Hvem er din favoritt Star Wars karakter?

Alekhoff

Medlem
28 Des 2010
172
0
0
Andreas21 skrev:
Ingen av disse er med i filmene, men de blir vel omtalt.
Stemmer, ingen av disse er med i filmene, Darth Plagueis blir kort omtalt til Anakin av Palpatine når han forklarer om sith lorden som klarte å bli udødelig, men ble drept av sin "apprentice" som var Palpatine.

Revan er ganske mye med i "Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords" og med i tegneserier (Hele iPaden er full av Star Wars tegneserier.)

Samme med Bane, han er kun med i noen av tegneseriene. Kan sjekke når jeg kommer hjem hvilke nr de er med i.

Anbefales å lese bøker/tegneserier. Historien som er med i filmene er bare en liten brøkdel av Star Wars universet. Selv liker jeg best tiden rundt "The Old Republic" aka "The Sith Era" som er mellom 5,000–1,000 BBY.

EDIT: De som er litt i overkant interessert som meg, bør sjekke ut den siste episoden av Star Wars The Clone Wars (Animated Series) Episoden heter: The Lawless. Der får vi se en episk duell hvor Darth Sidious slåss mot Darth Maul og broren han Savage Opress! Har sett episoden 3-4 ganger allerede! :twisted:

OlaCola15

Medlem
12 Jan 2012
750
0
0
Hvis det er noen som liker klonene eller mandalorians så anbefaler jeg bokserien Republic Commando på det aller høyeste. Beste bokserie of all time. Anbefaler også spillet, som er det nest beste star wars spillet som kommer rett etter Battlefront 2 IMO.

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
1
0
Sandefjord
OlaCola15 skrev:
Hvis det er noen som liker klonene eller mandalorians så anbefaler jeg bokserien Republic Commando på det aller høyeste. Beste bokserie of all time. Anbefaler også spillet, som er det nest beste star wars spillet som kommer rett etter Battlefront 2 IMO.
Reblic Commando har jeg til gamle xboxen, har rundet dette altfor korte spillet flere ganger - henger meg på din anbefaling. Et veldig bra spill.

OlaCola15

Medlem
12 Jan 2012
750
0
0
Mr_Spock skrev:
Reblic Commando har jeg til gamle xboxen, har rundet dette altfor korte spillet flere ganger - henger meg på din anbefaling. Et veldig bra spill.
Bokserien er faktisk enda bedre. Men etterfølgeren er nesten like etterspurt som Battlefront 3. Håper Disney gir folket hva de vil ha.

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
1
0
Sandefjord
OlaCola15 skrev:
Bokserien er faktisk enda bedre. Men etterfølgeren er nesten like etterspurt som Battlefront 3. Håper Disney gir folket hva de vil ha.
Har aldri fått spilt Battlefront. Men har spilt KotoR I+II og begge Unleashed. Det første KotoR er et av mine favorittspill :)

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
Mr_Spock skrev:
Sinnsykt morro spill som jeg seff hadde på pc, synd de 'hacka' til en del effekter så når jeg testa sist med nyere pc så ville det ikke lenger funke skikkelig :-(

OlaCola15

Medlem
12 Jan 2012
750
0
0
Runda Rep. Commando i dag. Fantastisk spill, men endingen er mye bedre i boka. Den er litt unaturlig på spillet, men alt annet er en fryd å spille gjennom.

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
Både battlefront og rep. commando er gode spill. Bare synd BF2 og BF3 er bedre enn battlefront. Ellers hadde det nok vært mer poppis.

Sørlending1

Medlem
1 Aug 2012
119
0
0
Hiver meg inn her jeg også. Som star wars frelst jeg er :)

Har mange favoritter, men er spesielt glad i mye fra Knights Of The Old Republic spillene. Blant mine favoritt spill gjennom tidene og vil nok alltid være. Rep. Commando var også virkelig bra syns jeg!

Av filmer liker jeg nok best Darth Maul, og syns Jango og Boba Fett er kule. Liker at de er Mandalorians. Så fra universet generelt er jeg virkelig fan av de mørke Sith lordsene opp gjennom. Bane, Revan, Malak, Exar Kun osv... fordypa meg ganske dypt i det gamle stoffet. Som jeg håper det blir lagd noe mer av!

Og selvfølgelig digger jeg HK-47 fra spillene... Tidenes karakter :)

Vedlegg

OlaCola15

Medlem
12 Jan 2012
750
0
0
Ostemannen skrev:
Både battlefront og rep. commando er gode spill. Bare synd BF2 og BF3 er bedre enn battlefront. Ellers hadde det nok vært mer poppis.
Ha! Battlefield du snakker om? Det finnes ikke noen campaign grusommere enn de. Til og med Call of Duty sin campaign slår BF når det kommer til campaign og jeg er anti-cod. BF har en okay mulitplayer og til noen tider ganske gøy, men jeg får aldri følelsen av å gå tilbake til de. Mens Rep. commando og Battlefront ser jeg på som klassikere av ypperste klasse sammen med Halo CE (som jeg skal spille på legendary i morgen).

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
OlaCola15 skrev:
Ha! Battlefield du snakker om? Det finnes ikke noen campaign grusommere enn de. Til og med Call of Duty sin campaign slår BF når det kommer til campaign og jeg er anti-cod. BF har en okay mulitplayer og til noen tider ganske gøy, men jeg får aldri følelsen av å gå tilbake til de. Mens Rep. commando og Battlefront ser jeg på som klassikere av ypperste klasse sammen med Halo CE (som jeg skal spille på legendary i morgen).
Rep commando var som en god popcorn film, ikke dypt, ikke komplisert men som mange gode action filmer fulle av glad action som var meget vennlig for gjenvissit, må vel ha spilt det 7-8 ganger i de åra jeg hadde det.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.319
10
38
Jeg synes den kvinnelige Darth Vader som de nye filmene om de hvite knivfolket har er kulest. Da om filmene følger tegneseriene. Darth dama hadde laserpisk husker jeg.