Hva hører du på nå?

31 Okt 2004
16.666
2
38
126-1.jpg

The Pros and Cons of Hitch Hiking - Wikipedia

Gode, gamle Roger Waters. Mye stemning alá Amused To Death, men det skofter litt på lyden kontra ATD. Gjenkjenner enkelte elementer fra Amused her.

CavaleraRules

Medlem
28 Sep 2004
10.040
0
0
Litt mer fart i kroppen nå og et av mine favorittband har stått for underholdningen. Et thrashband som alltid har stått i skyggen av Metallica. Frontfigur er den eneste indianeren i metalgenren som jeg vet om. Og en av de store frontfiguren sammen med sin kollega Hetfield i Metallica ved siden av Halford, Mercury, Bono og Dickinson.

Jazzgitaristen Alex Skolnick er jo også tilbake i bandet, noe som er gull;-)

Testament - The Formation Of Damnation (2008 )

attachment.php

Vedlegg

• Cover.jpg
    Cover.jpg
    21,3 KB · Sett: 31

RoKo

Medlem
30 Des 2004
16.026
0
36
Torolan skrev:
Angus & Julia Stone - Spotify

Dette synes jeg var en utrolig spesiell låt!!
Ca 3 min ut i sangen komer det et veldig spesielt kor - sier ikke mer;-)
Sikkert "spesiell" - men også utrolig "fint" dersom du kunne tatt deg bryet med å fortelle oss hvilken melodi du sikter til.

Selv har jeg såpass mye egenkjøpt musikk at jeg ikke trenger å ty til Spotify. Dermed får jeg heller ikke opplyst dette - fordi man trenger en profil for å komme videre... :-|

Dog synes jeg at musikken fra Angus & Julia Stone er ytterst bra! :)

CavaleraRules

Medlem
28 Sep 2004
10.040
0
0
Roger Waters skrev:
Når vi snakker om blackmetal så tror jeg dere heller burde snakke om gamle Darkthrone, Mayhem, Burzum, Gehenna, Emperor, Immortal osv, Satyricon og Dumme Birger er ikke black metal i dag. Det er sellout så det holder så det er ren pussymetall i mine ører. :)

Her var det jo snakk om black metal på norsk og du vet antakelig hvor lenge det er siden Satyricon og Dimmu Borgir brukte mye norsk, like godt som vi vet, spesielt siden du kommenterer det. Derfor snakket vi ikke om dagens utgave av disse bandene.

Personlig driter jeg i hva de kaller sjangerne og om det er ekte ditt eller ekte datt. Jeg digger moderne Satyricon og Dimmu Borgir uansett hva det kalles. Det er rett og slett fett. Det samme er Immortal. Pussymetall skjønner jeg ikke hvordan du kan kalle de to bandene, spesielt ikke når du selv koser deg med Airborne. Når jeg tenker meg om, skjønner jeg ikke helt hva du mener med pussymetall.

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
The Bass-ic Collection er litt fengende. Til helgen blir det en ny batch med CD-er som må handles etter å ha sjekket denne tråden (som jeg mener er en av forumets viktigste for oss som liker stereo). :)

Anfield

Medlem
18 Sep 2004
23.594
0
0
50
DMA Urban Jazz Funk - Urban Jazz Funk

index.php

Finnes også på Spotify - for de som bruker slikt :)

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
Linken Park, med DTS HD Master 5.1..
attachment.php

attachment.php

Vedlegg

• Linkin Park DVD (2).JPG
    Linkin Park DVD (2).JPG
    208,9 KB · Sett: 9
  • Linken Park (1).JPG
    Linken Park (1).JPG
    120,8 KB · Sett: 19
  • Linkin Park (3).JPG
    Linkin Park (3).JPG
    248,4 KB · Sett: 26

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
cleo skrev:
Denne er på innkjøpslisten. Hvordan er lyd og bilde på denne innspillingen?:-D
Superb, liker du sjangeren kommer du til å kose deg med denne. Kring lyden er utnyttet for å få fram live følelsen og med trøkk i bassen. Bildet er svært pent med lite støy i. Sort oppleves sort der det skal være sort og godt med detaljer over det hele.

jada555

Medlem
22 Nov 2011
80
0
0
enya - the very best of. på kjøkkenet med en kopp kaffi.

Vedlegg

• 220px-The_Very_Best_of_Enya.jpg
    220px-The_Very_Best_of_Enya.jpg
    14,4 KB · Sett: 14