Hjemme hos Hybris: Prosjekt Stereo+Surround - Oppdaterte bilder

Hybris

Medlem
24 Okt 2003
10.959
0
36
Hei igjen - lenge siden sist nå ja :)
Ja avforum består jo på et vis , men det er ikke rare trafikken ift i storhetstiden , men alltid moro å se at gamle travere fortsatt stikker innom.

Stilrent oppsett dette ja , og alt til sin tid :)
Takk for det! Ser du har Arendal Tower, de grubler jeg litt på hvis jeg skulle snekret meg dedikert hjemmekino etterhvert. Fornøyd? :) Har du skrevet om dem en plass her på forumet kanskje? (link?)

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.860
70
48
Takk for det! Ser du har Arendal Tower, de grubler jeg litt på hvis jeg skulle snekret meg dedikert hjemmekino etterhvert. Fornøyd? :) Har du skrevet om dem en plass her på forumet kanskje? (link?)
Har skrevet litt i AS tråden her ja :
http://avforum.no/forum/klubb-entusiasttr-der/137778-arendal-sound-offisiell-tr-4.html

Var jo ganske entusiastisk i starten selvagt , men inntrykket står seg fortsatt nå et år etterpå. Meget fornøyd rett og slett - både med suber og fronter :)
Sikler på å gå for AS surr-ht også etterhvert.

Hybris

Medlem
24 Okt 2003
10.959
0
36
Et år er gått, ikke så mye nytt. Synes kombinasjonen MK Sound og Lyngdorf ble en anelse skarpt, så har byttet effektforsterker til Marantz MM7025 - det funket fint. Har også byttet til ny 65" 4k Philips TV, så da måtte også surroundreceiveren oppgraderes. Gikk til i prinsipp samme modell men nyere, Marantz NR1608.

Ellers uendret oppsett. :)