Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere?

kenno4

Medlem
7 Jul 2008
112
0
0
I,Robot "Sonny Head"

el7knk.jpg
[/QUOTE]

Hei, ser at dette sonny hode snart vil komme med 3D blueray i norge

I, Robot - Limited Edition (Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD) - Platekompaniet - Film

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
Spennende dette, det viser seg som jeg trodde at vi her oppe i kalde nord besitter mange herlige utgaver av film som er verdt å få frem.

Og enda er det flere, det er jeg overbevist om.

Selv har jeg utvidet min samling endel etter å ha lest i denne tråden og fått se utgaver jeg ikke ante noe om!

kenta

Medlem
19 Jul 2006
964
0
0
34
Millmaker skrev:
Fikk mitt Alien Egg i dag også.

850,- fra play.com + 318,- i toll og tøys og gebyrer.

Totalt 1168,- kroner.

Artig med den lyseffekten i den i mørket!

34jdjl1.jpg

her ble det 1050 + 470 i toll fra play.com.
hvordan fikk du til det?

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
C30 skrev:
Det blir vel "noen" timer med underholdning:)
Ja. Har begynt å jobbe meg gjennom i serieskaperens anbefalte rekkefølge og har nå sett pilotepisoden (egen DVD) og 1. sesong (6 DVD pr sesong) og halve andre sesong.

kenno4

Medlem
7 Jul 2008
112
0
0
buzzlight skrev:
Ink. porto selvfølgelig ;)

Jeg er og på jakt etter denne, men tror jeg kunne gitt 1200 - 1400 max for den ;) Ser viss du skal ha den idag, er den ALT fordyr

EnZent

Medlem
20 Jul 2008
305
0
0
Shallow_ skrev:
Du følte du måtte forklare det lixom ? :p hehe

Hehe neida, men er så vant til at en eller annen på forums eller hva det måtte være, slenger inn en kommentar a lá "Dårlig kvalitet", "Ser jo ikke engang hva det er" osv, slik at jeg må "forklare meg". Nå ble jeg jo nødt til det uansett forøvrig.. :mrgreen:

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Fikk "Wizard of Oz" boksen på blu-ray i dag, fikk nr 85.675 av 230.000, altså ikke så sjelden :)

Men boksen er fin, og har meget bra kvalitet. Det eneste minuset er at det følger med en del bilder som er for store for selve boksen. Disse er limt bakpå med lim som er lett å fjerne. Men de blir selvfølgelig borte etter hvert.

Ellers meget bra innhold. 2 BD plater og 1 dobbeltsidig DVD med 6 timers dokumentar. Den ene BD platen har filmen og hauger ekstra matriale, og den andre BDen er stappet med ekstra matriale også.

Det følger også med annet godt innhold, inkludert en kjempefin klokke.

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
AndersT2 skrev:
Fikk "Wizard of Oz" boksen på blu-ray i dag, fikk nr 85.675 av 230.000, altså ikke så sjelden :)

Men boksen er fin, og har meget bra kvalitet. Det eneste minuset er at det følger med en del bilder som er for store for selve boksen. Disse er limt bakpå med lim som er lett å fjerne. Men de blir selvfølgelig borte etter hvert.

Ellers meget bra innhold. 2 BD plater og 1 dobbeltsidig DVD med 6 timers dokumentar. Den ene BD platen har filmen og hauger ekstra matriale, og den andre BDen er stappet med ekstra matriale også.

Det følger også med annet godt innhold, inkludert en kjempefin klokke.

For alt vi vet så er du i ferd med å sikre pensjonen din Anders! Hvem vet, om mange år tipper jeg den samlingen din kan bli verdifull!

Millmaker

Medlem
21 Jul 2003
10.559
0
0
kenta skrev:
her ble det 1050 + 470 i toll fra play.com.
hvordan fikk du til det?

Gjorde ikke noe annet enn å betale jeg!

89.99£ tilsvarte 850,- akkurat på det tidspunktet de trakk det fra kontoen, og fikk hentelapp i postkassa der det sto 318,- kroner i forenklet tollbehandling.

Betalte i £ selvsagt når det ble trukket, hvis det har noe å si.

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Noen her som har bestilt og mottatt romskipsboksen til E.T. fra Amazon.com (USA)?

Det er noe rart rundt forsendelsen, eller mulig bare min. Fikk fortolling som jeg forventet, men den var høy. Siden den var sendt via tyskland, så var prisen i Euro. med mengde 139. Så kikket jeg på mailen jeg fikk når boksen ble sendt fra USA så var prisen 62 dollar. Noe som er langt unna 139 Euro.

