Hva kjører dere..?

Soundfre@k

Medlem
20 Nov 2003
12.218
0
0
Nam... det der er mat for mons :D Men jeg er stygt redd for at kjære onkel hadde tatt fra meg den lille plastbiten som ligger i lommeboken med en slik bil :D :wink:

Mvh

Vega!

Medlem
23 Nov 2003
2.228
0
0
Se der, ja!

Ingen tvil (jeg var egentlig ikke i tvil, da bodykit'et så meget originalt ut..)

Den motoren er überherlig, insane drag i den.. misunnelig nå :)

18" RS felger og greier!

Er selv en liten VACN hore, men får aldri pappa til å melde seg inn.. jeg får heller ikke låne bilen med på et slikt treff :evil:

Er det en 2000 modell? Er i allefall facelift-lyktene og nye dørhåndtak. Lækkert!

Spectre

Medlem
31 Okt 2003
2.658
0
0
Det er vel det som kalles 2000 modell (facelift midtkonsoll, instrumenter, dørhåndtak, hovedlys etc), men bilen er registrert/produsert 6/99. Facelift av A4/S4 ble vel produsert fra 2/99 tror jeg.

Soundfre@k

Medlem
20 Nov 2003
12.218
0
0
Den så pen ut cdrom.. Kan jeg spørre hva du ga for den?? Modell osv.. Titter etter ny bil selv seru...

Mvh

stix

Medlem
24 Sep 2003
641
0
16
Har ikke noe bilde, men jeg kjører en Volvo 360 '89 modell. Den har 108 sjøldævva ponnier under panseret. Går som en kule :) Ellers er det en fin bil med bakhjulstrekk og greier som gjør den til en morsom vinterbil 8)

PeGG

Medlem
12 Jun 2003
834
0
0
sleng på et Quattro badge, veldig sexy med bare det bak, i alle fall på en svart sedan

EDIT: trykkfeil
2. Edit: er det bare meg eller kommer det ikke opp "sist endret av..." lenger?

Vega!

Medlem
23 Nov 2003
2.228
0
0
PeGG skrev:
sleng på et Quattro badge, veldig sexy med bare det bak, i alle fall på en svart sedan

EDIT: trykkfeil
2. Edit: er det bare meg eller kommer det ikke opp "sist endret av..." lenger?
Må isåfall bli "syncro"-skilt..

DrErling

Medlem
16 Okt 2003
11.138
0
0
41
torjeodegard.blogspot.com
Min neste bil blir en mitsubishi galant stasjonsvogn. Har en A6, men angrer litt på at det ikke ble japse. Det er greit når A6`en funker, men mitsu bruker å fungere så mye lengre....

DrE

Sonus

Medlem
16 Jan 2004
996
0
0
Tramper på dette hjernet mens bilen står i garasjen for en lettere rep (har tatt 3 år den repen nå!) Faktisk er sykkelen dyrere enn bilen :shock:

Her er bilen som skrues på

Sonus

Medlem
16 Jan 2004
996
0
0
DrErling skrev:
To serdeles heftige doninger på hver sin måte det der ja!

DrE
Har skiftet hjulsettet på tramperten siden bildet ble tatt, har MAVIC CROSSMAX XL nå. Bestille ny gaffel i løpet av høsten også, da er jeg vel fornøyd en liten stund hvertfall.

Bilen mangler en kompressor (nei, ikke en sånn harry en som stikker opp av panseret) så er den ute og ruller også :D

JD

Medlem
10 Apr 2003
7.534
1
38
DrErling skrev:
Min neste bil blir en mitsubishi galant stasjonsvogn. Har en A6, men angrer litt på at det ikke ble japse. Det er greit når A6`en funker, men mitsu bruker å fungere så mye lengre....

DrE
Har selv byttet ut en 97 A6 nå. Fungerte ikke mye den nei. Går ut fra at du kjøper Galanten brukt?

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.998
0
0
(EDIT: Fjernet link til bilde som lå her da den eksterne serveren var så treig).

Tiger.