Hva kjører dere..?

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.250
0
36
49
Rs2'en ble solgt i går.
kjøpte meg heller en A8.
litt enklere å beholde lappen kanskje.
men fortsatt VVRRROOOOMMMMMMMMM................

styx

Medlem
15 Okt 2003
72
0
0
Jeg kjører en gammel, skranten '84 Saab 900 Turbo 16V (175hk, 273Nm) :D Kjøpte den for 12000 kroner, og den har gått 315k, men den fungerer utmerket (bortsett fra et par elvinduer, AC osv.). Morsom bil :)

Snowman

Medlem
4 Okt 2003
405
0
0
Kjører en Peugeot 405 GRI 1991 modell. Har gått 305000 km, akkuratt nå blir girkassa bytta.
¨
Kommer ikke til å kjøpe ny bil, før alt det jeg vil ha/ønsker til hjemmekinoen er i stua :D

Hilsen Petter

tahustvedt

Medlem
12 Des 2002
3.432
0
0
Grønn metallic 1991 Toyota MR2 GTi T-top (phew).

Har hatt den siden november 2000.

Den forrige bilen min var en Fiat Ritmo Abarth 130TC. Bra bil det og. ;)

Dette er første gang jeg kikker i chitchat-forumet. Hadde jeg visst at det er en bil-tråd her så hadde jeg postet for lenge siden. ;)

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.021
6
38
39
Dette er første gang jeg kikker i chitchat-forumet. Hadde jeg visst at det er en bil-tråd her så hadde jeg postet for lenge siden.
Hehe...

Grei bil du har..:) Ikke "feilhjulstrekk" engang..:D

Mvh

AK

borabora

Medlem
21 Okt 2003
1.566
0
36
Har en S3.

Står litt info om den i linken som ligger i signaturen.
Hadde tv og litt anlegg i den forrige bilen min, den andre linken.

Bil er den hobbyen jeg bruker mest penger på, men på vinteren går det nesten like mye til dvd'er og hjemmekino. :D

Vedlegg

Tore

Medlem
29 Jan 2003
0
0
0
Kjører rundt i en -96 Volvo 850 2,5 20V. Grei og stødig familiebil til å stappe to barneseter inn i. Ikke helt bensingjerrig da.... :?
Kom over en Golf som er til salgs, kan dette være et kupp :?: :?: :lol:
Til Salgs!

1985 Blå Volksvagen Golf
Kjørt 65 km
Kun 1'ste gir og reversen er brukt.
Aldri kjørt fort
Original dekk
Original bremser og bensin
En eier/fører
Eier ønsker å selge pga arbeidsløshet
Må hentes

Vedlegg

Zamot

Medlem
27 Mar 2003
2.508
0
0
Noen som har erfaring med eller formeninger om

Seat Leon 1,8T (180hk)

Vurderte kanskje å anskaffe meg en slik. Er en til salgs til kr 200000 som har gått 100000 km... Prøvekjørte den og det var gøy!

megavolt

Medlem
24 Sep 2003
745
0
0
Zamot skrev:

Seat Leon 1,8T (180hk)

Vurderte kanskje å anskaffe meg en slik. Er en til salgs til kr 200000 som har gått 100000 km... Prøvekjørte den og det var gøy!
Fet bil
!

Agresivt og sportslig utsene (og etter min mening stilig), sprek motor, generlt bra WAG-standard og ellers ikke noe som taler imot.

Synd at Seat gir opp eller .no

Husker ikke helt hva det var fornoe, så ikke skyt meg hvis jeg tar feil ;)

Zamot

Medlem
27 Mar 2003
2.508
0
0
megavolt skrev:

Tror det bare var noe i den duren at Møller ikke skal importere seat lenger, men "seat" skal gjøre det selv.. (?)

Men hva synes dere om prisen på den da?
Trenger ikke bil før om et halvt år, tror dere jeg får tak i lignende bil til en lavere pris hvis jeg venter?
Ellers hadde denne bilen den fordelen av at jeg har sett full servicehistorikk, dvs alle reparsjoner, og det var bare småtterier.. Kanskje ikke riktig forum eller tråd å diskutere dette i men. Så jeg spør egenentlig bare i tilfelle det er noen som har skikkelig greie på det.

megavolt

Medlem
24 Sep 2003
745
0
0
Tviler på at jeg er noe til hjelp i det hele tatt, da jeg ikke har veldig peiling på bil. Men det skader vel ikke om jeg deler min mening?
Zamot skrev:
megavolt skrev:

Tror det bare var noe i den duren at Møller ikke skal importere seat lenger, men "seat" skal gjøre det selv.. (?)
Høres kjent ut :)
Zamot skrev:
Men hva synes dere om prisen på den da?
Trenger ikke bil før om et halvt år, tror dere jeg får tak i lignende bil til en lavere pris hvis jeg venter?
Har virkelig ikke peiling på hva som er fornuftig pris og whatsoever :oops:, men det ser da ut som en OK pris.

Zamot skrev:
Ellers hadde denne bilen den fordelen av at jeg har sett full servicehistorikk, dvs alle reparsjoner, og det var bare småtterier..
Det er da alltid en fordel...
Zamot skrev:
Kanskje ikke riktig forum eller tråd å diskutere dette i men. Så jeg spør egenentlig bare i tilfelle det er noen som har skikkelig greie på det.
Amotor.no sitt forum ser ut som et bra forum (en del av hardware.no)

Kort sagt så ville jeg gått for denne tøffe bilen hvis det ikke er noen betydningsfulle bakdeler...

borabora

Medlem
21 Okt 2003
1.566
0
36
Zamot skrev:

Seat Leon 1,8T (180hk)

Grei bil er jo VAG da... :) Men Seat bruker å ligge litt under de andre..
Synes kanskje prisen var litt mye.... Hvem modell er det da? Mye utstyr?
Sjekk litt på finn.no og Autodb.no hva andre biler ligger på....

Og riktig forum er bilforumet.net..... 8)

Og Møller skal fortsette med servicen....