Hva kjører dere..?

barelurer

Medlem
27 Des 2003
342
0
0
Moho skrev:
barelurer skrev:
Har både bil og moped, men tråkker for det meste...
Pent! Gary Fisher Paragon 2000 mod her. En god sykkel er skikelig digg!
Jeg har like mye glede av sykkelen min i terrenge som på landeveien, da jeg kan låse demperne forran og bak! Bruker spinnergy felger på asfalt.
(Skal selges, hvis noen intressert)

Vedlegg

Moho

Medlem
24 Jan 2004
3.679
0
0
www.minhjemmekino.no
Kjører bare knaster jeg. Tok den aldri jelt ut og kjøpte landeveisdekk, men det holder for nå. Liker lyden av dekkene mot asfalten. Men blir jo litt tungt av og til da. Jeg har klart 80 km/h med de dekkene og den girutvekslingen jeg har. Lå godt over styret da. Ikke dårlig med den motstanden det gir. (Målt med cateye computer, så er vel + - noen km/h her)

Du?? Målt?

barelurer

Medlem
27 Des 2003
342
0
0
Jeg kom i 90km i timen, men det var da ned over bakken og med vind i ryggen :D
har klart 40km i timen på et hjul ned over bakken, føles utrolig deilig!!!

Moho

Medlem
24 Jan 2004
3.679
0
0
www.minhjemmekino.no
barelurer skrev:
Jeg kom i 90km i timen, men det var da ned over bakken og med vind i ryggen :D
har klart 40km i timen på et hjul ned over bakken, føles utrolig deilig!!!
Holder meg på 2 hjul jeg. Kunne nok klart 90 hadde jeg hadde smalere hjul (og kanskje lit vind) bakken var ikke såå bratt heller, bare lang!

Men syklet i den nye drøbak tunellen før den åpnet, lange bakker opp og ned!!

barelurer

Medlem
27 Des 2003
342
0
0
er da ikke så ekstrem lenger, etter at jeg landet på ryggen ned NM bakken ved siden av kolke trekkern, og kun i treningsbukse og genser!!!

Moho

Medlem
24 Jan 2004
3.679
0
0
www.minhjemmekino.no
barelurer skrev:
er da ikke så ekstrem lenger, etter at jeg landet på ryggen ned NM bakken ved siden av kolke trekkern, og kun i treningsbukse og genser!!!
:shock: Ouch! Hørtes vondt ut! Skader jo ikke å ta det litt rolig i svingene! :wink:

barelurer

Medlem
27 Des 2003
342
0
0
Moho skrev:
barelurer skrev:
:shock: Ouch! Hørtes vondt ut! Skader jo ikke å ta det litt rolig i svingene! :wink:
Det var min tiende runde ned, man blir ganske sliten i armene i røff tereng, men det er driiit moro!!!

tness

Medlem
4 Mar 2004
177
0
0
Kjører en Mazda Mx-5 99 modell.
Men jeg har egentlig ikke lov til og være her inne i forumet, pga. jeg ikke har hjemmekino annlegg. Ikke enda.
Blir invistering nå i nærmeste fremtid. Må ha LYD.

T.

barelurer

Medlem
27 Des 2003
342
0
0
tness skrev:
Kjører en Mazda Mx-5 99 modell.
Men jeg har egentlig ikke lov til og være her inne i forumet, pga. jeg ikke har hjemmekino annlegg. Ikke enda.
Blir invistering nå i nærmeste fremtid. Må ha LYD.

T.
Kjøp deg en sånn 5.1 system på nærmeste RIMI til 798,- :wink: , så er du med i gjengen du også!! :D :D

NoName

Medlem
28 Jul 2003
84
0
0
www.mc-forumet.no
Siden dere snakker om dekk ( vertfal bilde av sykkeldekk) tenkte jeg å legge inn bilde av det bredeste mc dekket som er å få tak i.. Avon har jo kommet med 300X18. De har også Metzeler.. Med på dette bildet er det et 360 dekk. Ved siden ser dere det "lille" 250 dekket fra Avon.. :wink:

barelurer

Medlem
27 Des 2003
342
0
0
NoName skrev:
Siden dere snakker om dekk ( vertfal bilde av sykkeldekk) tenkte jeg å legge inn bilde av det bredeste mc dekket som er å få tak i.. Avon har jo kommet med 300X18. De har også Metzeler.. Med på dette bildet er det et 360 dekk. Ved siden ser dere det "lille" 250 dekket fra Avon.. :wink:

Svære ruller ja :shock: :shock:

lbj

Medlem
3 Jul 2003
120
0
0
NoName skrev:

Oh my god !! :shock:

Hva slags sykkel ruller med slike dekk ??

ZZR`en min har hvertfall ikke slike :)

Zamot

Medlem
27 Mar 2003
2.650
0
0
Peakman skrev:
Student med 200k anlegg og rå bil. Det er forskjell her i verden :)
Takk for kompliment. ;)

Nå tok du vel i litt hardt. Anlegget har nyverdi kun i overkant av 100k (elektronikk+høytt), og har vel brukt 70-80k.
:lol:

(PS! Statens lånekasse har bidratt bra)