Hva hører du på nå?

DiFontaine

Medlem
10 Nov 2007
3.393
0
36
Keep Of Kalessin - Reptilian

26788_401666586702_10382156702_4856780_2388507_n.jpg

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Rotja skrev:
Da prøver jeg litt Ben Harper...
flott CD. Blues aktig...
trøkk og mye detaljer, slik jeg liker det. En overaskelse. Flott med denne tråden for å få åpnet øynene på nyheter...:wink: :cool:

Hvordan vil du sette denne opp mot There Will Be a Light (BH & The Blind Boys ofAlabama) ?

Gilmour

Medlem
24 Mar 2011
6.830
0
0
Tiger skrev:
Sønnen til Dylan lever opp til forventningene. :)

Bringing Down the Horse er et album jeg setter på jevnlig.

Bringing Down The Horse: The Wallflowers: Amazon.co.uk: Music

519TnFsnLoL._SL500_AA300_.jpg

Denne skiva er en av mine favoritter i samlingen og spilles titt og ofte her i gården også. I min bok finnes det nesten ingen dødpunkter på Bringing down the horse, og 2-3 av låtene her annser jeg som verdensklasse innen sjangeren. En gullgruve av en skive!

Edit: Hvis du mot formodning ikke skulle ha hørt de andre skivene til Wallflowers anbefaler jeg de også varmt, spesielt "Red Letter Days" som står meget høyt i kurs hos meg.

zeezar

Medlem
31 Jan 2007
6.567
0
0
Stasjonen Doomed på musikkserveren Soma FM. En gratis, reklamefri, lyttersponset musikktjeneste beliggende i San Fransisco. Sender 24/7 gjennom 21 kanaler tilpasset ulike sjangre.

attachment.php

Vedlegg

• somafm-logo[1].png
    somafm-logo[1].png
    1,5 KB · Sett: 49

ROXY

Medlem
11 Nov 2004
5.055
0
36
Qrt skrev:
Sorry men,
det var kanskje det værste jeg har hørt ever..

Håper i alle fall at du ikke har tatt skade av denne musikken
Vi har alle forskjellig smak.
Det sier vel også noe om at du kanskje er ung og ikke har hørt så mye musikk. Hva vet vel jeg ....

ragwo

Medlem
13 Jan 2007
7.655
0
0
Et par skiver før nattevakt.
Jon Eberson Group - Jive Talking
jon-eberson-group-jive-talking-1981.jpg

Jon Eberson og Sidsel Endresen - Pigs and Poetry
jon-eberson-sidsel-endresen-pigs-and-poetry.jpg

Sist redigert:

jozho

Medlem
25 Mai 2005
4.291
0
0
Hørte for noen timer siden litt av Nils Lofgren - Acoustic Live på et rimelig svært PA anlegg.

Jeg er med i teknisk på en musikal som et student kor har satt opp i bergen. Er lys jeg styrer med så jeg fikk ikke sette på all den musikken jeg ville, men etter premiærefesten fikk jeg satt på et par låter av Nilse'n. Fyttiflate for et herlig driv og trøkk det er i PA. Ble fortalt at det var ganske greie høyttalere, husker ikke navnet, men vet å ha sett toppene under navnet LA (Sounds\Audio?) ved en tidligere anledning. Er 4x 18" basser, 8x 15" og 4x horn som spiller i en sal på størrelse med en gymsal. Må komme et par timer før alle andre i dag og spille mer, dette var utrolig herlig å høre på.

For å ikke drive for mye reklame så kan noen sende PM hvis de er interesserte i en musikal med "kristne undertoner" i Bergen i kveld (fredag) og søndag. Knall show, og overkill med tanke på høyttalerrigg.