Hjemme hos Devil. Noe eldre, men holder koken....

Ak

Administrator
11 Des 2002
38.947
4
38
39
I hvilken sammenheng mener du Anbjørn? Frontrekken og suber blir DIY. Utover det har jeg ikke tatt noen avgjørelser enda
Ja, jeg tenkte på hva du hadde tenkt å putte inn der, om det var planer om å modifisere selve rommet etc :)

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
29.869
57
48
Østfold
minhjemmekino.no
Det byggtekniske har jeg ikke oversikt over enda. Det gamle rommet vil bli revet helt ut, slik at jeg kan starte med blanke ark. Blir sansynligvis infellingshøyttalere både til surround og atmos. Må ha en prosessor med nok kanaler, men hvilken gjenstår å se

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
6.126
10
38
Det byggtekniske har jeg ikke oversikt over enda. Det gamle rommet vil bli revet helt ut, slik at jeg kan starte med blanke ark. Blir sansynligvis infellingshøyttalere både til surround og atmos. Må ha en prosessor med nok kanaler, men hvilken gjenstår å se
meget lur løsning som jeg ønsker jeg fikk implementert med en gang i det nye rommet! :(

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
29.869
57
48
Østfold
minhjemmekino.no
Sitter å blar litt i trådene som dukker opp her. Det slår meg at avf nå minner mye om slik det var da jeg laget min første profil tilbake i 2003/04 en gang. Da var det endel skriving rundt bilde, og det begynte å dukke opp en og annen byggetråd. Lyd delen begynte også sånn smått å røre på seg.
Antall påloggede var 10-20 stykker i døgnet, og tonen i innleggene var alltid positiv. Kabelkranglingen og trolling i tråder var enda et ukjent fenomen.
Jeg krysser fingrene for at avf nå kan beholde den gode spiriten og være et hyggelig sted å kikke innom i tiden fremover

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.711
15
38
Sitter å blar litt i trådene som dukker opp her. Det slår meg at avf nå minner mye om slik det var da jeg laget min første profil tilbake i 2003/04 en gang. Da var det endel skriving rundt bilde, og det begynte å dukke opp en og annen byggetråd. Lyd delen begynte også sånn smått å røre på seg.
Antall påloggede var 10-20 stykker i døgnet, og tonen i innleggene var alltid positiv. Kabelkranglingen og trolling i tråder var enda et ukjent fenomen.
Jeg krysser fingrene for at avf nå kan beholde den gode spiriten og være et hyggelig sted å kikke innom i tiden fremover

Helt enig, kjenner snev av god gammel feelgood som det var her i storhetstiden. Befriende fritt for provokatører og bedrevitere og var det helg så var det party på avforum :)
Er bare å håpe at trafikken tar seg opp iallefall imot gamle høyder.

Reactions: 2biassen and lygren

americanFord

Medlem
13 Aug 2009
4.397
9
38
Helt enig, kjenner snev av god gammel feelgood som det var her i storhetstiden. Befriende fritt for provokatører og bedrevitere og var det helg så var det party på avforum :)
Er bare å håpe at trafikken tar seg opp iallefall imot gamle høyder.
Hadde FB vært nede i en ukes tid ville nok antallet aktive skutt til været. Flere av disse ville nok blitt værende aktive videre, til tross for at FB hadde reist seg kjapt - kke bare fordi FB-gruppen ikke hadde vært tilgjengelig i en midlertidig periode, men fordi nevnte gruppe hadde blitt minnet på hvor mye et dedikert forum faktisk er overlegent. Tror mange har glemt disse fordelene "ufriviilig", som en direkte konsekvens av mye trøbbel med V2.

Man må nok bare akseptere at bruker/adferds-mønster har endret seg siste årene. Dersom nåværende plattform vil vise seg å være stabil, vil nok aktiveteten forbli jevn :) Dessuten: Pga. algoritmene på FB er det nok fremdeles ganske mange som ikke har fått med seg at forumet er oppe å går igjen.

Reactions: devilej

americanFord

Medlem
13 Aug 2009
4.397
9
38
Var forøvrig ikke hensikten å kuppe tråden din med tankene mine, @devilej. Det jeg egentlig skulle frem til er at slike tråder som din er med på å gjenskape og videreføre denne "good feelen". Ha en god søndag!

Reactions: devilej

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
29.869
57
48
Østfold
minhjemmekino.no
Var forøvrig ikke hensikten å kuppe tråden din med tankene mine, @devilej. Det jeg egentlig skulle frem til er at slike tråder som din er med på å gjenskape og videreføre denne "good feelen". Ha en god søndag!
Ingen fare. Alle innlegg er velkomne her.
Jeg er enig i det du skriver over her. Jeg var medlem på AvfFB en stund, men mistet fort interessen. For mye negativ stemning for meg, og interessante innlegg forsvant fra ett minutt til et annet for så å være håpløst å finne igjen

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
6.126
10
38
Helt enig her! og skal holde meg aktiv fremover for å prøve å spre den gode gamle " surround feeling" som lå over hele fjøla før!!