Men graver jeg lenger tilbake i mailene, når jeg bestilte boksen, så var prisen inkludert frakt 149 dollar, som er 139 Euro. Mens når jeg sjekker hva jeg faktisk betalte i nettbanken så er det 62 dollar.

Hva har dere betalt for den?

Den er jo ikke å få tak i mer fra .com, men ligger fra andre forselgere for over 200 dollar. Fra amazon.de så ligger den på 99 euro når jeg sjekket på fredag.

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Da var Snøhvit-boksen ankommet :)

Amazon.com: Snow White and the Seven Dwarfs (Limited Edition Collector's Set) [Blu-ray]: Adriana Caselotti, Harry Stockwell, Lucille La Verne, Roy Atwell, Stuart Buchanan, Eddie Collins, Pinto Colvig, Marion Darlington, Billy Gilbert, Otis Harlan, Ja

Selve innkassingen var utrolig lekker. Rød filt med gull skrift, god å ta på. En av de større boksene jeg har, boken som ligger i bunn er meget stor og tung :)

Denne har ferre utgaver enn "Wizard" boksen, kun litt over 20.000 utgaver (tror det var 21.300 det stod). Men den er jo også litt dyrere, ble vel ca 350,- å betale posten eksta for å få den med hjem.

Da er "Up" boksen neste, har heldigvis straks en 110v trafo til overs, så da kan jeg også bruke Luxo, jr. :)

Sjekket nettopp Amazon om "Up" boksen, og den ligger uten dato, og ikke mulig å forhåndsbestille den. Kan den kanskje være utsatt? Eller er de allerede tomme?

Jeg har i hvertfall min fortsatt i bestilling hos dem, og der står det sending 10. november. Så da får vi se når den skulle dukke opp. Var å så filmen på kino på fredag, så å se selve filmen er ikke så viktig at jeg ikke kan vente til boksen kommer (Fantastisk film er det uansett :) )

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.589
2
38
Millmaker skrev:
Gjorde ikke noe annet enn å betale jeg!

Jeg tror han sikta til Kenta, siden det var han som fikk så høy pris.

Millmaker skrev:
89.99£ tilsvarte 850,- akkurat på det tidspunktet de trakk det fra kontoen, og fikk hentelapp i postkassa der det sto 318,- kroner i forenklet tollbehandling.

Hvis du velger å betale i Euro, så koster den €126, noe som blir sånn ca. 1020,- med dagens kurs. Siden det er over 1000,- så får han ikke forenklet tollbehandling, og da koster fortollingen 110,- ekstra. Prisforskjellen er på nesten 200,- og det gir i tillegg 50,- mer i moms. I akkurat dette tilfellet koster det altså ca. 350,- mer å velge Euro fremfor Pund på play.com.

Shallow_

Aktiv
21 Mar 2005
9.649
102
63
45
AndersT2 skrev:
Noen her som har bestilt og mottatt romskipsboksen til E.T. fra Amazon.com (USA)?

Det er noe rart rundt forsendelsen, eller mulig bare min. Fikk fortolling som jeg forventet, men den var høy. Siden den var sendt via tyskland, så var prisen i Euro. med mengde 139. Så kikket jeg på mailen jeg fikk når boksen ble sendt fra USA så var prisen 62 dollar. Noe som er langt unna 139 Euro.

Men graver jeg lenger tilbake i mailene, når jeg bestilte boksen, så var prisen inkludert frakt 149 dollar, som er 139 Euro. Mens når jeg sjekker hva jeg faktisk betalte i nettbanken så er det 62 dollar.

Hva har dere betalt for den?

Den er jo ikke å få tak i mer fra .com, men ligger fra andre forselgere for over 200 dollar. Fra amazon.de så ligger den på 99 euro når jeg sjekket på fredag.

Jeg fikk min fra amazon.com for 2 uker siden. Men da med expressfrakt så ikke via tyskland eller no. Betalte vel $59.99 + frakt tror jeg.. alt sånnt blir rimeligere med express da amazon innkrever korekt moms på forhånd og ikke tar fortollingsgebyr.

Edit: Da var jeg kommet hjem på PC'en å kunne sjekke nøyaktig..

Shipped on October 9, 2012

Items Ordered Price
1 of: Bones Season 7 [Blu-ray], David Boreanaz, et al
Condition: New
Sold by: Amazon Export Sales, Inc.
$48.99

1 of: E.T. The Extra-Terrestrial Anniversary
Edition - E.T. Spaceship w/ BD Combo Pack - Amazon
US Exclusive [Blu-ray]
Condition: New
Sold by: Amazon Export Sales, Inc.
$52.49