne filmen noen steder, Dis - en historie om kjærlighet (1995)? I følge IMDb skal den ha vært utgitt på VHS.

Venter på Deluxe Blu-ray utgave :D

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
AndersT2 skrev:
700,- er bra pris for ett hode uten innhold. Har man filmene fra før så trenger man dem ikke, og de er kun i en dårlig papp cover.

Amazon i japan har den, men der er det 1200,-, men pluss frakt og fortolling. Ebay selgeren får du nok overtalt til å merke esken feil også.

Enig med Anders i dette, et godt tilbud det.

kenta

Medlem
19 Jul 2006
964
0
0
34
trondmm skrev:
Siden det er over 1000,- så får han ikke forenklet tollbehandling, og da koster fortollingen 110,- ekstra. Prisforskjellen er på nesten 200,- og det gir i tillegg 50,- mer i moms. I akkurat dette tilfellet koster det altså ca. 350,- mer å velge Euro fremfor Pund på play.com.

Det var jeg ikke klar over. Får tenke på det til neste gang. nå er skaden desverre allerede skjedd.. :(

masterboy

Medlem
27 Mai 2012
135
0
0
Det er den japanske utgaven, vet at den er veldig dyr.. Den er visst ganske begrenset opplag også.. Fikk et tilbud på denne boksen for rundt 10.000 kr. (Trur aldri at den er verd så mye) men men..

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.589
2
38
AndersT2 skrev:
Sjekket nettopp Amazon om "Up" boksen, og den ligger uten dato, og ikke mulig å forhåndsbestille den. Kan den kanskje være utsatt? Eller er de allerede tomme?
trondmm skrev:
Den har ikke blitt utsatt som et resultat av søksmålet fra Luxo, da?

Nå har de kommet til et forlik, og det ser ut til at Pixar trekker lampen (og alle DVD/BD-boksene med lampe) fra markedet.

Pixar bøyer av for Luxo | Lov og rett | E24

Så hvis noen får tak i noen av disse spesialutgavene med lampe, vil de være ekstraordinært sjeldne :)

buzzlight

Medlem
21 Apr 2006
3.208
0
36
44
AndersT2 skrev:

Tenkte på det å merke esken litt feil, men den selgeren hadde fått litt negativ omdømme i det siste så jeg.Sendt feil varer til folk, så ble litt usikker på det.