Hva hører du på nå?

asvaberg

Medlem
14 Feb 2007
17.772
0
0
Ja, jeg vet dette er en musikktråd....

....og normalt er det CD/SACD/DVD-A vi lytter til, men jeg må bare be dere løpe å kjøpe denne:

QUEEN + PAUL RODGERS LIVE IN UKRAINE

41sfSGMjGxL._SL500_AA240_.jpg

Fytti rakker'n som det svinger! Dette var en pre-Cosmos rockin' tour- konsert.
"Hele" Ukraina var på Kharkov, en av verdens største torg.

Å, som dette minner meg om en mørk og kald høstkveld i O2 i London :)

Tror ikke den kommer på BD, dessverre, så bare kjøp denne dere......

cybervision_

Medlem
22 Nov 2004
15.434
0
0
asvaberg skrev:
Og her er han som statue utenfor teateret i London hvor We Will Rock You musikalen går:

3920877618_bb337c0e24.jpg

Fantastisk musikal! Utrolig dyktige de sangerne som var da jeg så den ihvertfall - nesten skremmende gode.

Jeg er i en litt annen sjanger idag:
kozenavivaldi.jpeg

Magdalena Kozená - Vivaldi

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
Litt Blu-ray med ZZ-TOP Live From Texas
Flott bildekvalitet. Evt støy i bakgrunnen kommer av en del røyk. Ellers godt sortnivå. Lyd i DTS HD Master 5.1. Trøkker som det skal på en rocke konsert. Live følelsen er der. Man tramper foten til musikken og vugger hodet i takten. Men det er ikke noe stort show. Først og fremst musikken i sentrum.
attachment.php

YouTube - MOV01289.MP4

Vedlegg

• ZZ top.JPG
    ZZ top.JPG
    142,5 KB · Sett: 144

zeezar

Medlem
31 Jan 2007
6.567
0
0
Wooden Shjips/Dos. Fikk denne i posten i dag. Ikke så bra som Volume1. Historien til WS er jo litt spesiell. Gitarist Ripley Johnson fikk det for seg at han skulle samle en gjeng uprofesjonelle musikere og lage "hemmelig" musikk. Dette var i 2003. Singlene la han ut på tilfeldige steder som bokhandlere og biblioteker med håp om at ryktet dannet seg om et mystisk band som ingen visste noe om. Singlene ble til slutt spilt av DJer og lokale radiostasjoner og berømmelsen var på vei. Likevel, etter at innspillingne etter hvert begynte å skje "i ordnede former" forsvant noe av magien. Bandets beste finnes på Volume 1 som er en samler av disse første "hemmelige singlene". Vol. 2 er i kjømda. En samler den også, uten at jeg kjenner til innhold og forhistorien.

EDIT: La til bilde.

Vedlegg

• Wooden_Shjips.jpg
    Wooden_Shjips.jpg
    56,1 KB · Sett: 19

Rojoh

Medlem
21 Aug 2005
1.813
0
0
Steve Earle: I feel alright
61zuOvF%2BlkL._SL500_AA300_.jpg

Long May You Run/The Stills-Young Band
51KWyjIffmL._SL500_AA300_.jpg

Drive By Truckers: Fint Live-album (+DVD)
71799d1288386074-hva-horer-du-na-truckers-austin-tx.png

Vedlegg

• truckers-austin-tx.png
    truckers-austin-tx.png
    215,6 KB · Sett: 23

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
Supertramp skrev:
Hvordan vil du sette denne opp mot There Will Be a Light (BH & The Blind Boys ofAlabama) ?
There Will Be a Light kjenner jeg desverre ikke til, bra? Dette er nok min første Ben Harper.. Jeg likte veldig godt det jeg hørte.. nå er det en gammel traver med Linkin Park på DVDaudio 5.1
attachment.php

Reanimation

Vedlegg

• Linken Park (2).JPG
    Linken Park (2).JPG
    94,8 KB · Sett: 33

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Gilmour skrev:
Hører i dette øyeblikk på klassikeren Dark side of the moon med Pink Floyd. Lenge siden jeg har spilt denne plata, så dette er gledelig gjensyn. Låter som "Time" og "Us and them" er virkelig suverene:cool:

Om du har SACD spiller vil jeg anbefale deg DSOTM på SACD og da spesielt Toshiba utgaven.