Hjemme hos Devil. Noe eldre, men holder koken....

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.162
95
48
41
www.avforum.no
I god ånd med fornyelse av AVF har jeg åpnet tråden min igjen, og velger å komme tilbake til forumet. Mye har skjedd de årene jeg har vært passiv her inne, så nye oppdateringer vil følge

Mvh
Einar J
MorroMorro, velkommen tilbake inn! Er jo de samme gutta som laget plattformen vi brukte på V1 som har laget denne XenForo varianten også, dette er hard core forumfolk som virkelig ser ut til å vite hva de driver med, moro! :) Må nok samtidig innrømme at jeg føler jeg henger i en temmelig tynn tråd hva angår å holde det tekniske på pari just nu, men håper det siste av utfordringer løser seg snarlig slik at ikke din (re)entré blir kortvarig...!

devilej

Super Moderator
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
28.891
89
48
Østfold
minhjemmekino.no
Takker Jon Eivind. Jeg ramlet ut for 3-4 år siden. Dette hadde mye med egen tid å gjøre da nye arbeidsoppgaver og fler barn i heimen satte lyd og bilde delen i hverdagen litt på vent. Forumets brukervennlighet var også en utfordring, så det hele ble nedprioritert.
Nå blir det spennende å se om trenden her inne lar seg snu. Dette er jo strengt tatt opp til oss som brukere. Begynner vi å delta i trådene igjen vil ballen snart rulle av seg selv.

Reactions: lygren

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Hello Einar, hyggelig å se deg her inne også igjen. Ser ut som det blir en liten ild av gamle travere som vender tilbake igjen. Hi-Fi en lever i beste velgående men i en mindre skala her enda. :)

Reactions: lygren and devilej

Qrt

Medlem
9 Feb 2006
4.520
15
38
Enig med Stian, på tide at den gode gamle harde kjærne vender hjem :)

Mener btw å ha sett ca det samme bildet som over her men med Gato og Mumier en eller annen plass?

Reactions: devilej

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.444
29
48
43
Ja her handles det fortsatt endel film. Har en som nærmer seg 12 år, og han fråtser i gamle gofilmer. Mye av dette ligger ikke ute for streeming
Ja du har et ansvar å lære opp neste generasjon skikkelig.

Film skal nytes i best mulig kvalitet, helst stort og med høy lyd.

ALDRI på pad med headset!!!

Er det en Frighteners plakat du har bak på veggen ? stikker hendene og ansiktet ut av en duk, eller ser den bare veldig 3d ut på bildet ?

Reactions: Stian.V.H