https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/QE65Q8FNATXXC/samsung-65-q8f-4k-uhd-qled

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Hei alle sammen!

Er dette en bra pris? Vil ikke ha OLED vs QLED diskusjon;) Synes tv´n har gode bilder, og skal ha minst 65 tommer. Alternativet er 75 fra Phillips med Ambilight til omtrent samme pris.

Tips evt ? ;)

balko

Medlem
3 Jun 2004
659
61
28
Vestfold
avforum.no
Jeg har denne tv’en og er storfornøyd. Rask respons og ingen etterslep. Gode bildeinnstillinger. Den har et godt smart-TV program. Bildet er veldig bra i stua, kanskje litt vel lyst i en kino, men knallgode farger. Har gode tilkoblingsmuligheter med en kabel til TV fra koblingsboksen. Prisen nå synes jeg var litt høy.
Burde komme på tilbud kanskje?

Du får jo q7 til halve prisen nå, på komplett.

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Jeg har denne tv’en og er storfornøyd. Rask respons og ingen etterslep. Gode bildeinnstillinger. Den har et godt smart-TV program. Bildet er veldig bra i stua, kanskje litt vel lyst i en kino, men knallgode farger. Har gode tilkoblingsmuligheter med en kabel til TV fra koblingsboksen. Prisen nå synes jeg var litt høy.

Hei!:)

Dette er jo Q8 til 13990,- ? Tenkte det var bra pris, står minus 18000,- Billigste jeg har funnet på prisjakt er 23k, så fortsatt nesten 10k av:)

Men tror jeg MÅ ha 75:p Så får se!

Takker for svar:)

AndySix

Medlem
22 Mar 2009
57
0
0
www.andycam.no
Jeg bestilte denne på impuls i dag. Var tilfeldigvis forbi en Elkjøp butikk. Er jo 50 dagers åpent kjøp, så. :)
Hører gjerne hvorfor dette ikke skulle være et godt tilbud. For meg (og de 10 andre i kø utenfor butikken) virket det som en svært god deal.

jonny85

Medlem
17 Aug 2010
955
0
0
Ser ut som den er utsolgt nå ? Eller klarer butikken å bestille inn flere ?
Ser at den står utsolgt på nett.

Er dette et bra kjøp ? Han jeg snakket med på power mente at bakgrunn lyst var dårlig på denne. Backlight er edge led bare
https://www.displayspecifications.com/en/model/609212b2
Han mente også at dette var en dårlig 8 serie mer tilsvarende 7 serie da...

jonny85

Medlem
17 Aug 2010
955
0
0
Utsolgt nå ja. Alle 10 som sto i kø med meg skulle ha samme TV, så virket som det var rene folkevandringen. :)
Rene folkevandringen med 10 stk var vel litt å ta i eller ? ;)
Hadde visst fått et ekstra parti på nett også, men også de hadde fått vinger

balko

Medlem
3 Jun 2004
659
61
28
Vestfold
avforum.no

Jeg ser nå at den var på tilbud til veldig god pris!

Da jeg så på nettsiden sto den til fullpris...

Håper de om kjøpte den fikk den nyeste FNAT modellen.
Ivertfall veldig god TV