Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.851
68
48
Gutterom er fint
Hva slags høyttalere og suber har du der kå da?
Litt mørke bilder , så det er ikke så lett å se...

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like
Reactions: devilej

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.940
164
63
Askim
minhjemmekino.no
Tvlyset blendet litt. Dette rommet er stort sett satt sammen av ting jeg hadde stående
Paradigm Monitor fronter og surround. Aktiv senter fra Adam
2 stk 12" suber fra Klipsch
4 stk Jamo S360 som Atmos
Yamaha 2080 og en eldre 5 kanals effekt
Sony 4K tv, Appletv 4K, Panasonic 4k spiller og en Xbox 360 4k for litt bilspill sammen med minstemann.
Rommet er det gamle soverommet i til eldstegutten som flyttet ut for et års tid siden. Brukes primært til å se hockey som kona helst vil slippe

nb1

Medlem
19 Nov 2006
4.821
2
38
Hei ,Einar

Fint oppsett dette, og gøy å se at din interesse for AV fortsatt er oppgående. Det er mer enn hva undertegnede kan si😩

Savnet etter et godt oppsett har resultert i at jeg nå begynner å teste litt selv , og prøver å bygge meg opp igjen.

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.940
164
63
Askim
minhjemmekino.no
Hei du
Tidsklemma har nok lagt en demper på utstyrssiden med årene, men lyd er fortsatt morro. Idag kommer man mye lengre for en hyggelig pris enn tidligere da bruktmarkedet flommer over av godt utstyr

• Like
Reactions: nb1

homecinema

Medlem
18 Nov 2005
8.015
7
38
50
Jøss. Er det liv i deg også fortsatt? 😜
Hyggelig å se at det fortsatt skjer litt. Her har det ikke skjedd så mye, men skal legge ut en liten oppdatering nå 👍

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.940
164
63
Askim
minhjemmekino.no
Hei Håvard, det var lenge siden.
Så vidt jeg husker gjorde du noen kraftige oppgraderinger i kinoen for noen år siden.
Fortsatt et anlegg og rom det står respekt av :)

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.940
164
63
Askim
minhjemmekino.no
Snasent oppsett det der.. Venter i spenning selv på de nye høyttalerene til stua. Gratulerer!
Takker. Soundgarden solgte ut disse i grått, så da var det bare å bestille et par hvite dekksider. Det som er litt morsomt er at denne serien bygges i Italia, og ikke i Kina som Venere serien.
Dette anlegget brukes kun til tv-lyd, men det føles likevel riktig å ha et par Sonuser på benken :)

• Like
Reactions: Stian.V.H