Hjemme hos Devil. Noe eldre, men holder koken....

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.920
114
63
Østfold
minhjemmekino.no
Jeg er veldig fornøyd med de musikalske egenskapene i stueanlegget, men må inrømme at jeg er dyktig lei av hvitt.
Sikler derfor på noe mer rustikt utseende. F.eks Davone Solo med en matchende benk.......
Noen som vet om Davone har norsk importør for tiden?
240927

Sist redigert:
  • Like
Reactions: americanFord

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.920
114
63
Østfold
minhjemmekino.no
Bestemte meg for å oppgradere receiveren i furtebua, og siklet på den nye 3600H fra Denon, men etter at klubben har endret salgsdato 3 ganger ble det en Yamaha RX-A2080 isteden. Veldig fornøyd så langt :)

• Like
Reactions: Torolan

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.812
50
48
Grattis
Ja Yamaha pleier å levere varene dem .

Liker veldig godt at man beholder lyden uansett hva man justerer på med Yamaha. Da er hører man i sanntid hva man gjør

Sent from my iPhone using Tapatalk

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.812
50
48
Har et 2070 i stua. Har faktisk skjedd endel opp til xx80 serien. Imponert over AI lydfunksjonen
Javel ja . Du har bra sammenligningsgrunnlag da ja

Ja jeg har også lest at denne A1 modusen får mye skryt .

Er det en DSP modus som legger seg/kan legges oppå alle surroundformater dette eller ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.920
114
63
Østfold
minhjemmekino.no
Den tilpasser DSP etter lydsporet og oppdaterer seg 5 ganger i sekundet. Litt det samme som Dolby Vision gjør på bildesiden. Effekten kommer tydelig frem i komplekse lydklipp. Blir litt mer av alt, og surroundbildet henger bedre sammen. Slås av og på med ett tastetrykk, så det er enkelt å teste og sammenligne

• Like
Reactions: Torolan

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.920
114
63
Østfold
minhjemmekino.no
241198

Var sugen på å teste ut Atmos i furtebua, så jeg gikk til innkjøp av 4 stk Jamo S35 360 å festet de i taket. Ble virkelig imponert av kvaliteten på disse lekre høyttalerne

• Like
Reactions: BEF