Hva er en "ubrukt" HW20 verdt i dag?

pirium

Medlem
1 Mai 2006
4.184
0
0
Noen husker kanskje kinobygge-tråden min.. Huset ble solgt i samme øyeblik som rommet var ferdig. Utstyret pakket ned og satt i kjelleren på nyhuset.
Det betyr at jeg har en Sony HW20 med ca 15-25 timer på telleren. Kjøpt i 2011.

Hvis jeg skulle solgt den i dag, hva bør jeg forvente å få igjen for denne i dag?

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.100
92
48
52
Jessheim
Det er det jammen ikke lett å svare på, og det er vel også grunnen til den enorme responsen i tråden. Jeg ville lagt den ut på Finn, og klistret inn en del tester fra projektorens "storhetstid". Men jeg vil nok tippe at du ikke får alt for mye igjen for den dessverre. Projektorer eldes jo ikke akkurat godt

20 Sep 2005
3
0
0
Salg av HW20

Noen husker kanskje kinobygge-tråden min.. Huset ble solgt i samme øyeblik som rommet var ferdig. Utstyret pakket ned og satt i kjelleren på nyhuset.
Det betyr at jeg har en Sony HW20 med ca 15-25 timer på telleren. Kjøpt i 2011.

Hvis jeg skulle solgt den i dag, hva bør jeg forvente å få igjen for denne i dag?

Hei,

Jeg har en ennå eldre projektor :) og kan være interessert i denne til riktig pris.
Nå er det lenge siden jeg har vært på forumet, men sjekker PM litt fremover hvis det er interessant for deg.

Mvh
Thomas Nesvoll-Jenssen

tor rasmussen

Medlem
4 Des 2003
10.245
0
36
Ikke for å ødelegge et salg her eller noe, men vil dere ikke noe høyere opp i modell enn å hoppe fra en gammel HW10 til en rimelig gammel HW20?
Er jo nesten så dere ikke kommer til å merke noe "oppgradering".
Når vi idag får knallprojektorer som VPL-HW45 til 19.000,- så vil jeg påstå den virkelig er noe å oppgradere til fra HW10 og HW20.

Selvsagt ser jeg jo poenget i å gå fra HW10 til HW20 hvis din gamle lampe snart skal skiftes, HW20 knapt er brukt og prisen er meget edruelig.
Da kan vi jo se på steget fra HW10 til HW20 som et "lampeskift".
Men ellers har det skjedd MYE på projektorfronten siden HW10/20

gpt33

Medlem
13 Jun 2004
5.520
0
36
Trondheim
Ikke for å ødelegge et salg her eller noe, men vil dere ikke noe høyere opp i modell enn å hoppe fra en gammel HW10 til en rimelig gammel HW20?
Er jo nesten så dere ikke kommer til å merke noe "oppgradering".
Når vi idag får knallprojektorer som VPL-HW45 til 19.000,- så vil jeg påstå den virkelig er noe å oppgradere til fra HW10 og HW20.

Selvsagt ser jeg jo poenget i å gå fra HW10 til HW20 hvis din gamle lampe snart skal skiftes, HW20 knapt er brukt og prisen er meget edruelig.
Da kan vi jo se på steget fra HW10 til HW20 som et "lampeskift".
Men ellers har det skjedd MYE på projektorfronten siden HW10/20
Selvfølgelig enig,men hvis budsjettet er "lampebytte pris sjiktet" er de jo bedre en ingenting