Hva har skjedd. Infinity cascade

v-lar

Medlem
17 Aug 2006
761
0
16
Kommer hjem idag etter 15 åring har vært alene hjemme. Hva pokker har han klart å gjøre? En eller annen brun veske ut av elementet og elementet er sprekt.

Slår jeg på stereo anlegget durer det i høytaleren og effekt forsterkeren går i protection.

Se bilder

😢😢😢😡😡😡

Vedlegg

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Kommer hjem idag etter 15 åring har vært alene hjemme. Hva pokker har han klart å gjøre? En eller annen brun veske ut av elementet og elementet er sprekt.

Slår jeg på stereo anlegget durer det i høytaleren og effekt forsterkeren går i protection.

Se bilder

Hjemme alene fest gir iallefall påskudd til å kjøpe nytt. :(

Sent fra min AGS-W09 via Tapatalk

Snooky

Medlem
27 Sep 2005
2.047
22
38
Magnetisk veske som lekker tenker jeg. Ferrofluid eller noe tilsvarende. Du får kjøpt refill. Men tette først da

v-lar

Medlem
17 Aug 2006
761
0
16
Elementet buler ut og når jeg trykker på det er det tungt med skrape lyd. Ikke slik på andre elementene. Sprengt?

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Elementet buler ut og når jeg trykker på det er det tungt med skrape lyd. Ikke slik på andre elementene. Sprengt?
Det har jeg også hatt, jeg klarte å fikse det med å skru ut element og vri elementet og feste samt skru sammen.

Elementet må ha fri vei..

Det var fabrikkfeil, gadd ikke å returnere da det ble kjøpt på nettauksjon. Det var dog rundt element. Dine er jo avlange.. og ja sprengte element lager skrapelyd.

Har du tenkt på å kjøpe element feks fra eBay? Bare å støvsuge internett.

v-lar

Medlem
17 Aug 2006
761
0
16
Jeg ser ikke at det er mulig å skru ut elementet. Virker som det er limt. Blir forbanna når en ikke kan gi beskjed. Stussa over at alle kontakter var dratt ut og når jeg fekk strøm så stod forsterkeren lang over en hva jeg klarer å være i hus med 😡😡

Jeg finner ingen ting på ebay

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Jeg ser ikke at det er mulig å skru ut elementet. Virker som det er limt. Blir forbanna når en ikke kan gi beskjed. Stussa over at alle kontakter var dratt ut og når jeg fekk strøm så stod forsterkeren lang over en hva jeg klarer å være i hus med

Jeg finner ingen ting på ebay

Må unnskylde om det er et blindspor.

Har litt Promille, har hatt infinity selv på en stor Nad Elsket det. Dette var før streaming med en bedre NAD BEE cd Spiller.

Har nettopp kjøpt NAD BEE Spiller igjen og meget fornøyd.

De infinity jeg hadde var Infinity Primus 250 og 150.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Kontakt Harman vet jeg, har hørt i grapevina at de har meget god support.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Nå vet nå ikke jeg Pernille % og alt.

Men jeg vedder en kr på at det vite panelet kan klipses ut med et skrujern eller en hammers bakside, og under vedder jeg samme svenske kr på at du finner skruer...

Føler meg synsk nå gjetter brako... ;)

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Skjønner du liker de, savner Infinity.

Var skikkelig bra saker det..

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Si ifra hvordan det går, og ungdom er ungdom.

Ikke glem det, og si ifra om jeg må Vippse deg en svensk fattig kr...

Spennende dette. Jeg har jo "litt" erfaring og spåing i sur grapevin er at det vite panelet er for å skjule skruer og få det til å se pent ut.

Jeg nekter å tro at Harman limer det på.
For jeg har litt tillit til de, og trorvkr veddemålet står seg...

Obs det er enveis veddemål..
Så er bare jeg som kan tape...

Skål for ungdommen!

Og se lyst på det, om element er limt fast og element ikke å få tak i, så blir det med tiden noe nytt. :)

v-lar

Medlem
17 Aug 2006
761
0
16
Takker for info. Jeg må se hva jeg får til.
Ting kan skje, det som er irriterende er at en ikke gir beskjed men prøver å sno seg unna å late som ingen ting

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Tror jeg fant elementene dine på eBay, men de var dyre..

Jeg vet jo ikke hva de elementene heter da, men lignet dine.

Ser ut på bildet at de bruker ganske små braco eller stjerne...

Fant service sted i Belgia, men koster sikkert det også.

Den brune veska var vist herdet jernholdig veske...

Sist redigert:

v-lar

Medlem
17 Aug 2006
761
0
16
Tror jeg fant elementene dine på eBay, men de var dyre..

Jeg vet jo ikke hva de elementene heter da, men lignet dine.

Ser ut på bildet at de bruker ganske små braco eller stjerne...

Fant service sted i Belgia, men koster sikkert det også.

Den brune veska var vist herdet jernholdig veske...
Har du link

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
+32 476 94 57 85

Dette er telefon nummer til Infinity verksted i Belgia

Husk dette er bare søk på google.
Jeg rådgir deg om å kontakte butikk de ble kjøpt i Norge.

Om de ble kjøpt brukt så mener jeg de fire jeg brukte samtidig ble kjøpt i Oslo. Mener det var Soundgarden, men er usikker.

Disse gjetter jeg er et av elementene dine. Men siden jeg ikke vet modellen på elementene dine så er det vanskelig å vite. Du må søke reviews of specs på din modell.

Jeg tror høyttalerne dine heter Infinity Cascade 9.

Her er belgiske verksted, husk å oversette med google btil norsk. Mitt nettbrett gjør automatisk dette.

Samme verksted som telefon nummer.

Sist redigert:

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Er neimen ikke sikker på om de elementene er de samme..

Her er Harman Norge support.
Kontakt de på telefon, og spør hvor det nermeste service verksted er.

Kan hende du slipper unna med å sende de ti Norge eller Sverige

Her er Harman kontakt telefon Norge.
+47 21932930

Sist redigert:

hårek

Medlem
26 Mai 2003
3.416
1
38
Vet ikke. Har Infinity selv, men hadde aldri hørt om denne typen elementer før jeg så denne tråden. Tyder kanskje på at de aldri ble noen suksess.

v-lar

Medlem
17 Aug 2006
761
0
16
Kan lyn og torden ødelegge høytaleren? Effektforsterkere er også ødelagt. Lukter brent

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.698
64
48
Kan lyn og torden ødelegge høytaleren? Effektforsterkere er også ødelagt. Lukter brent
Nei ikke høytaleren tror jeg dessverre...

Det er nok juniors fest som har skylden, men dersom du var glad i høyttalerne og det var han så er det jo vanskelig å ta den praten med senior.

Men husk også at det kan hende han sov, og ikke fikk det med seg... Når jeg var ung så hendte det ofte gjestene skrudde opp. Veldig enkelt og morsomt for de, som ikke bor der og ikke har naboene...

-Vær istedenfor glad de ikke kutta ned parabol til nabo som klaga, og i tillegg feil nabo. :S