Hva kjører dere..?

Denonbuster

Medlem
17 Sep 2008
7.480
0
0
X1 2,0d xDrive Automat koster kr 503.900,- inkl frakt og levering.
Dette er 163 hk varianten.

Bilene blir ofte levert med sportseter i skinn, panorama tak, PDC f+b, xenon m.m
Skal man i tillegg ha Navi tlf og diverse kjekt utstyr, så blir det fort totalt 100/125/150 i ekstra.

Det utstyret som er gull verdt for noen, er verdiløst for andre. Derfor er det veldig individuelt hva bilene koster til slutt.

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.244
0
0
avforum.no
Ja, snadderutstyret er DYRT!! Er vel derfor en helst bør gå for en bil som er omtrent året, så det verste tapet er unnagjort..... Forferdelige priser på utstyr som navi osv som faktisk er nyttig......

Kokken

Moderator
1 Sep 2004
13.657
0
0
...og det som irriterer er at dersom jeg skal bestille X1 med ryggekamera, da MÅ en også ha navigasjon. Som jeg skjeeeelden bruker.

Denonbuster

Medlem
17 Sep 2008
7.480
0
0
Det har du helt rett i. Det følger også med en hel del andre morsomme ting da. Du vet, det bildet fra ryggekameraet må jo ha en skjerm å bli vist på.

Kona mi klarer seg fint med ryggesensor bak.

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.244
0
0
avforum.no
Parkeringssensorene fungerer jo knallbra de da...... Svogern har en nesten ny Crv med ryggekamera, og det indikerer egentlig ikke så bra hvor nært en er når en f.eks parkerer.....

Denonbuster

Medlem
17 Sep 2008
7.480
0
0
Etaten skrev:
Parkeringssensorene fungerer jo knallbra de da...... Svogern har en nesten ny Crv med ryggekamera, og det indikerer egentlig ikke så bra hvor nært en er når en f.eks parkerer.....
Slik er det også på bilen jeg har som firmabil, vanskeligere å se avstanden der. Fint når du skal koble på henger da, men ellers mer enn bra nok med sensorer.

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.244
0
0
avforum.no
Fant noen bilder som var på gamlemobilen....... Skal bli godt å levere inn bilen for full shinings med lakkrens, polering osv..... Og, ikke minst, få på sommertøflene :)

Vedlegg

Hansy

Medlem
4 Jan 2007
807
0
0
Jeg har 2 biler;
1993 Alfa Romeo 155 med 2.0 8v twin spark

Alltids blank og ren, samt forumets kanskje særeste og sjeldneste bil:)
Det som er gjort utseendemessig er for det meste bare 60mm senk, 16" felger, skinninteriør, annen eksos, bittelitt rolig trimming og slikt, samt normalt vedlikehold :)

1994 Alfa Romeo 155 med 2.0 8v twin spark
Ja, jeg har to:-D

Denne har kun 17" felger og 40mm senk, litt vinterbil, nesten:mrgreen:

eMTea

Medlem
2 Jan 2006
5.722
0
0
www.emtea.net
Da har jeg fått handlet meg en VW Transporter T5.
Det er en 2006mod 2.5TDI (130hk) 4motion.

Veldig praktisk bil til prosjekter og hobby.
Blir nok senk og felger i sommer.

gpt33

Medlem
13 Jun 2004
5.679
0
0
Trondheim
Hansy skrev:
Jeg har 2 biler;
1993 Alfa Romeo 155 med 2.0 8v twin spark

Alltids blank og ren, samt forumets kanskje særeste og sjeldneste bil:)
Det som er gjort utseendemessig er for det meste bare 60mm senk, 16" felger, skinninteriør, annen eksos, bittelitt rolig trimming og slikt, samt normalt vedlikehold :)

1994 Alfa Romeo 155 med 2.0 8v twin spark
Ja, jeg har to:-D

Denne har kun 17" felger og 40mm senk, litt vinterbil, nesten:mrgreen:

Disse er det ikke mange av nei.
En kompis har en slik en som sommert bil,mener det er turbo utgaven.
Artig med biler det ikke er så mange av ihvertfall.

Gesel

Medlem
18 Sep 2005
2.282
0
0
35
antiloop skrev:
Store felger med lavprofil på den der.. :mrgreen:

Nåja, raceren har både større hjul og lavere profil, men ikke like artig å sykle på den til jobb når det kun er grus ^^

Tandstad

Medlem
21 Feb 2005
4.165
0
0
www.home.no
Gesel skrev:

2011-modell, bruker lite dristoff. Sennheiser CX-500 står for lyden :)
Korleis er rullemotstanden på dekka dine? Stod eit par specialized fast trak på sykkelen min originalt då eg kjøpte han, desse var elendige på rullemotstand, no har eg maxxis crossmark som eg er fornøgd med, men driv og vurderer schwalbe no da.

Gesel

Medlem
18 Sep 2005
2.282
0
0
35
Tandstad skrev:
Korleis er rullemotstanden på dekka dine? Stod eit par specialized fast trak på sykkelen min originalt då eg kjøpte han, desse var elendige på rullemotstand, no har eg maxxis crossmark som eg er fornøgd med, men driv og vurderer schwalbe no da.

Helt ærlig så har jeg ingenting å sammenligne med da alt jeg har hatt av sykler siste årene (Hard Rocx alt sammen) har vært med Schwalbe. Men rullemotstanden er ihvertfall MYE bedre enn damas Kenda-dekk :)

Hansy

Medlem
4 Jan 2007
807
0
0
gpt33 skrev:
Disse er det ikke mange av nei.
En kompis har en slik en som sommert bil,mener det er turbo utgaven.
Artig med biler det ikke er så mange av ihvertfall.
Hehe, siden du holder til i Trondheim så kan du kanskje være kompisen til Eivind L? 8)
Han har vel en av få 155 Q4 (Q4 er turboutgaven) i midtnorge som har en :)

Av registrerte så er det 13 stk sist jeg sjekker, av modellen 155, produsert mellom 92 og 97 i Norge.

gpt33

Medlem
13 Jun 2004
5.679
0
0
Trondheim
Hansy skrev:
Hehe, siden du holder til i Trondheim så kan du kanskje være kompisen til Eivind L? 8)
Han har vel en av få 155 Q4 (Q4 er turboutgaven) i midtnorge som har en :)

Av registrerte så er det 13 stk sist jeg sjekker, av modellen 155, produsert mellom 92 og 97 i Norge.
Det stemmer bra,snakket med han idag å han hadde god kontroll på dine biler også:)
Q4'n er en artig å spesiell bil. Eivind sin er vel forbeholdt sommer føre nå etter kjøpet av GT'n.

codex

Medlem
1 Feb 2007
89
0
0
35
Heisann :)

Jeg ruller i en Bmw E91 318d 2006, storfornøyd :) Har blitt litt forandra på siden den forlot fabrikken, men synes det er akkurat passe.

Bilpleie kommer vel som en god andre plass etter hjemmekino'n på topp 5 hobby'er, og det er alltid kjekt og ha den blankeste bilen i gata :p