Hva hører du på nå?

jozho

Medlem
25 Mai 2005
4.291
0
0
Har hørt på endel LP-plater som min nylig avdøde farmor etterlot seg. Her er mye go blandings, bl.a en samling med 100 av 70'tallets mest populære låter i storband instrumental versjon. "Happy hits of today"-heter den samlingen, kjempe morsomt. Fant også en plate med orgel og kor, "The treorchy male choir - Songs you love" fy flate her er det bass. Det sies at orgel har den dypeste bassen av alle "naturlige" instrument, men det har jeg aldri hørrt noe til i kirka, men her var der bass som bare juling. Helt vilt! - den må anbefalest i "Sanger med bra lyd..(tenker på bass)"-tråden :D

PiXeL

Medlem
30 Apr 2006
7.743
0
36
40
www.minhjemmekino.no
Akkurat nå hører jeg på at naboene ligger og har seg.. (et par på 50+)
(.....)

The KLF går i CD skuffen, med den gode gamle låta "Last Train to Trancentral" :)

homecinema

Medlem
18 Nov 2005
8.021
16
38
51
Send fruen til Island, få unga i seng, dempet belysning, 1 stk SA11-S1 og litt rødvin i glasset samt denne i CD spilleren! DET er avslappende det :-D

1170931525_big.jpg

randall

Medlem
9 Des 2006
4.321
0
36
Oslo
Def Leppard, Hysteria.. For meg er dette en favoritt fra sent 80-tall som jeg fortsatt ikke har hørt maken til i sjangeren. Og den er fortsatt favoritt nå. Som kritikerne sa den gangen; "Heavy-rockens svar på Seargent Pepper.. Tidenes beste.." osv osv. Utrolig bra plate. Ikke EN dårlig låt. BARE bra låter. Kanskje ikke "heavy", men veeeldig melodiøst og passe tungt. Kunst(?)

16 Sep 2004
16.682
0
0
Holographic universe. Et meget bra metal album av Scar Symmetry som surrer i spilleren akkurat nå.

Vedlegg

• SSHU.jpg
    SSHU.jpg
    156,6 KB · Sett: 29

ragwo

Medlem
13 Jan 2007
7.655
0
0
Julekveld!!
Marit Larsen har endelig sluppet oppfølgeren til Under the surface.
The Chase lever virkelig opp til forventningene. :-D
Gled dere!
chase_marit.jpg

RoKo

Medlem
30 Des 2004
16.026
0
0
asvaberg skrev:
Javel ja - hva er dette ......

61IgZH3WyHL._SL500_AA240_.jpg
Hehe...
Denne er en virkelig godbit! Hørte på den for første gang en natt under Horten-messa.... Deilig lyd og flott innspilling!

Skal jaggu sette den på igjen litt senere i dag! :-D