Hva kjører dere..?

sickpuppy

Medlem
23 Nov 2007
1.676
0
0
husker faktisk ikke om jeg har posta bilde av grevlingen min her inne, men om så er, så får dere den en omgang til.. :)
En helt standard Audi A6 med verdens beste recaro-interiør og original stereo(Bosé), en milslukare dette!

I mine øyne perfekt kjørehøyde :)

Egon

Medlem
7 Jan 2008
2.148
0
0
Hva er deres erfaringer med Haldex vs Quattro med Torsen-differensial? Gamlingene har hatt to Audier med Quattro nå, men vurderer en bil som er lettere å sette seg inn i enn en lav A4. Tiguan kommer med facelift neste år og kan være aktuell. Men.. så var det dette firehjulstrekk-systemet da. Funker det greit?

westerma

Medlem
21 Jan 2008
312
0
0
Fars bil (Volvo V70 2.4D 2010 modell):

Mors bil (Honda CRV 2007 modell):

Fars leketøy 1 (Ducati Monster 696):

Fars leketøy 2 (Harley Davidson 1952 Panhead):

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.711
15
38
Har bytta ut den høye Hilixen med en lav BMW av gammel god skole.
-89 325 IX Touring, turbokonvertert og litt over dobbelt opp av både HK og NM.
Morro morro :D

Her med vinterhjul/understellsoppsett

Er litt golyd i den også

Ambings

Medlem
14 Okt 2003
753
0
0
sickpuppy skrev:
husker faktisk ikke om jeg har posta bilde av grevlingen min her inne, men om så er, så får dere den en omgang til.. :)
En helt standard Audi A6 med verdens beste recaro-interiør og original stereo(Bosé), en milslukare dette!

Hadde selv en sånn 99-modell - dog med grønne skilter. Deilig bil, med et design som holder og fortsatt er blant de finere.
Forøvrog fine omgivelser du har tatt bidet i - hvor er det?

sickpuppy

Medlem
23 Nov 2007
1.676
0
0
Ambings skrev:
sickpuppy skrev:

Hadde selv en sånn 99-modell - dog med grønne skilter. Deilig bil, med et design som holder og fortsatt er blant de finere.
Forøvrog fine omgivelser du har tatt bidet i - hvor er det?
Heisann, lenge siden jeg posta her, har glemt å sjekke tråden..
Men takk for det, ja bilen er helt herlig spør du meg!
Bildet er tatt "i de dype skoger" i sør-trøndelag. Ikke langt unna Oppdal, en gammel "nedlagt" kommunal veg det der, brukt bare av jegere og friluftsfolk for tiden :)

Intel94

Medlem
2 Jun 2007
417
0
0
Aprilia RS125 2003mod STRØKEN! Får Ghost Rider følelse av å kjøre denne sene kvelder i halvmørket om sommaren, i heilt svarte kjørekle i tillegg8) Men også veldig, veldig farlig, må være obs på alle dere bilførere som ikkje liker å bli forbikjørt av 2 hjulinger :mrgreen:

reimers

Medlem
15 Feb 2005
4.140
0
0
jeg kjører en 92 opel calibra 2.0 16v.
litt rust men ellers grei. og en helt grei bil å kjøre poden til barnehagen i :p

stroker hører til i en god gammel rånebil :p

31 Okt 2004
18.995
0
36
Etter å ha stått lagret i Sverige siden vi flyttet derfra, tok jeg hjem Audien for noen måneder siden. Den står nå i garasjen i kjelleren:

Har også kjøpt en '98 Toyota Avensis som jeg brukes som pendlebil:

Haakon O

Medlem
1 Okt 2007
1.420
0
0
Kjører rundt i denne lille boksen, en VW Lupo 3L TDI (3L står for 3 liter drivstoff pr 100km, altså 0,3 på mila.. ikke 3 Liters motor desverre :D ) Den har et oppgitt forbruk på 0.29l på blandet kjøring, 0.25l på langkjøring/90km/t.

Men de 150kg bilen er lettet av VW i forhold til en vanlig lupo, ved utstrakt bruk av materialer som magnesium og aluminium, tynnere glass osv osv, blir nok fort spist opp og vel så det når stereoprosjektet er ferdig, med klasse A rørforsterkere og diverse annet tungvektsgreier :)

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.244
0
0
avforum.no
Tja, min bil er faktisk rett så komfortabel med 20" på.... Dette til tross for at den har sportsunderstell.... Klart en merker at det blir lite gummi, men ikke mye... Og den er en nytelse å kjøre litt aktivt med :D