Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

DevilEj

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.972
243
63
49
Viken
minhjemmekino.no
Lydmessig liker jeg de veldig godt i forhold til mine preferanser. God spredning i hornene som ikke på noen måte oppleves spisse men svært detaljerte, og de gjengir microdetaljer i opptak som jeg ikke har lagt merke til tidligere. Tredimensjonaliteten i lydbildet er spesielt bra.
Som jeg skrev tidligere går ikke bassen i kjelleren, men den er tørr og kjapp som på en monitor.
De trives best ganske tett på bakvegg, så plasseringen i rommet ble ypperlig. Tidligere har jeg hatt både ML Summit, B&W N802 og AP Avanti 5 i dette rommet med varierende hell, men disse er nok det som har fungert best til nå

DevilEj

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.972
243
63
49
Viken
minhjemmekino.no
The Mummy.jpg

Mobilbilde, men likevel :)

DevilEj

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.972
243
63
49
Viken
minhjemmekino.no
Dette er kanskje første gang kona har vært entusiastisk over utseende på en forsterker, og det bør aldri undervurderes. Jeg har også bestilt en hvit topplate så hun selv kan få bestemme hvilken finish hun foretrekker.
Lekkert design, ht-inngang og innebygget dac gjør Gato-DIA forsterkerne til flotte lifestyle produkter sammen med f.eks en Sonos streamer.
Selv er jeg strålende fornøyd med denne løsningen (kanskje bortsett fra Sonos som jeg vurderer å bytte ut med en Auralec)

DevilEj

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.972
243
63
49
Viken
minhjemmekino.no
Takk for det. Det er selvfølgelig det estetiske helhetsinntrykket som teller. Jeg vurderer en elektrisk peis på veggen innenfor anlegget. Føler at det kan løfte rommet enda litt

Aerik

Medlem
19 Jul 2012
470
0
16
Gratulerer Einar, ser bra ut de der. :cool:
Og er hvis du og sjefen er fornøyd, så er alt såre vel.
Artig at trådene her på forumet også har begynt å bevege seg litt igjen.

//Arild

Sist redigert:

DevilEj

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.972
243
63
49
Viken
minhjemmekino.no
Etter å ha ventet 2 år mer eller mindre tålmodig gir jeg herved opp og innser at Hifihuset aldri kommer til å levere Monitor Audio PL sentern jeg betalte for før jul i 2012. Han lover og lover, og hver gang jeg etterlyser er den rett rundt hjørne :(

Sist redigert:

eksu

Medlem
15 Sep 2006
6.668
0
36
Utrolig kjipt når dette skjer. Blir vel neppe noe mer handling med HifiHuset regner jeg med. Selv hadde jeg nok vært litt mer en forbannet ja.

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.877
84
48
Sørgelig historie , og selvsagt helt uakseptabelt.
Men det går jo ikke an å gi seg på sånt ...? Det er da tross alt ganske mye penger det er snakk om.