hva skjedde med AVtorget?

xxxchefxxx

Medlem
12 Mar 2009
856
0
0
Ok, for noen år siden var jeg ganske aktiv her inne. Har kanskje ikke vært så ofte inne siste 3 år. Da jeg var mer aktiv var AVtorget kjempebra, masse annonser med fornuftige priser. Med masse innenfor mange kategorier. Nå...etter hva jeg kan se ligger det 1! annonse om ønskes kjøpt der.....selger ikke medlemene her inne utstyret sitt gjennom avtorget lenger? Finnes det ev noen andre gode bruktmarkeder annet enn finn som folk kan anbefale?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.282
149
63
41
www.avforum.no
Ok, for noen år siden var jeg ganske aktiv her inne. Har kanskje ikke vært så ofte inne siste 3 år. Da jeg var mer aktiv var AVtorget kjempebra, masse annonser med fornuftige priser. Med masse innenfor mange kategorier. Nå...etter hva jeg kan se ligger det 1! annonse om ønskes kjøpt der.....selger ikke medlemene her inne utstyret sitt gjennom avtorget lenger? Finnes det ev noen andre gode bruktmarkeder annet enn finn som folk kan anbefale?
...etter Finn.no ble gratis har nok de fleste valgt å poste annonsene sine der i stedet... Facebook har jo også gratistorg. Torg har generelt blitt langt mer "hyllevare" og dermed faller "nisjetorgene" bort, som da AVtorget f.eks...

Per Johnny

Medlem
30 Des 2002
5.623
0
36
Synes ærlig talt at utformingen av det gamle torget var bedre, veldig likt ett annet audio-torg som fortsatt har bra aktivitet her i Norge, selv om aktiviteten der også har sunket, så er det mer spesialisert og rettet enn alt 'søpplet' på Finn.

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.282
149
63
41
www.avforum.no
Synes ærlig talt at utformingen av det gamle torget var bedre, veldig likt ett annet audio-torg som fortsatt har bra aktivitet her i Norge, selv om aktiviteten der også har sunket, så er det mer spesialisert og rettet enn alt 'søpplet' på Finn.
Vi byttet jo ut det første, og det som er der nå er et helt standard "torg"... Spørs hvor mye krefter vi kan legge ned i ytterligere forbedringer, men er jo litt høna og egget opplegg, dog skal det sies jeg har brukt aaaaaalt for mye tid på det torget der allerede. Dagens utgave er jo egentlig superenkel, bare å legge ut så mye en gidder, ikke noe hokus pokus, men når først et sånt torg mister moment er det dessverre utrolig vanskelig å få farta opp igjen. Er jo den berømte V2-fadesen som ødela nettopp momentet her inne, men "it is what it is", er bra hvertfall en del fra den gode gamle originale kjernen fremdeles frekventerer da!! :)

xxxchefxxx

Medlem
12 Mar 2009
856
0
0
...etter Finn.no ble gratis har nok de fleste valgt å poste annonsene sine der i stedet... Facebook har jo også gratistorg. Torg har generelt blitt langt mer "hyllevare" og dermed faller "nisjetorgene" bort, som da AVtorget f.eks...
Det synes jeg er litt syndn finn er bra det, men jeg følte fordelen med AV torget var at det var av og for entusiaster. Priser var gjerne mer realistiske enn det du kan se på finn.no. Kan jo muligens være noe for aktive medlemmer å tenke på, hvis begge løsninger er gratis så koster det ikke noe å bruke AVtorget i tillegg til finn.no. Kanskje få steamen litt opp igjen. Jeg savner hvertfall AVtorget.