Hva hører du på nå?

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
Via WiMP..
OWL City
en overaskelse. Passelig aggresiv popp musikk.
attachment.php

Vedlegg

• OWL.JPG
    OWL.JPG
    119,3 KB · Sett: 38

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
12.114
126
63
En sjelden gang hender det at NRK radio sender noe bra musikk, og dette er virkelig bra. En ung dame som kaller seg Lana Del Rey har gitt ut et album som heter Born To Die. Hun er en slags blanding mellom Nancy Sinatra og Amy Winehouse. Nydelig mystisk musikk.

lana-del-rey-born-to-die1.jpg

Jeg synes dette er nydelig.

Anfield

Medlem
18 Sep 2004
23.594
0
0
50
Pat Metheny - The way up

Deilig instrumental jazz, med masse driv........

Plasmaboy

Medlem
13 Jan 2004
3.110
0
0
Speed of sound, Coldplay. Årets beste.
Hmm, hvor gamle er folket i denne tråden da? Jeg satt, en gang på 70 tallet da jeg var liten gutt, i samme togsete med Kari Bremnes. Fra Oslo til Fauske tror jeg det var. Ho hadde med seg kassegitar husker jeg, men hun ville ikke spille noe. Mor mi sa at hun var en kjent sangerinne og at jeg ikke måtte plage henne. Husker dette da hun stadig dukker opp i media, i tillegg til at min mor har vokst opp i nærheten av der hun bor/bodde. Ser at navnet hennes dukker opp til stadighet her inne på forumet. Er det fordi musikken er bra eller er det bare kvaliteten på lyden som teller?

For min egen del så sovner jeg vel et sted mellom 10 og 20 sekunder inn i hvilken som helst låt av ren kjedsomhet. Syntes det er like kjønnsløst som sputnik. Men hva var vel smaken om ikke delt :eek:)

PiXeL

Medlem
30 Apr 2006
7.743
0
36
40
www.minhjemmekino.no
homecinema skrev:
Du får skru opp lyden så du overdøver dem...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I det Rave Allstars m/ Wounderful Days pumper ut fra høyttalerene, står det -35,2 dB i displayet på forsterkeren min :-D (på en tidlig søndags morgen...)

EDIT: Glemte jeg og nevne at jeg har en 21" sub i tilegg..? ;-)

nightspirit

Medlem
1 Nov 2005
568
0
0
har nå første gjennom høriing av Deicide- the stench of redemption! dette var fete greier gitt! sang nr 5 kom nå på og så langt er dette en terningkast 5 plate!:twisted: :twisted:

Kaffekopp

Medlem
19 Okt 2005
705
0
0
octavarium_dreamtheater.jpg

Dream Theater - Octavarium

En stund siden jeg kjøpte det, men ble liggende i feil hylle. Bedre og bedre etterhvert...