Hjemme hos Qrt.

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Dette har jeg:

Forsterker: Yamaha RXV-663
Effektforsterker: Rotel RB 985
DVD/leke: PS-3
CD: Pioneer PD-S707
DAC: Cambridge DAC 3
Senter: B&W CDM C se
Front: B&W 802 S3
Bak: Arcam Three Plus
Sub: 2 stk XTZ 99 W12
PJ: Barco 808s
Lerret: Hjemmelagd MDF rammelerret på 97 tommer
Supra Rondo til front,
Supra Rondo til senter
Cable Talk Monitor 2 fra CD
Ixos Optisk fra DVD
Monster Interlin 202 til Sub
Hama 2.5 kvadrat til bakhøytalerne

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Hmm.. Den totale stillheten tolker jeg selvfølgelig som at alt er perfekt? :mrgreen:

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
shakudu skrev:
Den som tier samtykker :D

Edit: Skikkelig koselig kino, score avgitt :)
Ikkesant, og jeg begynner å bli ganske så høy på pæra nå.. :)

Takk takk forresten, var innom din og la igjen noen poeng heromdagen husker jeg..

shakudu

Medlem
4 Des 2006
4.522
0
0
www.pragmatisk.net
Qrt skrev:
Ikkesant, og jeg begynner å bli ganske så høy på pæra nå.. :)

Takk takk forresten, var innom din og la igjen noen poeng heromdagen husker jeg..
Husk å stikk innom for en revurdering når jeg får Focal høyttalerene i hus :mrgreen:

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
shakudu skrev:
Husk å stikk innom for en revurdering når jeg får Focal høyttalerene i hus :mrgreen:
Det var i sannhetens navn at JMlab er på tur som var utslagsgivende på karakteren. Men kanskje jeg går bananas og justerer den opp et hakk når du har de i hus .. :mrgreen:

BTW, var det ikke du som nevnte en heelt annen plass at du har et lass plugger fra eBuy til overs? Jeg trenger tilfeldigvis akkurat 16 stk.. :p

Mori

Medlem
16 Des 2005
7.533
0
0
Du har et nice oppsett Qrt, har kommentert litt på siden din også.
Hvilken oppdatering står nå for tur ? Alltid noe å finne på vet du ;)

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Mori skrev:
Du har et nice oppsett Qrt, har kommentert litt på siden din også.
Hvilken oppdatering står nå for tur ? Alltid noe å finne på vet du ;)
Takk for det min gode mann.. :p

Kjøpte den eminente opplien Marantz har modifisert med senterhylle nettop, men den er ikke tatt i bruk ennå siden jeg flytter på førstkommende lørdag.
Da blir det inn i et hus jeg har større muligheter til å justere på så det er ikke umulig at det dukker opp en "byggetråd light" om ikke så lenge. :)
Pri en blir vel å bytte ut rullegardinen fra Ikea til fordel for bedre og større lerret med en gang..

Kinoen din er jo slett ikke til å kimse av da.. Så folkens, ta en tur innom Mori også og legg igjen poeng.. (det hadde jo ikke gjort noe med litt variasjon på forsiden av MinHjemmekino vet jeg :) )

Mori

Medlem
16 Des 2005
7.533
0
0
Så det var du som enna opp med opplien til marantz, gralla ! Den hadde jeg også meget lyst på, men det ble litt vel langt å kjøre for min del.

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Jepp jepp, skulle nesten tro at den var lagd på bestilling til meg.. :)
Flaks for meg at det var bare 10-15 min å kjøre bort å hente den, og samtidig få en liten demo av lyden hans. Den var ikke å forakte den heller nemlig.. :)

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Fire blir litt stusslig, så da får jeg vel ta jobben med å bestille selv da.. :mrgreen:

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Og-

- nå har jeg flyttet ut av "furuskogen" og mellomlandet hos mine foreldre frem til dealen ang det "nye" huset er i boks. Flyttebilen som er full av sakene mine kommer ikke før i morgen og jeg har ikke sett film eller hørt golyd siden torsdag. DET er ille det.. Ikke umulig at jeg må overraske de voksne med hjemmekino i stua når de kommer hjem fra feriehuset om noen dager.. :mrgreen:

Bipolar

Medlem
23 Jan 2007
17
0
0
Pent oppsett syntes jeg :) Er vel ikke noe spesielt som bør oppgraderes her spør du meg...kanskje et nytt lerret bare :) det må være det jeg kan se....

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Se der ja

Flere som er våkne på den tiden av døgnet det er minst støy på strømnettet .. :p

Går nesten ut fra at "lerretet" ligger ødelagt i flyttebilen as we speak, så ja :) Det var uansett bare ment for å teste om jeg ser regnbuer eller ikke etter at jeg impulskjøpte PJen nettop, men var heldigvis ikke råka (som det heter så fint)

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38

Har jeg begynt å komme på plass i nytt (gammelt) hus og har fått noen bilder av stua på plass på "min hjemmekino"

Utstyret er ca det samme med unntak av nysnekret rammelerret og at den eminente Opplien Marantz var så snill å selge meg har kommet på plass.

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
36
Det var da et koselig rom :) Leser her at du har byttet ut Ikea`en med et rammelerret. Merket du like stor forskjell som meg eller??

Hvordan er lyden da?? jeg ser for meg ekko på grunn av mye gulv og lite tepper ;)

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Takk for det.. :)

Rammelerretet har jeg jo også lagd selv, etter oppskrift her på forumet, men det ble helt klart mye bedre. Og større, ikkeminst.. :)

Ang fravær av tepper så er de i vaskemaskinen akkurat nuh, det har jo nettop vært helg må vite.. :mrgreen:

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
36
Aha, tepper og helg bruker ikke alltid å passe sammen nei :twisted:

Må si du virkelig har fått til rammelerretet :)

Bytte ut DVD spilleren så har du et anlegg i flere måneder før Oppgraderingsviruset herjer i deg :twisted:

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
DVD spilleren skal heelt klart byttes ut om ikke så lenge ja, det har bare ikke blitt prioritert siden anlegget har stått pakket ned siden begynnelsen av Februar, og jeg kjøpte PJen i Januar.

Det eneste som passer dårligere sammen enn helg og tepper er helg og hvite tepper, trust me.. :-D

Jeg har jo TVstue på loftet med etpar Energyhøytalere jeg fant i et skap og en Technicsforsterker som antageligvis er konfirmant i år, så det blir visst litt oppgraderinger fremover tenker jeg.. :mrgreen: